• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 10:52 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Overkill schreef:
    (...)

    jaja zo doen we dat


    goede zaak. mag je nu ook door naar de nationale of mag alleen nummer 1 dat? en wat heb je precies gemaakt/gedaan?
    (omg ik lijk so uncool al deze vragen)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Mijn borsten mogen nu wel weer ophouden met pijn doen (cat)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2015 - 20:07 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Zo veel nog te doen. Bye, vrije tijd. Zie je na de examens. Over 3 weken. ;c


    Ik wil een tuin vol egels

    Ohja, ik zou nog douchen. (krul)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh wauw. Ik dacht altijd dat "help ik heb een familielid verteld dat ik homo ben en een vriendje heb" een plot was dat alleen in fanfic voorkwam, maar nope, deze aflevering van Tatort is precies dat. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik trek het ziekzijn echt niet meer :c
    Waarom heeft die dokter alleen maar voor vrijdag geschreven? Wie zegt dat ik het morgen ook ga overleven


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    You can have them all.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ik wil Breaking Dawn Pt. II eindelijk eens gaan kijken, maar ik ben die kop van Kristen Stewart nu al zat. :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ok laat maar, oh mijn god. Het is niet alleen Kristens hoofd, alles wat ik tot nu toe heb gezien is gewoon cringeworthy.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    We’re trying hard to make something of what we are. We’ll never amount to anything.

    Ik wil niet dat je hier terug komt.


    •

    Zoveel buikpijn ineens. :C


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bored.


    16 - 09 - '17

    Die bullshit ga ik dus niet meer geloven.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I really really really really like love you (bloos)


    26 - 02 - '16