• Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal?
    * Eventuele Exta's



    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.
    Ook kan het zijn dat ik eerst bijv. nummer 5 maak in plaats van nummer 1, soms ligt het er maar aan waar ik het meeste inspiratie voor heb om zo toch maar de lijst af te laten slanken.

    Ik werk trouwens met een kleurenoverzicht: Concept klaar >> Mee bezig >> Wachten op antwoord >> Aanpassen // overnieuw // Aan het puzzelen

    Als er na 4 dagen Wachten op antwoord nog geen reactie is op de cover, haal ik hem uit de lijst en bestempel ik hem als af.
    Na dag 2 stuur ik een GB ter notificatie en ik kijk ook naar wanneer de persoon voor het laatst online is geweest.


    Namenlijst met aanvragen!:[/b]

    1 ×Callidora ~ Gepauzeerd
    2 ×Ashallayn ~ Overnieuw ~ Wachten op antwoord
    3 ×Mediocre ~ Wachten op antwoord × DAG 1
    4 ×The_Glue ~ Aanpassen
    5 ×Callidora
    6 ×Madrugada ~ Wachten op antwoord
    7 ×Serein
    8 ×IamSherlocked
    9 ×Jotunheim
    10 ×Koelbloedig
    11 ×Backbiter
    12 ×DualShock
    13 ×Gaterne
    14 ×silverhorse
    15 ×Sublatti
    16 ×Rewritten
    17 ×Myrra


    topic 3
    Afgerond
    Topic 1



    Topic 2


    Topic 3




    Afgerond

    166. Meraxes
    167. Athelstan
    168. Sociopaths
    169. Ouranos_
    170. Geleninja
    171. Athelstan
    172. Coronam
    173. Myrra
    174. Myrra
    175. Copterus
    176. Lannistark
    177. Lannistark
    178. Maaaartje
    179. Lannistark
    180. Sublatti
    181. Cosnett
    182. Cosnett
    183 NameOfMyself
    184. XxboobearxX
    185. Dumbledore
    186. Summer_
    187. Oakheart
    188. DreamerN
    189. Lannistark
    190. Myrra
    191. Voldemortx
    192. Nakama
    193. Mignon
    194. Madrugada
    195. Beauregard
    196. LuckyBlue
    197. Myrra
    198. Firenzee
    199. Sublatti
    200. Daffie123
    201. Koelbloedig
    202. Constantine
    203. Ceane
    204. TsunamiOceani
    205. Ruitenburg
    206. Girlicious
    207. Chicklit_
    208. Fotobewerkwedstrijd Myrra
    209. Jotunheim

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 15:51 ]


    Credendo Vides

    Ik vind ze allebei gaaf!
    Ik weet nog niet zeker welke ik ga gebruiken, maar ze zijn in ieder geval prima zo.
    Super bedankt!


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.







    Lannistark schreef:
    Ik zal geen vaste klant zijn als ik niet weer terugkom. (ik heb te veel verhalen xP)
    Het gaat over Bucky Barnes en Captain America maar ook mijn OC


    * Titel: Daar ben ik nog niet helemaal over uit, zodra ik het weet zet ik hem hier neer.
    * Korte Samenvatting: Bucky wordt verliefd op een getalenteerde Arts genaamd Audrey.
    Maar Audrey is niet helemaal meer wie ze lijkt nadat Howard Stark een expiriment (een mislukte) op haar heeft gevoerd, ze vertrekt samen met Steve Rogers & Bucky naar het leger, waar zij verzorgend arts is. Ze begint steeds meer van het mislukte experiment last te hebben en een paar duitse spionnen van Hydra beginnen haar gedrag op te merken en ze word onvoerd zodra ze merken dat ze krachten heeft. Daar word van haar een moordenares gemaakt.
    velen jaren later werkt ze bij shield en komt ze een oude bekende *bucky* weer tegen, Audrey is niet de enige die veranderd is.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Nou ik heb niet perse plaatje die ik ern wil. (aangezien je bekend bent met marvel) is het denk ik geen probleem dat ik niet zo goed kan kiezen uit foto's van Steve & Bucky. -Ik
    Ook wil ik Graag Natalie Dormer erin.
    * Sfeer die het weer moet geven: Nostalgisch, triest, maar ook romantisch
    * Horizontaal of verticaal?: Verticaal
    * Eventuele Extra's: ee beetje in de richting van die van cosnetts als dat lukt.



    Het is uiteindelijk een andere stijl geworden dan die van Cosnett
    Ik ben toch gegaan voor de verleden vs. heden, zeg maar... Waarbij het dus ook handig was dat Natalie Dormer in Captain America 1 heeft gespeeld zodat ik mooi die foto kon gebruiken (: Het vinden van plaatjes voor Bucky was lastiger dan ik gedacht had. O.o
    Ik ben benieuwd wat je ervan vind (:


    Credendo Vides

    Ik vind hem supergaaf, ik vind alleen de foto van steve een beetje vervaagt, vooral rond zijn ogen, ik weet neit of je misschien een andere foto ervoor kunt vinden? En wat is die cirkel precies op de foto?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 21:35 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Aangepast,Ik heb Steve wat versterkt en het was een koffiekop vlek (;



    Credendo Vides



    Ik heb ook nog een cover gemaakt voor een verhaal dat ik nu al een tijdje in mijn hoofd heb zitten, maar ik heb er nog geen titel voor >.<
    Het is een soort Hannibal verhaal. 16+, Horror, Drama en misschien ook Romantiek op een gegeven moment.



    Voor de mensen die een beknopte samenvatting willen, het is een verhaal in wording, dus er kan nog wat veranderen.



    Een klein dorp, net genoeg winkels en bijzonderheden om de inwoners niet echt verder te hoeven laten reizen.
    De hoofdrol is een vrouw genaamd Elsa Barnes van rond de 25 jaar. Ze is de wat stillere, introverte meid van het clubje, maar toch heeft ze een vriend, de stoere jongen Marcus. De groep bestaat uit zes personen. Elsa, Marcus, Cynthia, Tristan, Elley en Drake.

    Op een dag kloten ze wat aan in een veld bij het verlaten treinstation, maar door een bepaalde gebeurtenis krijgen Elsa en -de groepsslet- Cynthia hevige ruzie tot vechten aan toe, waarbij ze allebei niet geheel ongeschonden eruit komen.
    Tristan zegt dat hij medicatie gaat vragen bij het dichtstbijzijnde huis, maar dat blijkt het landhuis net buiten het dorp te zijn waar de rijke doctor Sybil Wienenburght woont, waar vreemde verhalen over in de ronde gaan.

    Tristan klopt aan en de doctor doet open, hij wilt wel medicatie geven op één voorwaarde; Iemand moet hem voor een bepaalde periode gezelschap houden,. (Niets seksueels) Aangezien bijna nooit iemand een voet zet richting zijn landhuis en hij er een soort eenzaamheid aan over heeft gehouden die alleen gevuld kan worden met gezelschap.
    Elsa springt in voor Tristan wegens omstandigheden.
    Hier wacht haar een prachtig uitziende maaltijd en ze eet vol genoegen van het heerlijke vlees.
    Pas na twee dagen komt ze erachter wat voor een vlees haar is voorgeschoteld; Mensenvlees.

    Elsa raakt helemaal in de ban van haar nieuwe levensstijl en ze omarmt het met wellust, geïnteresseerd door het duistere genoegen dat het met zich mee brengt en het met een strik verpakte geheim dat zich over het terrein van het landhuis heen walmt.

    Uiteindelijk is het tijd voor Elsa om de jacht te openen voor een nieuwe voorraad.
    Opeens staat Tristan voor de deur. Elsa staat erop dat hij die avond zou blijven eten.
    Het geheim speelt zich opnieuw af als een muziekdoosje en Tristan aanvaard de voorwaarden.

    Samen maken ze de plannen compleet en de de jacht mond uit tot een succes.
    Eenmaal binnen barst het feest los, de twee gevangen bange hertjes worden vastgebonden in een stoel tijdens het diner.
    In de kelder is de voorraadkast, waar ze uiteindelijk eerst een dag doorbrengen voor de 'slacht' begint.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:



    Ik heb ook nog een cover gemaakt voor een verhaal dat ik nu al een tijdje in mijn hoofd heb zitten, maar ik heb er nog geen titel voor >.<
    Het is een soort Hannibal verhaal. 16+, Horror, Drama en misschien ook Romantiek op een gegeven moment.



    Voor de mensen die een beknopte samenvatting willen, het is een verhaal in wording, dus er kan nog wat veranderen.



    Een klein dorp, net genoeg winkels en bijzonderheden om de inwoners niet echt verder te hoeven laten reizen.
    De hoofdrol is een vrouw genaamd Elsa Barnes van rond de 25 jaar. Ze is de wat stillere, introverte meid van het clubje, maar toch heeft ze een vriend, de stoere jongen Marcus. De groep bestaat uit zes personen. Elsa, Marcus, Cynthia, Tristan, Elley en Drake.

    Op een dag kloten ze wat aan in een veld bij het verlaten treinstation, maar door een bepaalde gebeurtenis krijgen Elsa en -de groepsslet- Cynthia hevige ruzie tot vechten aan toe, waarbij ze allebei niet geheel ongeschonden eruit komen.
    Tristan zegt dat hij medicatie gaat vragen bij het dichtstbijzijnde huis, maar dat blijkt het landhuis net buiten het dorp te zijn waar de rijke doctor Sybil Wienenburght woont, waar vreemde verhalen over in de ronde gaan.

    Tristan klopt aan en de doctor doet open, hij wilt wel medicatie geven op één voorwaarde; Iemand moet hem voor een bepaalde periode gezelschap houden,. (Niets seksueels) Aangezien bijna nooit iemand een voet zet richting zijn landhuis en hij er een soort eenzaamheid aan over heeft gehouden die alleen gevuld kan worden met gezelschap.
    Elsa springt in voor Tristan wegens omstandigheden.
    Hier wacht haar een prachtig uitziende maaltijd en ze eet vol genoegen van het heerlijke vlees.
    Pas na twee dagen komt ze erachter wat voor een vlees haar is voorgeschoteld; Mensenvlees.

    Elsa raakt helemaal in de ban van haar nieuwe levensstijl en ze omarmt het met wellust, geïnteresseerd door het duistere genoegen dat het met zich mee brengt en het met een strik verpakte geheim dat zich over het terrein van het landhuis heen walmt.

    Uiteindelijk is het tijd voor Elsa om de jacht te openen voor een nieuwe voorraad.
    Opeens staat Tristan voor de deur. Elsa staat erop dat hij die avond zou blijven eten.
    Het geheim speelt zich opnieuw af als een muziekdoosje en Tristan aanvaard de voorwaarden.

    Samen maken ze de plannen compleet en de de jacht mond uit tot een succes.
    Eenmaal binnen barst het feest los, de twee gevangen bange hertjes worden vastgebonden in een stoel tijdens het diner.
    In de kelder is de voorraadkast, waar ze uiteindelijk eerst een dag doorbrengen voor de 'slacht' begint.


    Wow, die cover! En als die story ooit online komt ga ik die zeker volgen! Kan je me waarschuwen, als je het niet vergeet? En anders zie ik het wel voorbij komen, of ik stalk je gewoon zolang tot ik de story ooit zie verschijnen, haha.


    16 - 09 - '17

    Weer opnieuw ontzettend bedankt
    Kan ik als ik een titel weet terugkomen en vragen of je hem erop wil zetten?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    @Dylazing, zal ik doen als die inderdaad ooit online komt. Ik heb namelijk nog en aantal andere verhalen in een soort wachtrij staan ^^'

    @Lannistark, Natuurlijk (:


    Credendo Vides

    * Titel: Rose Child
    * Korte Samenvatting:

    Er staat een meisje in de stad.
    Een meisje zoals ieder meisje.
    Niemand ziet haar, ze kijken dwars door haar heen.
    Ze kijken niet op als ze valt, of zomaar munten steelt.
    Haar naam is Rose Child.
    En alleen ik zag haar, het meisje dat 400 jaar geleden stierf.

    Dit gaat simpelweg over Evelyn, een meisje dat sinds kort verhuisd is, die een geest ziet.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Nee. Ik zat te denken aan een roos, oud perkament, het silhouet van een vogel.
    Als je echt iemand wil gebruiken, is voor Evelyn Lily Collins mijn face- claim en voor Rose Chloë Grace Moretz.
    * Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus, maar ook lieflijk. Als een soort liefdesbrief.
    * Horizontaal of verticaal?: Verticaal
    * Eventuele Exta's: Zou ook mijn naam, A.T.A. de Goede, erop kunnen?


    obsessive rage

    Myrra wil je me waarschuwen als je er aan begint? klinkt erg interessant! :)


    Have Courage And Be Kind ~ Cinderella

    Callidora schreef:
    Myrra wil je me waarschuwen als je er aan begint? klinkt erg interessant! :)


    Jahoor, zal ik doen!


    obsessive rage







    Voldemortx schreef:
    Omdat ik geen idee meer heb voor een cover kom ik maar bij jou en ik weet wel zeker dat die bij jou tien keer beter word haha,

    Titel: Apocalypse
    Samenvatting:
    Een verhaal over een groep overlevers in een Zombie Apocalypse.
    Afbeeldingen die ik er in wil:


    -of iets wat hier op lijkt, hoeft niet persé van de Hunger Games te zijn. Ik kon gewoon niks anders/beters vinden-


    en nog misschien een afbeelding van een groep mensen ofzo? Ik heb echt geen idee hoe mensen al die afbeeldingen vinden x'd

    Sfeer:
    Een beetje duister,
    &Verticaal graag (:



    Het is misschien een beetje een vreemde cover geworden die wat anders in elkaar steekt dan de afbeeldingen die er er eigenlijk in had willen hebben, maar ik kwam dat bord tegen en ik wilde er iets mee proberen. (':
    Als je het toch anders wilt hoor ik het graag, dan maak ik hem gewoon anders. (;


    Credendo Vides

    Ik ga weer eens een cover vragen :)

    Naam: Playing with Fire
    Korte Samenvatting:

    Één Spel, Twee Rivalen, enkel een overleeft het spel.
    Het verhaal gaat over Emmelie en Polina, twee rivalen die continu bezig zijn om beter te zijn dan hun rivaal. Op een dag kunnen rivalen zich opgeven voor een spelshow waarin ze elkaar letterlijk om de haren moeten vliegen om te winnen want de prijs is legendarisch, Je wint genoeg geld om in leven te blijven en je behoudt je leven, de verliezer verliest zijn leven. Zowel Emmelie als Polina geeft zich op voor het spel. Ze komen in een bizar spel met als doel, overleven.

    Eventuele plaatjes: ik heb geen specifieke plaatjes maar ik Faceclaim Cara Delivinge als Emmelie en Elina Born als Polina, veder lijkt het me leuk als er zogenaamd vuur op hun handen zijn want dat past bij de titel.
    Sfeer: Duister en Spanning
    Horizontaal of Verticaal: Verticaal
    Eventuele Extra's: -

    [ bericht aangepast op 1 juli 2015 - 18:04 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    DreamerN schreef:







    (...)


    Het is misschien een beetje een vreemde cover geworden die wat anders in elkaar steekt dan de afbeeldingen die er er eigenlijk in had willen hebben, maar ik kwam dat bord tegen en ik wilde er iets mee proberen. (':
    Als je het toch anders wilt hoor ik het graag, dan maak ik hem gewoon anders. (;


    Hahaha hij is leuk, maar het lijkt nu meer op een comedy in plaats van een horror/drama achtig iets waar ik voor wilde gaan. De achtergrond enzo vind ik wel gaaf trouwens, alleen de tekst vind ik ook weer wat over the top, misschien dat een gewoon zwarte lettertype beter uit komt? Of grijs, of misschien zelfs wit ofzo?

    oh god ik voel me echt een zeur haha

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 21:10 ]


    Little do you know








    Myrra schreef:
    * Titel: Rose Child
    * Korte Samenvatting:
    Er staat een meisje in de stad.
    Een meisje zoals ieder meisje.
    Niemand ziet haar, ze kijken dwars door haar heen.
    Ze kijken niet op als ze valt, of zomaar munten steelt.
    Haar naam is Rose Child.
    En alleen ik zag haar, het meisje dat 400 jaar geleden stierf.

    Dit gaat simpelweg over Evelyn, een meisje dat sinds kort verhuisd is, die een geest ziet.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Nee. Ik zat te denken aan een roos, oud perkament, het silhouet van een vogel.
    Als je echt iemand wil gebruiken, is voor Evelyn Lily Collins mijn face- claim en voor Rose Chloë Grace Moretz.
    * Sfeer die het weer moet geven: Mysterieus, maar ook lieflijk. Als een soort liefdesbrief.
    * Horizontaal of verticaal?: Verticaal
    * Eventuele Exta's: Zou ook mijn naam, A.T.A. de Goede, erop kunnen?






    Hier je cover (: Ik ben benieuwd wat je ervan vind. Het ziet er zo misschien een beetje simpel uit, maar het heeft een groot gedeelte transparant. Sleep hem maar eens naar een donkere pagina en je zult het zien. (;
    Zoals de vogel en bij de vogel en de rand zit wat perspectief. (:



    @Voldemortx, Haha, zoiets dacht ik al (': Ik zal een andere maken. Een zwart lettertype valt zo goed als weg tegen de achtergrond.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 22:26 ]


    Credendo Vides