• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Frangipane schreef:
    (...)
    LINK, NU.

    En Kyle, je bent geen waardeloos persoon en je kan wel zeker iets. Iedereen wordt geboren met zeven talenten, hoe raar dat ook klinkt, het is zo. Misschien voel je je een mislukking maar dat betekent niet dat je er een bent.



    Dit is de website, maar op het moment staat er nog niets van mij op. Ik heb het emailtje dat ik ben toegelaten pas een uur geleden gekregen, dus ik heb nog niet eens toegangsgegevens of iets dergelijks, maar ik ben gewoon superblij. :'D Ze zochten namelijk naar mensen die ouders waren dan zeventien, dus was mijn sollicitatie een beetje brutaal, maar goed. Ze hebben me toegelaten en ik ben enorm diep vereerd. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dit is de website, maar op het moment staat er nog niets van mij op. Ik heb het emailtje dat ik ben toegelaten pas een uur geleden gekregen, dus ik heb nog niet eens toegangsgegevens of iets dergelijks, maar ik ben gewoon superblij. :'D Ze zochten namelijk naar mensen die ouders waren dan zeventien, dus was mijn sollicitatie een beetje brutaal, maar goed. Ze hebben me toegelaten en ik ben enorm diep vereerd. :'D

    Ik heb er een bladwijzer van gemaakt. (wbw)-smiley die ik niet heb.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Dit is de website, maar op het moment staat er nog niets van mij op. Ik heb het emailtje dat ik ben toegelaten pas een uur geleden gekregen, dus ik heb nog niet eens toegangsgegevens of iets dergelijks, maar ik ben gewoon superblij. :'D Ze zochten namelijk naar mensen die ouders waren dan zeventien, dus was mijn sollicitatie een beetje brutaal, maar goed. Ze hebben me toegelaten en ik ben enorm diep vereerd. :'D


    Oeh, wat gaaf! Gefeliciteerd. *O*
    Nou ben ik wel heel benieuwd naar je eerste stukje. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat. De. Fuck.

    Pas je gezellig een weekendje met je vriend en broertje op het huisje van je oma, komen er in een keer twee gozers aanlopen. De eerste begint te lullen over internet, de ander haalt de hond aan.
    Pats. Boem. Hondje weg. En nu beweert hij dat het zijn hond is en geeft hij hem niet terug. I'm a bit scores now...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Plan B. We doen het helemaal opnieuw en nu wat extremer. Dit is je enige levensdoel ga er verdomme voor werken


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Aisslin schreef:
    Wat. De. Fuck.

    Pas je gezellig een weekendje met je vriend en broertje op het huisje van je oma, komen er in een keer twee gozers aanlopen. De eerste begint te lullen over internet, de ander haalt de hond aan.
    Pats. Boem. Hondje weg. En nu beweert hij dat het zijn hond is en geeft hij hem niet terug. I'm a bit scores now...


    Bel de politie! Ze kunnen nare dingen met je hondje gaan doen, echt aangeven !

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 17:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Yay, alle foto's van mijn mobiel op mijn laptop gezet. Het waren er zo'n 8.000, oeps :s.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 17:57 ]


    -

    Wauw. Omdat ik oortjes in heb, doe jij het geluid van jouw fucking vlogs die je kijkt maar harder? Om me te ergeren? Je bent echt een kutkind, ga alsjeblieft weg.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ahhh de hele dag gewerkt en vannacht mag ik 37 kilometer gaan wandelen. Je moet er wat voor over hebben blijkt maar weer.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2015 - 18:07 ]

    Dafuq chemie? Dafuq ionisatie? Dafuqqq


    kindness is never a burden.

    Ik ben echt een grote faal, volgens mij kan ik werkelijk niks...


    Your make-up is terrible

    Ik heb het gevoel dat ik elk moment kan beginnen huilen, terwijl er totaal geen reden is dat ik me verdrietig of wat dan ook zou moeten voelen.


    <3

    Furiosa schreef:
    Ik ben echt een grote faal, volgens mij kan ik werkelijk niks...


    Natuurlijk wel! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik bel vanochtend mijn opa op of hij mij om mij 19.30 weg wilt brengen. Belt hij nog een extra keer om zeker te weten hoe laat. Is hij hier alsnog een uur te vroeg...
    Nu voel ik mij verplicht om kei snel te gaan eten en mijn spullen in te pakken omdat hij anders op mij moet wachten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Furiosa schreef:
    Ik ben echt een grote faal, volgens mij kan ik werkelijk niks...


    Quiet the mind, and the soul will speak.