• -

    [ bericht aangepast op 24 nov 2015 - 17:23 ]


    -

    Al die topics, haha. Kan er niet gewoon een topic worden aangemaakt voor watersporten/luchtsporten (klinkt raar, maar zoals parachutespringen) en landsporten?Ik wil geen ideeën afkraken, want ik vind het hartstikke leuk, maar ik dank dat je op die manie rok meer mensen gaat lokken.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Eww ik las eerst 'Zeiktopic' whoops :')
    — Ik zeil niet. Jammer.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wow hoe doe je die vetgedrukte het zeiltopic ik wil het zo graag!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Grohl schreef:
    Al die topics, haha. Kan er niet gewoon een topic worden aangemaakt voor watersporten/luchtsporten (klinkt raar, maar zoals parachutespringen) en landsporten?Ik wil geen ideeën afkraken, want ik vind het hartstikke leuk, maar ik dank dat je op die manie rok meer mensen gaat lokken.


    Dat is inderdaad misschien wel waar :s


    -

    Meride schreef:
    Wow hoe doe je die vetgedrukte het zeiltopic ik wil het zo graag!


    Hoe bedoel je precies?


    -

    Qingsel schreef:
    Eww ik las eerst 'Zeiktopic' whoops :')
    — Ik zeil niet. Jammer.


    Je bent niet de enige :W


    26 - 02 - '16

    Jaa ik doe aan zeilen! Ik heb een paar jaar in een Optimist gezeild en m'n CWO's gehaald. En nu zeil ik alweer een paar jaar in een Splash.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Qingsel schreef:
    Eww ik las eerst 'Zeiktopic' whoops :')
    — Ik zeil niet. Jammer.


    Dat las ik eerst ook haha. Ik wilde al mijn frustraties al hier gaan typen :Y)

    Meruem schreef:
    Jaa ik doe aan zeilen! Ik heb een paar jaar in een Optimist gezeild en m'n CWO's gehaald. En nu zeil ik alweer een paar jaar in een Splash.


    Awesome! Welke CWO's heb je gehaald? En hoe heet je en hoe oud ben je? Dan kan ik je even in de beginpost zetten ^^


    -

    Qingsel schreef:
    Eww ik las eerst 'Zeiktopic' whoops :')
    — Ik zeil niet. Jammer.


    Haha, same XD
    Zeilen lijkt mij op zich nog wel eens leuk. Het was de planning om met onze biologiedocent een keer te gaan zeilen, maar is er helaas nooit van gekomen.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik bedoel als je jou topic opent staat er helemaal vanboven"het zeiltopic" en ik vind die lettertype super Nice! Dus kun je zeggen hoe die noemt of hoe?


    Zou heel erg lief zijn!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik zeil soms. Ik kan in ieder geval wel zeilen in een optimist ;D Een vriendin van mijn moeder nodigt mij, mijn broer en mijn zus wel eens uit om te gaan zeilen. Ze heeft haar eigen zeilbootje dat net als ik Eva heet, haha. Maar heel veel kan ik er niet van, en dat hoeft voor mij ook niet echt. Optimisten vind ik al geweldig genoeg ;D


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Meride schreef:
    Ik bedoel als je jou topic opent staat er helemaal vanboven"het zeiltopic" en ik vind die lettertype super Nice! Dus kun je zeggen hoe die noemt of hoe?


    Zou heel erg lief zijn!


    Dat is gewoon italics ^^


    -

    Audora schreef:
    (...)

    Haha, same XD
    Zeilen lijkt mij op zich nog wel eens leuk. Het was de planning om met onze biologiedocent een keer te gaan zeilen, maar is er helaas nooit van gekomen.


    Ik zou het echt een keer gaan doen. Het is echt geweldig ^^


    -

    Neminis schreef:
    Ik zeil soms. Ik kan in ieder geval wel zeilen in een optimist ;D Een vriendin van mijn moeder nodigt mij, mijn broer en mijn zus wel eens uit om te gaan zeilen. Ze heeft haar eigen zeilbootje dat net als ik Eva heet, haha. Maar heel veel kan ik er niet van, en dat hoeft voor mij ook niet echt. Optimisten vind ik al geweldig genoeg ;D


    Optimisten zijn leuk. Ik ben er een aantal jaren geleden uitgegroeid haha. Zal ik je in de beginpost zetten?


    -