• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 30 mei 2015 - 10:52 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Sommige mensen...


    kindness is never a burden.

    Stomme blaren. Ik heb nieuwe schoenen nodig.


    Your make-up is terrible

    Wees niet zo een eikel tegen mam! Ze is je sloof niet en als je denkt dat ze dat wel is, maak je toch lekker zelf je vreten, pap!

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 18:06 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het vervelende van perfectionistisch, maar tegelijkertijd ook een enorme uitsteller/luilak zijn, is dat mensen je niet serieus nemen als je zegt dat je perfectionistisch bent. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Met een handdoek in je eigen oog prikken valt niet aan te raden. 0/5 sterren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    This is so not fair.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Square schreef:
    Met een handdoek in je eigen oog prikken valt niet aan te raden. 0/5 sterren.


    Ik heb ooit eens met een schaar in mijn eigen oog geprikt, dat valt zeker ook niet aan te raden :')


    -

    Unshadowed schreef:
    (...)

    Ik heb ooit eens met een schaar in mijn eigen oog geprikt, dat valt zeker ook niet aan te raden :')


    Ik heb eens met m'n slaperige hoofd haarlak in m'n oog gespoten.


    26 - 02 - '16

    ^
    Ik at eens van die paprika tucs en toen wreef ik per ongeluk paprikapoeder in mijn oog. :')



    You had one job, oh my god. Waarom vergeet je dat nou te doen?


    Caution first, always.

    En ik steek nogal vaak mijn vinger in mijn oog :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rotdag.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I want it. Just once please.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Nu word ik het toch echt beu!


    16 - 09 - '17

    Dylazing schreef:
    Nu word ik het toch echt beu!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Frangipane schreef:
    Het vervelende van perfectionistisch, maar tegelijkertijd ook een enorme uitsteller/luilak zijn, is dat mensen je niet serieus nemen als je zegt dat je perfectionistisch bent. :')


    kindness is never a burden.