• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Alles schreeuwt dat ik gewoon naar huis moet gaan, maar dat kan ik echt niet maken. Dan ben ik straks nog minder onderdeel van de groep.

    Uugh sorry voor al mijn gejank hiero, maar ik voel me naar en dit is de enige plek om dit allemaal te plaatsen want mama reageert niet :^)

    Nieuwe boeken gekocht. Wat word ik daar toch blij van ^^


    -

    Basquiat schreef:
    Alles schreeuwt dat ik gewoon naar huis moet gaan, maar dat kan ik echt niet maken. Dan ben ik straks nog minder onderdeel van de groep.

    Uugh sorry voor al mijn gejank hiero, maar ik voel me naar en dit is de enige plek om dit allemaal te plaatsen want mama reageert niet :^)


    :c *hug* <3
    Je bent nu dan die 37km aan het lopen? You can do it! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En toen werd mijn humeur verpest door een klein ding dat me niet lukte. Fuck dit.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    En toen werd mijn humeur verpest door een klein ding dat me niet lukte. Fuck dit.


    Ah laat dat je humeur niet verpesten. Je kant het toch nog eens proberen totdat het lukt? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ah laat dat je humeur niet verpesten. Je kant het toch nog eens proberen totdat het lukt? (:


    Nja, I don't know. Dit is al de tweede of derde keer dat het me niet is gelukt. Ik denk dat ik maar opgeef. Bovendien zijn er zat andere leuke dingen die mijn energie en aandacht meer verdienen dan dit.


    26 - 02 - '16

    Aatrox schreef:
    (...)

    Nja, I don't know. Dit is al de tweede of derde keer dat het me niet is gelukt. Ik denk dat ik maar opgeef. Bovendien zijn er zat andere leuke dingen die mijn energie en aandacht meer verdienen dan dit.


    Je weet dat je dat niet zeggen mag?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celaena schreef:
    (...)

    Je weet dat je dat niet zeggen mag?


    Ik heb het niet eens daarover. Ugh laat ook maar.


    26 - 02 - '16

    Vandaag 71 jaar geleden dat het D-Day was... I am grateful that they came to save us


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Dandocal schreef:
    Vandaag 71 jaar geleden dat het D-Day was... I am grateful that they came to save us


    Oehh, ben ook dankbaar dat ze het deden. :'D

    @Erieka: Niet zomaar opgeven. Het lukt je vast wel eens. Als ik je kan helpen, zeg het maar.

    OTOFT: Oeff, blij dat ik nu Avatar kan gaan kijken. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Palinoia schreef:
    (...)

    :c *hug* <3
    Je bent nu dan die 37km aan het lopen? You can do it! :3


    Thank u <3
    Nee, nog niet. We hebben net gegeten en ze kijken nu een voetbalwedstrijd en pas daarna gaan we richting Drachten. Maar toch bedankt!!

    Basquiat schreef:
    (...)

    Thank u <3
    Nee, nog niet. We hebben net gegeten en ze kijken nu een voetbalwedstrijd en pas daarna gaan we richting Drachten. Maar toch bedankt!!


    Voetbal, hmm...
    But you'll survive! En gewoon es bij gezellig groepje mensen aansluiten en een praatje beginnen. Misschien wordt je avond toch wel gezelliger dan je denkt. :3 Hoop ik voor je tenminste. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kent iemand nog een leuke Netflix serie om te kijken?


    -

    Unshadowed schreef:
    Kent iemand nog een leuke Netflix serie om te kijken?


    DareDevil of Arrow :Y)
    Geloof dat ze erop staan tho

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 22:05 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Vandaag al vier weken mijn piercing, gaat snel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.