• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 10:52 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Frangipane schreef:
    Het vervelende van perfectionistisch, maar tegelijkertijd ook een enorme uitsteller/luilak zijn, is dat mensen je niet serieus nemen als je zegt dat je perfectionistisch bent. :')


    Perfectionisten stellen dingen vaak zoveel mogelijk uit, omdat ze bang zijn dat ze iets niet goed zullen doen, so it makes sense really :Y).


    i put the fun in funeral

    Novoselic schreef:
    Rotdag.

    Aatrox schreef:
    (...)

    Ik heb eens met m'n slaperige hoofd haarlak in m'n oog gespoten.


    Ik herken het :')
    En ik heb ook wel eens rode peper in mijn oog gehad. Ik ben echt goed met dingen in mijn ogen doen :')


    -

    Ik vind 't echt heel jammer dat ik niet met ze naar Celt-N-Folk kan, maar ik kan simpelweg niet tijdens de laatste schoolweken van het schooljaar naar concerten die van 19:00 tot 0:00 duren, om de dag erna op visite te gaan en daartussen nog huiswerk te maken, wat niet bepaald weinig is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Irritant mens, urg.


    kindness is never a burden.

    Gotta love friends. Ze komen jankend bij jou aan als er iets mis is. maar als jezelf steun nodig heb, zijn ze verdwenen.

    I'm so done with friends. Ik ga wel op een onbekend eiland wonen met een levensvoorraad aan boeken. Ja, dát is nog eens goed idee. Geen gezeik van andere mensen en niemand kan je gevoelens pijn doen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    No, no no. Don't put it there.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    What's the point of life? Niet suïcidaal, depressief, aanstellerig of wat dan ook bedoeld – ik vraag het me gewoon af.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik faal in dichten, whahaha.


    26 - 02 - '16

    Aandachtsgeil.


    Ongelooflijk dat ik nu weer tussen twee vuren in zit.


    26 - 02 - '16

    And I screwed up everything.


    Godverdomme, mag ik even huilen?!


    26 - 02 - '16

    Lol, hoor wie het zegt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Emptiness is filling me
    To the point of agony


    26 - 02 - '16

    Sorry ik ben van verre van perfect.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.