• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    * Titel
    Geketend in een obsessie
    * Korte Samenvatting

    Ken je dat gevoel? Dat vlinders zich opstapelen in je buik tot er geen plaats meer is? Dat je hart een paar slagen sneller slaat alsof het lijkt dat je alle momenten iets gaat meemaken? Dat je begint te zweten dat het lijkt alsof je bijna flauwvalt? En dat je uiteindelijk een echte kluns wordt, terwijl je probeert niets fout te doen? Dat noemt men verliefd zijn en Avery kent er alles van.
    Wanneer Avery aan haar derde jaar begint, komt er een nieuwe jongen in haar klas die al haar aandacht opslokt. Avery wil niet opvallen, want zij is altijd al het stille meisje van de klas geweest, maar wat niemand over haar weet, is dat Avery een enorme stalker kan zijn. Omdat ze zijn hart wil winnen, verdiept Avery zich in het leven van de nieuwe jongen in haar klas. Op een gegeven moment wordt het een obsessie voor haar en die gaat van kwaad naar erger, het wordt gewoon te eng. Niet alleen voor de jongen, maar ook voor de mensen rondom haar. Hoe ver zal Avery gaan?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    /
    * Sfeer die het weer moet geven
    Mysterieus, niet te vrolijk, maar ook niet te duister
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Exta's
    Kan je eentje met en eentje zonder titel maken, alsjeblieft?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 23:36 ]


    16 - 09 - '17







    Dumbledore schreef:
    Titel: America's streets
    Korte Samenvatting:
    Marnie Renner is een zesentwintig jarige vrouw die uiteindelijk de stap neemt om te verhuizen naar de grote stad. Ze laat haar ouders los en gaat in New York wonen. Hier wordt ze aangenomen bij een Call Center, niet haar droombaan, maar om geld te verdienen vindt ze het prima. Ze ontmoet een leuke man met wie ze gaat daten. Op de terugweg van een van die dates wordt Marnie lastig gevallen door twee mannen. Ze wordt gered door een andere man en raakt vanaf dat moment verstrikt in een wrede wereld.

    Kort: Het gaat over een jonge vrouw die terecht komt in de maffia wereld van New York.

    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    foto 1, foto 2
    Sfeer die het weer moet geven
    De twee foto's (1 en 2) zijn de twee kanten van Marnie. Foto 1 is haar "goede" en onschuldige kant en de tweede foto is de kant die wordt gecreëerd door haar leven bij de maffia. Ik zou het mooi vinden als deze twee foto's in het midden staan en elkaars tegenpolen weergeven. Het liefste met de ruggen naar elkaar toe, als dat kan. Verder laat ik je vrij in de foto's die erin verwerkt worden. Daarnaast wil ik er graag de titel op hebben. Er mag echt in naar voren komen dat het gaat over geweld, drugs, wapens oftewel de maffia.
    Horizontaal of verticaal?
    Verticaal




    Oké, voor ik de tekst erop zet wil ik eerst weten wat je ervan vind. Als je hem te girly vind dan pas ik hem namelijk eerst nog aan xD
    Ik heb geprobeerd om hier een gun op te plaatsen, maar hij kwam niet echt mooi uit en aangezien ik de twee handpistolen aan de zijkant van de titel ook al bij de 'Maffia cover' John Wade van Lannistark had gedaan wilde ik dat bij deze niet doen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:







    (...)


    Oké, voor ik de tekst erop zet wil ik eerst weten wat je ervan vind. Als je hem te girly vind dan pas ik hem namelijk eerst nog aan xD
    Ik heb geprobeerd om hier een gun op te plaatsen, maar hij kwam niet echt mooi uit en aangezien ik de twee handpistolen aan de zijkant van de titel ook al bij de 'Maffia cover' John Wade van Lannistark had gedaan wilde ik dat bij deze niet doen.


    Oeeeeh I love it! Zou je misschien (als dat kan) de meisjes iets groter kunnen maken? Verder vind ik hem prima, helemaal niet te girly! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Oeeeeh I love it! Zou je misschien (als dat kan) de meisjes iets groter kunnen maken? Verder vind ik hem prima, helemaal niet te girly! c:


    Ik had de meisjes bewust zo klein gedaan omdat anders het maffia spul daaronder minder goed opvalt, maar ik zal het aanpassen (:

    EDIT:
    AANGEPAST!

    Maar kijk, dit bedoelde ik dus, zo zie je de drugs, drank, geld en gokspullen minder goed, maar ik hoor graag op welke versie ik de titel moet zetten (;

    [/url]

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 17:10 ]


    Credendo Vides













    Cover die ik in de tussentijd gemaakt heb voor NameOfMyself


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:





    (...)

    Oké, ik heb wat geprobeerd (: Ik heb geen idee of je zoiets bedoelde met je aanvraag, dus ik hoor graag van je! (Bloos)


    Ik zal aan Girlicious vragen wat ze ervan vindt!

    Summer_ schreef:
    (...)

    Ik zal aan Girlicious vragen wat ze ervan vindt!


    Ik had haar ong. 3 uur geleden ook al een berichtje gestuurd. (; Maar wat vind jij ervan?

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 21:24 ]


    Credendo Vides






    Cover die ik hem gemaakt voor XxboobearxX
    I got a lillte carried away with this one.... (bloos)


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik had de meisjes bewust zo klein gedaan omdat anders het maffia spul daaronder minder goed opvalt, maar ik zal het aanpassen (:

    EDIT:
    AANGEPAST!

    Maar kijk, dit bedoelde ik dus, zo zie je de drugs, drank, geld en gokspullen minder goed, maar ik hoor graag op welke versie ik de titel moet zetten (;

    [/url]


    Je hebt gelijk! Dan zou ik graag de titel willen op de eerste cover (de foto waar de meiden kleiner opstaan). Heel erg bedankt voor het aanpassen iig! (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Je hebt gelijk! Dan zou ik graag de titel willen op de eerste cover (de foto waar de meiden kleiner opstaan). Heel erg bedankt voor het aanpassen iig! (:


    En hier is die, hoor graag of je het lettertype oké vind (':


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    En hier is die, hoor graag of je het lettertype oké vind (':



    Hij is perfect. Dankjewel!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    DreamerN schreef:






    Cover die ik hem gemaakt voor XxboobearxX
    I got a lillte carried away with this one.... (bloos)


    Woah. Deze is zo freakin' mooi Ö


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik had haar ong. 3 uur geleden ook al een berichtje gestuurd. (; Maar wat vind jij ervan?

    Ik vind hem geweldig! Heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 11:47 ]

    MT omdat je covers echt prachtig zijn en ik misschien ooit nog een camren of hollstein fic ga schrijven. (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oakheart schreef:
    * Titel
    War of the Woods
    * Korte Samenvatting
    Een groep jongeren uit een internaat, verblijft drie weken op een afgelegen camping in Luxemburg. In een poging om te ontsnappen aan het beleid, gaan ze het bos in. Daar vinden ze afgelegen bunkers die hen allemaal op een manier interesseren. Als er nieuwe buren arriveren komen de onderlinge relaties onder spanning te staan. Ondertussen neemt het bos steeds een groter gedeelte van ieders gedachten in beslag.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    Ze hoeven er niet alle drie per se in, het liefst wel één van de eerste twee minstens of een soortgelijk plaatje




    * Sfeer die het weer moet geven
    Een beetje duister, maar niet te. Tussendoor is het verhaal nog best vrolijk.
    * Horizontaal of verticaal?
    Verticaal
    * Eventuele Extra's
    Nope, ik ben heel benieuwd :D



    Oké, na wat gepuzzel kwam ik hierop uit... Ik heb de linker eerst gemaakt, maar toen bedacht ik me dat een simpelere misschien wel beter was in dit geval, want de eerste vind ik ergens toch een wat.... onsamenhangend.


    Credendo Vides