• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Damnit. Vorig jaar kreeg ik op deze dag te horen dat m'n contract met een jaar verlengd werd en nu heb ik gisteren mijn laatste werkdag gehad. Ik voel me nog steeds shit. Wat zijn er toch allemaal voor een stomme regeltjes. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Shit shit shit. Ik moet verplicht naar een bedrijfsfeest en dat gaat gewoon super awkward worden. I don't wanna go! Kan ik alsjeblieft door de grond zakken?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 0:03 ]


    26 - 02 - '16

    Meteen presentatie na het examen, urgh. Ik hoop dat ik niets vergeet, zenuwachtig begin te worden of begin te stotteren of zo. D: Laat het alsjeblieft goed gaan!


    Ik wil een tuin vol egels

    Flikker maar op.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 6:11 ]


    We zouden vanmiddag afspreken, niet vanavond. Ik houd er niet van als mensen zich niet aan de afspraken houden. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Waarom zette papa de bel aan en ging ie nu al koffie zetten? Is dr visite ofseu? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik voel mij kei ziek, kei moe en het liefste zou ik vanochtend nog lekker in mijn bed zijn blijven liggen. Kom ik toch mijn bed uit, mag ik uiteindelijk alsnog mijn les niet meer in.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eerste examen succesvol afgerond! (: En nu, voor de rest van de dag vrij zijn ^,^ leren voor de volgende


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ziek zijn tijdens de examens? God, why?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Having friends is nice. ^^


    kindness is never a burden.

    I know I'm a mess and I wanna be someone,
    someone that I'd like better.
    I can never forget, so don't remind me of it forever...

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 11:46 ]


    26 - 02 - '16

    Skype, ga geen mail sturen met dat ik een vriendenverzoek gekregen heb als dat niet zo is. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom.... ):


    26 - 02 - '16

    Animeeee. Niet goed om daar nu aan verslaafd te worden, midden in de examens. Good god.


    kindness is never a burden.

    Mijn motivatie voor school is serieus tot het diepte punt gezakt. Ik haat het hier. Echt


    "Ignite, my love. Ignite."