• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 10:52 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    JBarakat schreef:
    Een van mijn deelopdrachten is niet behaald omdat er iets heel anders in de opdracht stond wat moest. Begint mijn moeder: 'Ja je had het nog extra moeten vragen.' Ja, natuurlijk mama, ik vraag voortaan of ze elke zin in heel mijn schoolcarrière willen uitleggen...


    Wat een bullshit, zeg. Dat is niet jouw schuld.

    Zou het me lukken om in twee dagen 1 kilo af te vallen? (krul) Vast niet, haha. Zou wel mooi zijn.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Wat een bullshit, zeg. Dat is niet jouw schuld.

    Zou het me lukken om in twee dagen 1 kilo af te vallen? (krul) Vast niet, haha. Zou wel mooi zijn.


    Als je het wil, dan kun je het! Goed gaan sporten! Ik hoop in ieder geval dat het weer mee zal zitten voor je. (:


    OTOFT: Damn. Dat was echt geen leuke aflevering. :c But he didn't die. Which I already knew because of Kate, but still.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ugggh je bent heel aardig en leuk enzo maar ik heb totaal geen tijd en kracht om met deze bagageproblemen te dealen. Het was niet erg geweest als we het gewoon hadden kunnen afgeven, maar nu de printers niet meer werken en je eigenlijk geen koffers bij de portiers mag zetten, weet ik niet zo goed wat ik er mee aan moet + het feit dat ik mijn eigen spullen moet pakken is stressvol genoeg excusez-moi, maar ik wil niet onaardig zijn maar ugh ik weet het even niet meer


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Deze pillen maken me zo suf en numb.


    It hurts. It really hurts.


    -

    Ugh ik haat Natuurkunde/scheikunde echt. Ergens eind mei kan 11 juni zijn, maar ook 30 mei. Bovendien is de opdracht echt super lastig en enorm, maar als ik dit niet maak mag ik niet over. of zegt ze dat alleen om ons bang te maken? Waarom ben ik te schijterig om uitstel te vragen?


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Van pillen die ervoor moeten zorgen dat je rustig wordt, geven te veel energie
    Fijn..


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Sloane schreef:
    Deze pillen maken me zo suf en numb.


    Wat krijg je?


    Your make-up is terrible

    I'm not just there when you want to use me.
    Go to another next time you ''need'' me.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Wat krijg je?


    Tranxene.


    Oké. Nu ben ik er echt klaar mee.
    Het boeit me niet meer.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sloane schreef:
    (...)

    Tranxene.


    Als het goed is, gaat het redelijk snel over als je het langer slikt. ;3 Ik hoop alleen niet dat je het heel lang hoeft te slikken. Succes ermee!


    Your make-up is terrible

    Dilemma, pff


    16 - 09 - '17

    Duuuusssss scheren it is I guess? xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, dus het boek dat ik een jaar of zo geleden van mijn tante heb gekregen gaat over een taxichauffeur wiens vader problemen met drank had, en de tante in kwestie ligt op dit moment in scheiding met haar man, mijn peetoom, die vroeger een drankprobleem had en nu taxichauffeur is. Wat moet ik hier nou mee? Alsof het nog niet verwarrend genoeg was om gewoon te weten dat ik hem waarschijnlijk nooit meer zal zien, en dat ik daar waarschijnlijk niet eens verdrietig om zou moeten zijn, want blijkbaar was hij thuis een enorme zak. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan