• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Shit. Blijk ik mijn opstel verkeerd geschreven te hebben, omdat ik de opdracht niet goed heb begrepen... Ik heb er nog wel zo veel werk in gestoken.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Harley betekende voor jou, denk ik, wat Pom voor mij betekende. Het klinkt misschien overdreven, maar ik zag Pom altijd als mijn soulmate. Hij keek door me heen en zag wat ik verstopte..


    Ik weet het niet eigenlijk. Het is gewoon de manier hoe ik haar heb gekregen en hoe wij uiteindelijk toch een band heeft op weten te bouwen. Want wat heeft zij in het begin toch veel geslagen en aan het bloeden gebracht en dan toch heeft ze mij uiteindelijk toch weten te vertrouwen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    (...)

    Ik weet het niet eigenlijk. Het is gewoon de manier hoe ik haar heb gekregen en hoe wij uiteindelijk toch een band heeft op weten te bouwen. Want wat heeft zij in het begin toch veel geslagen en aan het bloeden gebracht en dan toch heeft ze mij uiteindelijk toch weten te vertrouwen.


    Ja en die herinneringen moet je koesteren, hoe moeilijk dat ook is (omdat het nogal wat losmaakt qua emoties) .. Je hebt goed voor haar gezorgd, je was een vriendin voor haar en zij voor jou (:

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:24 ]


    26 - 02 - '16

    Dit boek was een verrijking van mijn ziel en een Clark Gable hamerslag op mijn hart mijn arme kunstzinnige baby's kom hier kom hier kom hier


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    My poor baby :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wiarda schreef:
    Dit boek was een verrijking van mijn ziel en een Clark Gable hamerslag op mijn hart mijn arme kunstzinnige baby's kom hier kom hier kom hier


    Welk boek? :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    I want to sparkle. Being shiny and fun and all. Being positive, happy and awesome.

    I think it would be awesome to have a rainbowskin. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I wanna screaaaaaaaaaaam. Maar m'n stem is naar de tering.


    26 - 02 - '16

    Tiener Chris Evans I'm dead.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Square schreef:
    (...)

    Welk boek? :3


    Ik geef je de zon van Jandy Nelson. Ik huil nog steeds, oh my gosh. Volgens mij zou jij die ook leuk vinden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omfg, echt - ik moet zo lachen om jou.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Yes! Hoogstwaarschijnlijk verhuis ik over een paar weken naar de studio hier tegenover. Heel veel lichtinval en grote openslaande ramen met zit vensterbanken. Jeej!


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik geef je de zon van Jandy Nelson. Ik huil nog steeds, oh my gosh. Volgens mij zou jij die ook leuk vinden.


    Ik heb net even gegoogled en het klinkt wel interessant, ja. ^^ Nog iets voor mijn to read-lijstje. Ik krijg het druk deze zomer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh shit. Sorry, maar ik heb echt nog geen zin om weer met jou te praten. Zondag is pas drie dagen geleden. Geef me wat tijd. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Is het al zaterdag, 19u15?


    16 - 09 - '17