• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:23 ]

    Hetero!

    Palinoia schreef:
    Dunno. Tot nu toe wanneer ik een crush had was t op een jongen. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik knappe dames niet nakijk of dr aan denk dat ik het ook niet erg zou vinden om een relatie met een meid te hebben.
    Maar het boeit me niet zo heel veel eigenlijk. Word ik verliefd en komt dr een relatie is dat prima. Ongeacht of mijn partner man of vrouw is.


    -

    Biseksueel, volgens mij kan ik op iedereen vallen als ik ze mag enzo. Wel heb ik denk ik een lichte voorkeur voor mannen.


    El Diablo.

    Ik ben panseksueel. (:


    Because I love him, do I need another reason?

    Hetero.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Biseksueel I guess, of pan... Ik heb me niet verdiept in de termen en ik hoef er ook geen label op te plakken. Ik kan zowel op mannen als vrouwen verliefd worden.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Ik denk dat ik biseksueel ben. Mij boeit het niet echt wat ik ben.


    Seasons will change, but I shall remain

    Het-boeit-me-niet-seksueel. Nah ik denk wel een beetje bi, maar ik ben dertien dus ik heb nog wel even tijd om daarover na te denken. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Palinoia schreef:
    Dunno. Tot nu toe wanneer ik een crush had was t op een jongen. Maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik knappe dames niet nakijk of dr aan denk dat ik het ook niet erg zou vinden om een relatie met een meid te hebben.
    Maar het boeit me niet zo heel veel eigenlijk. Word ik verliefd en komt dr een relatie is dat prima. Ongeacht of mijn partner man of vrouw is.


    Novoselic schreef:
    Het-boeit-me-niet-seksueel. Nah ik denk wel een beetje bi, maar ik ben dertien veertien dus ik heb nog wel even tijd om daarover na te denken. :')


    I just caught the wave in your eyes

    Aatrox schreef:
    Hetero


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb er zo'n hekel aan om daar labels op te plakken. XD
    Okay, goed, in ieder geval, mijn mening is dat je niet echt met 100% zekerheid kunt zeggen wat je geaardheid is, omdat je nooit weet weet wie je in de toekomst aantrekkelijk zal vinden of op wie je zal vallen of iets dergelijks.
    Voor nu zou ik zeggen dat ik heteroseksueel ben, puur omdat ik me niet écht aangetrokken voel tot meisjes (ik kan een meisje heel mooi vinden, maar ik voel geen seksuele aantrekking) en ook nog nooit gevoelens voor een meisje heb gehad. Maar ik geloof best dat dat in de toekomst weleens zou kunnen gebeuren. Ik vind toch dat het de persoonlijkheid is die telt en niet zozeer het geslacht.

    Edit: ik realiseer me nu dat ik volgens mij panseksueel aan het beschrijven ben. :'D Dus dat mag je me ook noemen. I just don't know, tbh.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2015 - 12:42 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Gunnulfsen schreef:
    Bisexueel, gok ik. Al ben ik niet zo van de labels, maar dat komt het best in de buurt. Pan zou ook kunnen, maar idk, zoals ik al zei gebruik ik niet echt labels.


    Your make-up is terrible

    Hetero denk ik


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Athelstan schreef:
    Ik ben ook hetero.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ginoble schreef:
    Biseksueel, volgens mij kan ik op iedereen vallen als ik ze mag enzo. Wel heb ik denk ik een lichte voorkeur voor mannen.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.