• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Audora schreef:
    (...)

    Gaat ze (ik meen mij te herinneren dat het een vrouw was) je nou echt verplichten om met hen een ijsje te gaan eten? -.-


    Ja :') Mijn titu dus xd heb ik haar even gezegd dat ik het niet wilde :') Ging ze me pushen en die shit. En toen op het einde zei ze: 'Je moet het zelf maar weten, maar ik wil wel dat je het doet.' OKAY. Trut. :') Ging ze zeggen dat ík eigenlijk degene is die verantwoordelijk is voor (ik weet wel dat ze het niet zei, maar ze doelde er duidelijk op) de ruzies en de break. Of course :') Ga weg, bitch. Ugh.
    — Ik heb het gedaan. Zo. (cat) Kan ze me niets meer verwijten en hopelijk laat ze me met rust. Ze hebben trouwens heel veel discussies gehad onderling :') Het was zooo grappig :') Echt. Op wat zij ruzie maken :')


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    (...)

    Ja :') Mijn titu dus xd heb ik haar even gezegd dat ik het niet wilde :') Ging ze me pushen en die shit. En toen op het einde zei ze: 'Je moet het zelf maar weten, maar ik wil wel dat je het doet.' OKAY. Trut. :') Ging ze zeggen dat ík eigenlijk degene is die verantwoordelijk is voor (ik weet wel dat ze het niet zei, maar ze doelde er duidelijk op) de ruzies en de break. Of course :') Ga weg, bitch. Ugh.
    — Ik heb het gedaan. Zo. (cat) Kan ze me niets meer verwijten en hopelijk laat ze me met rust. Ze hebben trouwens heel veel discussies gehad onderling :') Het was zooo grappig :') Echt. Op wat zij ruzie maken :')


    Wat een enorm leuke titu (cat)
    Je hebt toch een ijsje gegeten met ze?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik kan niet wachten tot ik dood ben

    Basquiat schreef:
    Ik kan niet wachten tot ik dood ben


    Shut up! Zo iets ga je niet hopen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Shut up! Zo iets ga je niet hopen.


    Ik hoop het niet, tenminste, niet dat het snel gaat gebeuren, maar ik kan gewoon niet wachten tot mijn leven voorbij is. Ookal duurt dat misschien nog tot ik tachtig ben.

    Basquiat schreef:
    (...)

    Ik hoop het niet, tenminste, niet dat het snel gaat gebeuren, maar ik kan gewoon niet wachten tot mijn leven voorbij is. Ookal duurt dat misschien nog tot ik tachtig ben.


    Waarom? Waarom denk je zo?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fuck off.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    The future's in the air
    I can feel it everywhere
    I'm blowing with the wind of change


    26 - 02 - '16

    Bostick schreef:
    (...)
    Waarom? Waarom denk je zo?

    Laat het. Hoewel het niet fijn is dat ze zo denkt, begrijp ik het wel. Er zijn er vast meer die er precies zo over nadenken, en aangezien dit het LJH is, mag ze dat best van haar hart kwijt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Laat het. Hoewel het niet fijn is dat ze zo denkt, begrijp ik het wel. Er zijn er vast meer die er precies zo over nadenken, en aangezien dit het LJH is, mag ze dat best van haar hart kwijt.


    Dan mag van mij ook wel, maar ik vind het gewoon zo naar om te horen. Ik wil gewoon niet dat mensen zich zo voelen, dus wil ze helpen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik voel me zo ongelooflijk in de zeik gezet door jullie. Hoe zouden jullie het vinden? Zouden jullie het leuk vinden als ik jullie vertrouwen zo af zou breken? Ik heb al moeite met het vertrouwen van mensen, maar jullie hebben dat laatste beetje vertrouwen dus ook nog even kapot gemaakt. Gisteren is dit allemaal gebeurd en vandaag, nadat ik zei dat ik niet meer met jullie om wil gaan, komen jullie op hangende pootjes terug om te zeggen dat ik maar terug moet komen. Forget it. Wat jullie hebben gedaan is gewoon bitter en bitter laag. Ik ben niet van plan om jullie zomaar te vergeven.


    26 - 02 - '16

    Gênant maar waar: Ik kijk echt uit naar het nieuwe boek van E.L. James dat deze maand uit komt. Grey come to me!


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Perfection *o*


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben zo moe. Dit was een rotdag.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Stop met stressen, er is niks aan de hand.


    Because I love him, do I need another reason?