• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Soms voel ik me net een slappe handdoek. Iemand zegt iets wat eigenlijk enorm beledigend is en echt hun probleem in plaats van het mijne, en mijn reacties zijn letterlijk "oh, wat naar voor je dat je er zo mee zit" en "ik hoop dat je eroverheen komt". NEE. INGE, NEE.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Poor Ryder...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    ARTIS artis ARTIZ yeaaah


    i put the fun in funeral

    Qingsel schreef:
    Ik. Haat. Tentamens. :')


    En brandnetels (cat)

    OT: Ik heb voldoende planten herkent voor een voldoende :3 me is sooo happeh :D


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Grappig om als enige van de klas een voldoende voor Nederlands lezen te hebben en dan alsnog een 6 hebben. Kun je nagaan hoe moeilijk die was ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me zo energieloos...


    Your make-up is terrible

    Blij dat ik 's zaterdags gewoon in Brabant bij mij ouders kan blijven slapen. Je zou denken dat ze het ov met Pinkpop gaan verbeteren, maar nee hoor, Landgraaf - Nijmegen is 's nachts plotseling een vier uur durende reis.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Furiosa schreef:
    Ik voel me zo energieloos...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jullie passen echt niet bij elkaar oh my god.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oh mijn god, er komt een A Song of Ice and Fire-themed kleurboek voor volwassenen aan. :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Een van mijn lievelingspersonage is dood.
    Waarom?


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Mijn oma döner zien eten is eigenlijk wel erg grappig. Ze kan er niks van en vraagt nog net niet om een vork.


    Your make-up is terrible

    daffie123 schreef:
    Een van mijn lievelingspersonage is dood.
    Waarom?

    Welk boek/film/serie?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klote Fysica. Ik ben die kut examens nu al beu.


    kindness is never a burden.

    Oh, please.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )