• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Ceane schreef:
    * Titel
    De Vlucht van de Vuurvogel
    * Korte Samenvatting
    - Het verhaal speelt zich af in een soort middeleeuws Rusland. -
    Natalya Bardova wordt door haar moeder in allerijl naar het keizerlijke hof geroepen, waar haar zus op het punt staat zich te verloven met de tsar. Daar krijgt Natalya een geheim te horen dat heel haar leven op zijn kop zet. Wanneer de tsar de werkelijke reden van haar plotse aankomst in zijn paleis achterhaald, moet Natalya, om haar eer en die van haar familie te redden, op pad om de mysterieuze vuurvogel te vinden, met als enige aanwijzing een mysterieuze ring.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt

    -> Zo'n achtig plaatje van Olga Kurlyenko uit de film Centurion. Ik zou ook graag een plaatje van een vuurvogel erin hebben en voor de rest mag je zelf kiezen wat er bij de cover past :')
    (Het plaatje hoeft geen gif te zijn en ik zou het erg gaaf vinden als Natalya's haar donkerrood is :3)

    * Sfeer die het weer moet geven
    Koud. Mysterieus.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    De titel graag in een ouderwets, krullerig lettertype.


    Zou je me willen waarschuwen als je dat verhaal online zet? ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    daffie123 schreef:
    Ik vind hem gaaf genoeg..Bedankt


    Dat klinkt niet heel erg enthousiast xD


    @Ceane, ik zet je erbij.


    Credendo Vides

    Ik ben wel enthousiast ervoor. Erg zelfs. Maar op dat moment dat ik het schreef moest ik snel weg, naar sea life dus moest het snel. Echt waar hoor, ik ben er erg blij mee, en het was precies wat ik in mijn hoofd had^^


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Titel: The Eyes Of A |Pretty Little Liars
    Samenvatting:

    Wij kennen allemaal het orginele verhaal van de dood van Alison; dat Aria, Spencer, Hanna en Emily antwoorden zochten op de vragen die ontstonden nadat Alison was vermoord.
    Maar wat nou als juist die vier meiden niet bevriend waren met Alison en bij het groepje van Jenna zou horen en een van hen er voor gezorgd heeft dat Alison verdween? En wat als andere vrienden had, die graag willen weten wat er met haar gebeurt is?

    Een jaar na de dood van Alison, keert Keya terug naar Rosewood. Samen met haar vrienden, Toby en Caleb probeert ze haar leven weer op te pakken.
    Maar dat is niet zo eenvoudig als dat het lijkt, ze worden opgeschrikt door een heel eigenaardig sms'je en zij zijn niet de enige die het sms'je krijgen. Daarmee begint de zoektocht naar de antwoorden en worden geheimen en leugens bontgenoten en nieuwe vriendschappen gesloten. En wie is toch de gene die de akelige sms'jes stuurt, wie is A?


    Foto's:

    En verder zoek ik nog een foto van een meisje erbij maar daar ben ik altijd zo slecht in om er een te vinden. Het meisje moet stijl bruin haar hebben en blauwe ogen. En eruit zien als een 16 jarige en voor de achtergrond daar ben je vrij in.

    Horizon/Verticaal: daar ben je helemaal vrij in.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 14:01 ]


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella


    Koelbloedig schreef:
    Hello again!

    I found myself in trouble, again. dus of je me dit keer met een banner en cover kan helpen.


    Wanneer Kylis' moeder overlijd op haar achtiende verjaardag, besluit ze het antwoord te zoeken op een vraag die al jaren lang in haar hoofd spookt; wie is mijn vader? Met een schip en een trouwe bemanning vertrekt ze naar zee, maar al gauw weerhoud Heer Beckett haar van haar avontuur en dreigt om het innemen van het schip. Kylis weigert zich over te geven en uiteindelijk beland ze in dienst bij hem. Kylis vertikt echter het werk te doen wat haar opgedragen word en dat schiet hem in het verkeerde keelgat. Na omstandigheden word ze gebrand tot piraat.

    Jaren later vaart ze de zeven zeeën onder de naam Kylis koelbloed, gewild door de Engelsen en gevreest door menig ander persoon. Wanneer de Engelsen haar na een mislukte overval willen ophangen redt een wel erg eigenaardige piraat haar, maar hij is niet al te eerlijk tegen haar. En dan begint het echte avontuur pas.



    * Titel: Zoektocht
    * Korte Samenvatting ^ hierboven
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt; Jack Sparrow, Will Turner en eentje die ik zelf heb gephotoshopt * en deze ketting
    * Sfeer die het weer moet geven; mysterieus, piraatachtig:), duister, romantisch.
    * Horizontaal of verticaal? de cover verticaal de banner horizontaal.
    * Eventuele Exta's: ik dacht iets met mappen aangezien het over een zoektocht gaat. De banner en cover hoeven neit hetzelfde te zijn.



    Hier is de cover, de banner duurt langer aangezien het voor mij meer gepuzzel is. Banners zijn niet mijn sterkste punt (':
    Ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik heb expres ook iets met Beckett erin verwerkt. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:


    (...)


    Hier is de cover, de banner duurt langer aangezien het voor mij meer gepuzzel is. Banners zijn niet mijn sterkste punt (':
    Ben benieuwd wat je ervan vindt! Ik heb expres ook iets met Beckett erin verwerkt. (;




    Oke oke, knielt voor je neer 'Je bent de beste!!' *Kerk muziek op de achtergrond*

    Helemaal perfect! Ik wacht nog geduldig op de banner!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Wil je me waarschuwen als je begint? ^^ Klinkt heel erg goed!

    Koelbloedig schreef:
    (...)



    Oke oke, knielt voor je neer 'Je bent de beste!!' *Kerk muziek op de achtergrond*

    Helemaal perfect! Ik wacht nog geduldig op de banner!


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella


    The_Glue schreef:
    * Titel Caught || Thomas
    * Korte Samenvatting
    Kenia is een onzeker meisje. Ze heeft een eetstoornis en snijdt zichzelf, maar dit heeft niemand door. Ze gaat naar een nieuwe school en kent daar niemand. Langzaam leert ze Thomas kennen, en raakt meer en meer bevriend met hem. Ze wordt verlieft, maar dan blijkt hij ineens niet zo aardig meer.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Dylan O'brien een beetje badboy achtig? En een meisje met blauw/paars/roze/etc kleur haar, als het maar opvalt. Liever niet met piercings, alleen die opvallende kleur. Iets met een referentie naar de eetstoornis of het snijden eventueel. En iets van handboeien?
    * Sfeer die het weer moet geven Vrolijk, maar toch ook een beetje onvoorspelbaar.
    * Horizontaal of verticaal? Verticaal
    * Eventuele Exta's -



    Meh... Zelf ben ik er niet echt tevreden over, dus post ik hem hier maar om te vragen wat jij ervan vind en wat ik mogelijk aan kan passen.
    Misschien ga ik het wel compleet overnieuw proberen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:


    (...)


    Meh... Zelf ben ik er niet echt tevreden over, dus post ik hem hier maar om te vragen wat jij ervan vind en wat ik mogelijk aan kan passen.
    Misschien ga ik het wel compleet overnieuw proberen.


    Ik vind hem niet zo heel mooi. Misschien Dylan iets meer op de voorgrond? En het haar van het meisje één kleur. En de vlinders hoeven wat mij betreft eigenlijk ook niet. Ik had bij de sfeer 'vrolijk' weg moeten laten, sorry.
    Ik hoop dat ik niet heel lastig ben nu...


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    The_Glue schreef:
    (...)

    Ik vind hem niet zo heel mooi. Misschien Dylan iets meer op de voorgrond? En het haar van het meisje één kleur. En de vlinders hoeven wat mij betreft eigenlijk ook niet. Ik had bij de sfeer 'vrolijk' weg moeten laten, sorry.
    Ik hoop dat ik niet heel lastig ben nu...


    Natuurlijk niet, zoals ik zelf ook al aangegeven heb vind ik hem ook niet echt wat, daarom vroeg ik het ook even aan jouw voor beoordeling.
    Nu kan ik weer verder, thanks (: En heb je het haar liever rood/ roze of blauw?

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 13:39 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Natuurlijk niet, zoals ik zelf ook al aangegeven heb vind ik hem ook niet echt wat, daarom vroeg ik het ook even aan jouw voor beoordeling.
    Nu kan ik weer verder, thanks (: En heb je het haar liever rood/ roze of blauw?


    Pfoeh, gelukkig. Ik vind het altijd een beetje eng om te zeggen als ik iets niet helemaal leuk vind, hehe. Maar gelukkig.
    Euhm, doe maar rood/roze :D


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep









    Constantine schreef:
    * Titel: Timeless place
    * Korte Samenvatting: Het is een Stand Alone, dus een lange samenvatting is het niet :')
    Liv zit op een van haar favoriete plekken naar het water te kijken. Ze houdt van de natuur en komt hier om verschillende redenen. Dan ontmoet ze Hanna, een enthousiast meisje die haar meeneemt naar een nog mooiere plek, een plek waar je de tijd vergeet.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Alleen deze moet er echt in

    Verder komt in het verhaal Liv naar voren, een brunette in een donkergroene jurk die reikt tot net onder haar knie. De kleine Hanna is een 9 jarige blondine met een oranje jurk, met een witte strik om haar taille. Verder draagt ze een rieten hoed, met eenzelfde kleur oranje lint.
    * Sfeer die het weer moet geven: Omdat het nogal moeilijk is om twee meiden te vinden in dezelfde kleding als die ik beschreef, leken me de onderstaande twee voorbeelden erg mooi. Ik weet niet of je dat kunt? *puppy eyes* Het zou dan wel mooi zijn als je er twee meiden in kunt verwerken; de kleine Hanna en de twintiger Liv.



    * Horizontaal of verticaal?: Maakt me niet uit(;
    * Eventuele Exta's: /


    Het is een ander soort cover als dat ik normaal doe en dat sprak me wel aan bij deze (:
    Ben benieuwd wat je ervan vind!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 14:28 ]


    Credendo Vides

    Ik heb nog een verhaal waar ik een cover voor kom vragen want ik houd van de eerste cover die je voor me hebt gemaakt *O*

    * Titel One cup of love, please
    * Korte Samenvatting"Coffee is the way to a man's heart."
    "It's 'Food is the way to a man's heart', but I'll give it to you. You make one hell of a cup of coffee."


    Percy Weasley liked his coffee made well in the morning. Oliver Wood just so happens to provide that coffee at the moment. But when Percy's life takes a turn for the worst, Oliver is there to help him through. And more.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt In ieder geval deze kop koffie: 1
    En verder natuurlijk foto's van Percy Weasley en Oliver Wood maar wel met kleding die in de Muggle wereld past.
    Percy: 1 2
    Oliver: 1 2
    Je mag altijd andere foto's gebruiken (alleen de kop koffie graag die vanwege het hartje in de koffie)
    * Sfeer die het weer moet geven Romantisch I guess, en modern. Het speelt zich namelijk af in onze wereld (Muggle wereld, hoe je het ook wilt noemen XD)
    * Horizontaal of verticaal? Horizontaal
    * Eventuele extra's Misschien zo dat de foto met de kop koffie onderaan staat, titel in het midden en dan bovenaan Percy en Oliver? Als dat werkt natuurlijk (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    * Titel
    Aestivate
    * Korte Samenvatting
    Aestivate (verb) • To summer, to spend the summer.
    Na 4 vreugdevolle jaren als basgitarist en zanger in de welbekende band ‘5 Seconds Of Summer’, besluit Calum Hood om het drukke bestaan achter zich te laten en een nieuw hoofdstuk in zijn leven te starten. Natuurlijk is dit voor hem niet simpel, want het was niet zomaar een groepje, het was namelijk een hechte vriendengroep geworden. Maar hij wilt het wat rustiger aandoen, daarom besluit hij om samen met de lokale jeugdbeweging op kamp te gaan als monitor. Zo hoopt Calum dat hij een rustige zomer tegemoet kan gaan, maar jammer laat het lot dit niet toe.
    Ik weet dat dit heel vaag is, als je vragen hebt mag je die gerust stellen ^^!

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Sowieso zou ik graag hebben dat Calum Hood er op komt en het liefst op de achtergrond de zee ofzo. Ook mogen er (jonge) kinderen in zijn omgeving zijn of tenten.

    * Sfeer die het weer moet geven
    Een zomerse sfeer.
    * Horizontaal of verticaal?
    Zou je alsjeblieft een horizontaal en verticaal kunnen maken?

    Bedankt op voorhand!

    [ bericht aangepast op 6 aug 2015 - 19:31 ]


    You save everyone, but who saves you?

    Callidora schreef:
    Wil je me waarschuwen als je begint? ^^ Klinkt heel erg goed!
    (...)


    Ik ben al begonnen maar ik ga het waarschijnlijk even herschrijven


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...