• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb nooit zoveel buik- en rugpijn als ik ongesteld ben, maar net nu ik het absoluut niet kan gebruiken, heb ik er zoooooveel last van. Dat wordt leven op paracetamols.

    Ik word gek hier. Ik word helemaal gek hier en ik kan hier niet uit. Had ik maar wat langer geslapen in plaats van terug in deze shithel met een knettergek psychopatisch wijf dat alles over me probeert te weten te zitten.
    Oh, dus we hebben vrijdag examens? Well het kan me zelfs geen reet boeien van welk vak we dat dan hebben. Ik wil hier gewoon zo snel mogelijk weg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Booored.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    "Je weet al een jaar dat 7 juni familiedag is", nou dat werd me pas 22 april verteld.
    "Je hebt wel tijd om naar een concert te gaan", waarvan ik het kaartje gekocht had toen ik dacht dat ik die week geen deadlines zou hebben, anders had ik dat kaartje ook niet gekocht, maar ik ga nu niet ineens niet meer heen als ik er al geld voor betaald had en het ook nog gekocht had voor ik van familiedag wist.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nervous.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bjergsen schreef:
    Nervous.


    26 - 02 - '16

    I really feel like shit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik voel me machteloos. :/


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Halve watermeloen uitlepelen en ondertussen een douche van de sap krijgen. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wtf is de Duitse kant van mijn familie aan het doen? Nu krijg ik te horen dat een van mijn nichten laatst bijna door een of andere man een donker steegje in is gesleept en nog net wist te ontsnappen. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mijn ogen zijn moee.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wandelen of studeren. That's the big question. xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben echt moe.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wel jammer dat die kruitvat er nu niet meer is, het hoorde wel bij ons vaste rondje als we door het dorp liepen :c
    Ik haat onweer zo erg.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Palinoia schreef:
    Wandelen of studeren. That's the big question. xd


    Wandelend studeren! Studerend wandelen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan