• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    TROY “I HAVE FAMOUS FRIENDS WHO CAN PRODUCE ME A TV SHIT FOR A PREQUEL WHERE I CAN EASILY TAKE THE SCRIPT DIRECTLY FROM FANFICTIONS AND PUT ON PAUSE THE WHOLE FANDOM BECAUSE I CAN’T WRITE A THIRD MOVIE AFTER MORE THAN 10 YEARS” DUFFY.


    Your make-up is terrible

    Bostick schreef:
    (...)
    Dan mag van mij ook wel, maar ik vind het gewoon zo naar om te horen. Ik wil gewoon niet dat mensen zich zo voelen, dus wil ze helpen.

    Same here. Het is niet erg als mensen elkaar proberen te helpen, maar vertel alsjeblieft niet wat degene wel of niet mag denken. Of het nu slecht is of niet, het innerlijk is lastig te veranderen en misschien kalmeert het op een zeker punt wel. Misschien nogal fout geformuleerd, maar ik weet het even niet anders te verwoorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh ja, ik mocht geen fanfictions meer lezen waarin mijn favoriete personages doodgaan. Dan ga ik namelijk weer janken.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 23:27 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Damn ik hoest de longen uit m'n lijf..


    26 - 02 - '16

    Nee niet dat lied na die scene *bleit bleit*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Het gaat ook alleen maar om de duurste, nieuwste en meest luxe setjes.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    If you hurt him, I will kill you.


    † Love? I want to sleep.

    That awesome moment Grant Gustin is back in a Glee episode *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I fell in love with this picture *-*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Niet leuk om met twijfel te zitten of je het examen wel gaat halen. :/ Anders had ik nog wat langer in bed gelegen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Dit wordt een laaaange dag.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    † Love? I want to sleep.

    Wtf is hier met de pc's aan de hand op school? Veel werken niet, en nu missen er ook nog een paar een muis? Wtf? -.- Als iemand die heeft gestolen of zo, die verdient een klap. Hoe krenterig moet je wel niet zijn dan, een muis kost heus niet veel om er zelf 1 te kopen, verdomme. En het is ook echt niet levensnoodzakelijk dat je er 1 zou mogen overwegen te stelen.
    Geen idee of het gewoon is meegenomen om te repareren, maar als dat zo is, hoor je het mee te delen door bv. een post-it op de pc. -.-


    Ik wil een tuin vol egels

    Buuuh. Ik wil niet leren. Kut chemie en kut zedenleer.


    kindness is never a burden.

    Ik heb me heel erg verslapen waardoor het geen zin meer heeft om naar school te gaan, maar ik ben echt doodsbang voor de reactie van mijn ouders als ik ze vertel dat ik niet naar school ben geweest.