• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 10:52 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik verveel me, maar ik ben te moe om iets te doen... Zo handig.


    Your make-up is terrible

    Stomme couper test. Ik ben echt dood moe door al dat geren. Heb nog steeds last van steken in mijn zij en koppijn


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Hersens, weet wat je wilt. Ugh.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Ik weet dat het deze keer misschien verdiend was om boos te zijn, maar ik blijf pissig op je worden als je zo tegen mijn broertje gaat schreeuwen, hoor. Volgens mij heb jij geen idee hoe verschrikkelijk intimiderend je overkomt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Psh, Shuffle, ik wil geen indie muziek luisteren. Ik wil emo-rock... (cat)

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 21:37 ]


    Caution first, always.

    Always hard to see past the surface, when it looks so perfect,
    But our eyes will disguise dirt on purpose.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Holy moly, €70 voor de Thranduil broche. I need iiiiit.


    kindness is never a burden.

    You're not the person I thought you were.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Uh-oh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Damn it. Ik wil meer afleveringen. Ik kan nu al niet tegen het idee dat ik volgende week maandag 's avonds niks te kijken heb op tv.
    Please schiet op met het maken van het derde seizoen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oeh, Bates Motel is best goed!


    16 - 09 - '17

    Pfoe ik ben dat gedrag van jouw dus echt helemaal zat.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Like I care.


    Dit was dan ongeveer het einde van het wedstrijd seizoen en ik kijk er met dubbel gevoel naar terug. Ik heb veel geleerd dit jaar, heel veel zelfs. Ik ben mezelf verloren en ik heb mezelf weer gevonden. Ik ben door het stof gegaan. Ik heb gehuild en gelachen. Veel verloren maar net zoveel weer gewonnen.
    Na een seizoen vol twijfel of ik nog wel wil ben ik eindelijk tot de conclusie gekomen dat ik wel verder wil. Dat besef is voor mij zoveel waard. Ik weet waarvoor ik het doe en ik weet ook hoezo.
    Ik weet gelukkig weer wie ik ben en ik weet waarom ik judo. Ik weet waarom ik mijn keuzes maak die ik maak en dit is zoveel belangrijker voor mij dan een stomme medaille op een toernooi. Met deze gedachten en eindelijk de rust van niet meer stressen over die stomme weegschaal ga ik het nieuwe seizoen in. Want dit seizoen ben ik eindelijk zo dapper geweest om mijn gewicht los te laten en verder te gaan. Ik ben zo opgelucht. Ik heb nu in ieder geval niet meer de drang om minimaal 10 keer per dag op de weegschaal te gaan staan.
    Pas maar op Nederland, ik ben weer aanwezig en aankomend jaar laat ik zien wie ik ben en wat ik kan. Want ik kan de wereld weer aan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    It's getting worse and worse. And it'll kill me in the end.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.