• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tijd voor nieuwe chicks.


    i put the fun in funeral

    Watching Romeo and Juliet only makes me realize how lonely I actually am.


    kindness is never a burden.

    Als ik vanavond niets van je hoor — kan je opflikkeren.


    School maak tijd...


    "Ignite, my love. Ignite."

    ESO is zo leuk. :3


    Caution first, always.

    Nog 6,5 lesvoorbereidingen te gaan. Echt wauw...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eindelijk eens tijd om die Game of Thrones aflevering te bekijken. Ondertussen heb ik natuurlijk wel al honderden spoilers gezien, urg.


    kindness is never a burden.

    I feel awful.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nou, de laatste opdracht nog en dan alleen morgen dat gesprek nog. Blerghh...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Even voor een ieder die 't nodig heeft, even if not, voel je vooral aangesproken <3






    26 - 02 - '16

    Ik kan dit echt niet. Ik ben zo moe en ik wil gewoon slapen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het enige wat ik kan is huilen. Ik mis haar zo erg. Ik mis haar knuffels, haar kopjes, haar miauwen bij de achterdeur wanneer ze naar buiten wilde. Het belletje dat rinkelde aan haar halsband en de manier hoe ze altijd uit het raam keek.
    Ik mis alles aan haar. Het doet gewoon pijn. Ik wil mijn vriendinnetje terug.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    Het enige wat ik kan is huilen. Ik mis haar zo erg. Ik mis haar knuffels, haar kopjes, haar miauwen bij de achterdeur wanneer ze naar buiten wilde. Het belletje dat rinkelde aan haar halsband en de manier hoe ze altijd uit het raam keek.
    Ik mis alles aan haar. Het doet gewoon pijn. Ik wil mijn vriendinnetje terug.


    I feel you ):
    Als je even wil praten, gewoon om even je gedachtenspinsels kwijt te kunnen of je hart te luchten, schroom vooral niet. Ik weet nog hoe zeer ik het kon waarderen om mijn hart te luchten toen ik Pom verloor...

    Big hugs for you <3



    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 22:14 ]


    26 - 02 - '16

    Rebirthing schreef:
    (...)

    I feel you ):
    Als je even wil praten, gewoon om even je gedachtenspinsels kwijt te kunnen of je hart te luchten, schroom vooral niet. Ik weet nog hoe zeer ik het kon waarderen om mijn hart te luchten toen ik Pom verloor...

    Big hugs for you <3





    Dat vind ik heel lief van je. Ik heb namelijk echt het gevoel dat ik mensen alleen maar irriteer met mijn verdriet omdat het volgens sommige maar gewoon een kat was. Maar Harley betekende heel veel voor mij en ze was echt mijn vriendin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    (...)

    Dat vind ik heel lief van je. Ik heb namelijk echt het gevoel dat ik mensen alleen maar irriteer met mijn verdriet omdat het volgens sommige maar gewoon een kat was. Maar Harley betekende heel veel voor mij en ze was echt mijn vriendin.


    Harley betekende voor jou, denk ik, wat Pom voor mij betekende. Het klinkt misschien overdreven, maar ik zag Pom altijd als mijn soulmate. Hij keek door me heen en zag wat ik verstopte..


    26 - 02 - '16