• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Basquiat schreef:
    Ik heb me heel erg verslapen waardoor het geen zin meer heeft om naar school te gaan, maar ik ben echt doodsbang voor de reactie van mijn ouders als ik ze vertel dat ik niet naar school ben geweest.

    Dan vertel je het niet? :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I wish no one would look at me, no one would know me.


    † Love? I want to sleep.

    Fuck fuck. Pls laat me trein te vroeg zijn. Ik ben doodsbang hier. Schiet op!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rijd sneller kuttrein!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Rijd sneller kuttrein!


    Gaat niet zo best in de trein?


    OTOFT: Heerlijk, alleen op m'n kamer zitten zonder gezeur van paps en mams. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    Gaat niet zo best in de trein?


    OTOFT: Heerlijk, alleen op m'n kamer zitten zonder gezeur van paps en mams. c:


    Ik heb een paniekaanval van binnen. Ik ben doodsbang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik heb een paniekaanval van binnen. Ik ben doodsbang.


    Vanwaar dat je nu inene die paniekaanval hebt?
    Rustig, diep in- en uitademen? Eventueel met je hoofd tussen je knieën?

    Sorry, ik heb niet zoveel ervaring met paniekaanvallen. ;x Als het eventueel helpt dat ik even tegen je blijf praten wil ik dat best doen? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Poef, weg motivatie. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Formeel strafrecht is veel te technisch voor mijn alpha-brein. Gelukkig ben ik er bijna doorheen, en kan ik me dan bezighouden met gradaties van schuld. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bostick schreef:
    (...)
    Dan vertel je het niet? :Y)


    Haha, nee dat is geen optie. Dat soort dingen vertel ik mijn ouders eigenlijk altijd. En ze worden er ook meestal ook echt niet heel boos van, maar het is gewoon een beetje eng om te vertellen :^)

    Het is altijd hetzelfde.


    16 - 09 - '17

    Bostick schreef:
    (...)

    Ik heb een paniekaanval van binnen. Ik ben doodsbang.



    Ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent ervan.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)


    Ik hoop dat je een beetje bijgekomen bent ervan.


    Het gaat wel iets beter nu, dank je c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dafuq. Wat voor onmenselijke geluiden maakt mijn zus nou. Ik dacht even dat ik de duivelsuitdrijvingsdienst zou moeten bellen, holy fuck.


    kindness is never a burden.

    Morgen laatste schooldag! :C ik ga mijn klasje missen!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys