• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 10:52 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Natuurlijk. Ik ga voor een uur naar school en het enige wat wij deze les gaan doen is zitten en relaxen...
    Ik wil dat ik niet gekomen was.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 11:03 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Are you out of your mind?


    26 - 02 - '16

    Stiekem heb ik helemaal geen zin in tig uur niksen. :/ Naja, les en orkest zijn tenminste leuk. Ik overleef het wel.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh. Ik snap niet waarom de fuck ik nog moeite doe. -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Dit is de zoveelste keer dat zij als beter, leuker en knapper word gesteld. Doe het dan ook maar lekker met haar, ik ga wel in een hoekje liggen wachten tot m'n leven voorbij is.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Dit wordt de dag waarop ik dingen dóé. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    "Obesitas kan als handicap gezien worden" rly EU, wat are u doing.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zit hier al 7 minuten te wachten tot iemand opneemt, kom op. Ik word dat wachtdeuntje beu. xO Nog een geluk dat ik gratis belminuten heb. ._.

    Edit: Wauw, er wordt na 10 min eindelijk opgenomen, weet de persoon mij niet verder te helpen dus zegt hij wacht even, en dan mij zonder het te laten wordt ik weer doorverbonden. Mag ik nog eens 10 min wachten of wat? Ugh. D; Neem op, aub. Heb nog ander dingen te doen. :c

    Edit: Laat maar, een half uur wachten is genoeg. -_- Ik bel morgen wel weer of over een paar uur. Verdomme.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 17:18 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb Age of Empires III ;D

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 17:14 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb het land aan inpakken.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik wil niet sad zijn.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik mag me er gewoon niet meer aan ergeren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vond geschiedenis leuk, totdat ik vijf pagina's aan oefeningen met bronanalyse krijg. Bah.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb zo'n zin in mijn verjaardag, dan kan ik namelijk mijn vriendin weer zien die aan de andere kant van de provincie woont. Ik mis haar. :c


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik snap echt helemaal niks van mn wiskunde....


    Stenenlikker