• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    Bah, bah, ik had op goed nieuws gehoopt, niet dat mijn opa zijn stoel bijna niet meer uit kan komen van de pijn en mijn oma zo moe is dat ze nu echt op zoek is naar andere huizen. Ik maak me zorgen. D:





    OTOFT: Pff, mijn rechterarm doet pijn. Het zit ook niet mee vandaag. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Volgens mij heeft de onweersbui onze magnetron gesloopt. Fuck, fuck, fuck.


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Bah, bah, ik had op goed nieuws gehoopt, niet dat mijn opa zijn stoel bijna niet meer uit kan komen van de pijn en mijn oma zo moe is dat ze nu echt op zoek is naar andere huizen. Ik maak me zorgen. D:


    Oh no, ik hoop dat het goed komt...


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Pffft. Vandaag was het belachelijk warm, waarom zou iemand van zulk weer houden?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    What. The. Fuck. Sorry, maar dit gaat echt te ver. Ik heb echt het gevoel alsof ik in een of andere psychologische thriller of vreselijk enge horrorfilm ben beland. Dit is geen stalken meer. Dit is echt ziek. Ik snap niet hoe het überhaupt mogelijk is dat mijn stiefmoeder al die dingen weet, van de websites die ik bezoek tot de laatste keer dat een jongen mij heeft gekust of mijn wachtwoord op mijn gsm toe. Wtf is this shit. Ik word hier echt zwaar paranoïde van, want wat weet ze nog allemaal van mij? Huurt ze iemand in op me te schaduwen of zo? Echt waar, maandag ga ik naar de politie om aangifte te doen. Ik ben doodsbang en ik krijg echt de ene na de andere paniekaanval. Wtf wtf sorry voor dit vreemde angstige bericht maar ik ben zo ontzettend bang nu. Ik durf echt niet meer te slapen. Wáárom heb ik dat gesprek niet opgenomen of zo. Waarom. Dit is zo fucking ziek man wtf. I'm scared as fuck.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 22:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het is benauwd op mijn kamer...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Holy shit. Kruitvat bij mijn vriend staat in de fik o.o
    Die gaat zich morgen het lazeris schrikken.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 22:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik weet dat dit niet echt juist staat :') Maar weet iemand waar je je bladwijzers kunt zien? Daarmee bedoel ik niet je eigen bladwijzers, maar wie er allemaal op een story van jou eentje genomen heeft.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    Ik weet dat dit niet echt juist staat :') Maar weet iemand waar je je bladwijzers kunt zien? Daarmee bedoel ik niet je eigen bladwijzers, maar wie er allemaal op een story van jou eentje genomen heeft.


    Ga naar de plek waar je - je stories kan bewerken. Daar kan je op je bladwijzers klikken.


    26 - 02 - '16

    Qingsel schreef:
    Ik weet dat dit niet echt juist staat :') Maar weet iemand waar je je bladwijzers kunt zien? Daarmee bedoel ik niet je eigen bladwijzers, maar wie er allemaal op een story van jou eentje genomen heeft.

    Gewoon bij 'mijn stories'.


    Your make-up is terrible

    Ik zie iedereen van een jaar ouder allemaal samen gaan wonen met hun vriend/vriendin terwijl mijn vriend niet eens moet denken aan alleen op vakantie gaan.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2015 - 23:07 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh, verdorie, dààr. :') Ik vroeg me al heel de tijd af waar mensen dat konden zien :'D Dankjewel.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik weet echt niet meer wat ik met mijn relatie aan moet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    We are getting pretty serious aren't we. Ik weet echt niet wat ik van je denken moet.


    i put the fun in funeral

    Hmm. Ik weet niet echt hoe ik mensen naar binnen moet lokken met zo'n afschrikwekkend dik oog, maar goed. Vijf euro is vijf euro. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.