• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nooit gedacht dat ik zo onzeker over mijn kleding en lichaam kon zijn dat ik in huilen zou uitbarsten over een jurkje en een korte broek.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Uuh, stomme onzekerheid. Ik twijfel of ik foto's moet sturen naar een modellenbureau :s


    -

    Unshadowed schreef:
    Uuh, stomme onzekerheid. Ik twijfel of ik foto's moet sturen naar een modellenbureau :s

    Doen! Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Ben je onzeker omdat je misschien niet gekozen zult worden of juist omdat je bang bent voor wat er komen zal als je wél gekozen wordt?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Laat me met rust. Ik ben geen slet. Ik wil gewoon even lekker niks meer met jou te maken hebben en oh god, ik wil al zeker geen seks met jou, gadverdamme. (cat) Stomme seksistische egotripper die je bent.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Doen! Een nee heb je, een ja kun je krijgen. Ben je onzeker omdat je misschien niet gekozen zult worden of juist omdat je bang bent voor wat er komen zal als je wél gekozen wordt?


    Allebei denk ik :s


    -

    Vergeet je dat je je Flash-shirt aan hebt, zegt ineens een meisje die in de winkel werkt; "The fastest man alive!" Dus ik eerst echt zo van; "Whut?"
    En toen moesten we lachen en hadden we een gesprek ;'D Ben er wel helemaal vrolijk van.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 15:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Wandelend studeren! Studerend wandelen?


    Hahahaha nee. Maar heb voor wandelen gekozen. Ga zometeen aan de studie. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Unshadowed schreef:
    (...)

    Allebei denk ik :s

    Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb ook heel vaak last van "ik word misschien toch nooit gekozen"-gedachten, maar die hebben absoluut geen enkel nut, dus zou ik die laten varen. Wat dat andere betreft: ik zou eens even de voor- en nadelen gaan afwegen en naar de meningen van anderen gaan luisteren (niet wat betreft je geschiktheid om model te worden, maar wat voor toekomst je erin hebt), maar als ik jou was zou ik het gewoon uitproberen. Je kunt later misschien wel spijt hebben omdat je die kans aan je hebt laten voorbijgaan. Nou ja, veel succes ermee in ieder geval! xd


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Daar kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik heb ook heel vaak last van "ik word misschien toch nooit gekozen"-gedachten, maar die hebben absoluut geen enkel nut, dus zou ik die laten varen. Wat dat andere betreft: ik zou eens even de voor- en nadelen gaan afwegen en naar de meningen van anderen gaan luisteren (niet wat betreft je geschiktheid om model te worden, maar wat voor toekomst je erin hebt), maar als ik jou was zou ik het gewoon uitproberen. Je kunt later misschien wel spijt hebben omdat je die kans aan je hebt laten voorbijgaan. Nou ja, veel succes ermee in ieder geval! xd


    Dankjewel (:

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 15:55 ]


    -

    AJSDKAN VANAF VANDAAG BEN IK OFFICIEEL EEN BLOGGER OP EEN OFFICIËLE SITE IK BEN ZO BLIJ IK KAN WEL KOTSEN HOLYFUCK.

    EN DAN OOK NOG ERBIJ ZEGGEN DAT IK EIGENLIJK TE JONG BEN MAAR ZE HET DOOR DE VINGERS ZIEN OMDAT IK GOED KAN SCHRIJVEN.

    DE WERELD IS TE MOOI IK GA REGENBOGEN KOTSEN.

    Oké dat was dat ahum dankje.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GODVERDOMME. Ik ben een waardeloos persoon, ik kan niets!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    GODVERDOMME. Ik ben een waardeloos persoon, ik kan niets!


    I know how you feel.


    Your make-up is terrible

    1) waarom ben ik nog steeds zo emotioneel over die nonsens 2) hij is een bitch 3) ik ben verschrikkelijk waardeloos en niet getalenteerd genoeg 4) fuck en ook geen doorzettingsvermogen 5) feels


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Wiarda schreef:
    AJSDKAN VANAF VANDAAG BEN IK OFFICIEEL EEN BLOGGER OP EEN OFFICIËLE SITE IK BEN ZO BLIJ IK KAN WEL KOTSEN HOLYFUCK.

    EN DAN OOK NOG ERBIJ ZEGGEN DAT IK EIGENLIJK TE JONG BEN MAAR ZE HET DOOR DE VINGERS ZIEN OMDAT IK GOED KAN SCHRIJVEN.

    DE WERELD IS TE MOOI IK GA REGENBOGEN KOTSEN.

    Oké dat was dat ahum dankje.

    LINK, NU.

    En Kyle, je bent geen waardeloos persoon en je kan wel zeker iets. Iedereen wordt geboren met zeven talenten, hoe raar dat ook klinkt, het is zo. Misschien voel je je een mislukking maar dat betekent niet dat je er een bent.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik heb zo'n hekel aan introducties schrijven, getver.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered