• Heyhoi! (:

    Ik zoek al heel lang naar de naam van een film, maar ik kan er maar niet opkomen. Op internet vind ik ook al niets. Dus ik dacht misschien kunnen jullie mij helpen?

    Ik zoek dus naar een film die gaat over kindermishandeling. Ik heb 'm jaren geleden voor 't eerst op tv gezien en ik vond 'm zo aangrijpend dat ik er nog steeds mee in mijn hoofd zit en vandaag de dag wil ik hem nog eens herbekijken.
    In het begin van de film zie je dat er een baby in een stoel zit, ik vermoed op de zolder. Ze kan er niet uit, ze zit vastgebonden. Rondom haar ligt wel speelgoed (denk ik dat het was) maar ze kan er niet bij. Je ziet haar dan langzaamaan groot worden, ik denk dat het stopt tot een jaar of 12. Haar vader is de grote boosdoener in haar leven. Ze zit nog steeds in die stoel met haar handen vastgebonden aan de leuningen. Haar vader komt regelmatig naar boven om haar eten te geven, maar ze at nooit dus smeet hij het volle bord in haar gezicht. & hij komt ook regelmatig naar boven om haar schrik aan te jagen. Zo herinner ik me nog dat hij elke keer weer op zijn handen en knieën ging zitten om een hond na te doen en blafte dan heel luid naar haar.
    Een tijd later in de film werd ze naar een instelling gebracht.
    & ook liep ze ooit eens buiten en blafte er een echte hond naar haar. Door haar vader had ze er schrik van gekregen en ze krabde haar hele arm open.

    Meer weet ik niet over de film, maar ik zou 'm héél graag terugvinden. Weten jullie misschien over welke film ik het heb?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Mhh, nee. volgens mij ken ik hem niet. Eens rondvragen thuis of met wie je hem zag?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ken 'm ook niet, maar klinkt ergens wel interessant, dus ik volg dit topic nog even. ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Hm ik ken de film niet, maar de beschrijving van Mockingbird Don't Sing lijkt er wel een beetje op, kan dat 'm zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Somiador schreef:
    Ken 'm ook niet, maar klinkt ergens wel interessant, dus ik volg dit topic nog even. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh, god, ik heb deze film volgens mij ook gezien maar ik heb echt geen idee hoe hij heet. Een Engelse film?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Is dat met een scène dat ze opeens in een wit bed ligt en voor het eerst haar maandstonden krijgt en helemaal in paniek schiet omdat ze dat helemaal niet kent?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mockingbird don't sing? Die komt uit 2001... Ik ken de film zelf niet, dus zou niet weten of het 'em is...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wil ik ook graag weten :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Ik ken de beschrijving ook ergens vandaan :P


    tiptoe through the tulips...

    Hmm, ik ken 'm zelf niet, maar het klinkt wel interessant. Als je nog enige acteurs of actrices weet ofzo, of kleine details dat kan helpen, kun je het altijd nog googlen.


    † Love? I want to sleep.

    Jaaaaaa, die film ken ik! Weet alleen totaal niet meer wat de titel van die film is. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Khronos schreef:
    Mockingbird don't sing? Die komt uit 2001... Ik ken de film zelf niet, dus zou niet weten of het 'em is...


    Als het goed is, is het deze.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    MT, de beschrijving klinkt wel interessant. Heftige film lijkt het me, ik denk dat ik daar ook wel van houd.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Scandal schreef:
    Is dat met een scène dat ze opeens in een wit bed ligt en voor het eerst haar maandstonden krijgt en helemaal in paniek schiet omdat ze dat helemaal niet kent?

    Het zegt me iets, dus ik denk het wel.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Khronos schreef:
    Mockingbird don't sing? Die komt uit 2001... Ik ken de film zelf niet, dus zou niet weten of het 'em is...

    Dat is 'm! Bedankt iedereen! :'D
    'k Vond het altijd al een aangrijpende film, heb er toen niet van kunnen slapen haha.


    Birds born in a cage think flying is an illness.