• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Eva, ga schrijven. Nu. NU.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Waarom is Burgerschap, domein Politiek, zo saai. Ik kan me echt niet genoeg concentreren om die vragen te maken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb zin om een Stannis Baratheon-related username te nemen. Apparently he has been naughty on some show.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Je wilt ook gewoon dat ik je een klap verkoop.


    And I'm nothing. You've always said you want nothing.

    Arianne schreef:
    Ik heb zin om een Stannis Baratheon-related username te nemen. Apparently he has been naughty on some show.


    Naughty is niet het goede woord. Hij heeft levens verwoest ;(


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Kunnen jullie me nu gewoon niet met rust laten allemaal? Ik word gek van jullie. Ugh. I'm fine, I'm okay. Je hoeft me heus niet naar een jongerencenter te sturen :') Leraren zijn zooo opdringerig.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gwendoline Christie in the Hungergames jawel :Y)


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Eigenlijk doe je opzich best wel moeite om weer met me in contact te komen. En ik wil wel weer zo bevriend met je zijn als wat we vroeger waren. Toch zit de gedachten in mijn achterhoofd dat het puur is omdat de rest van de vriendengroep je in de steek heeft gelaten en jij je nu eenzaam voelt wanneer je niet bij je nieuwe Zwolse vriendje zit maar thuis koos vriendloos. En vind ik dat het wel waard om je dan nog een kans te geven, of kan ik me maar beter toch het contact verbreken voordat je me weer laat vallen zodra je nieuwe vrienden hebt? Dunno. Ik kijk het anders nog wel eem aan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Waarom kennen zoveel mensen mij? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Barrow schreef:
    Waarom kennen zoveel mensen mij? D:


    You're famous. Doh. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    (...)

    You're famous. Doh. <3


    Ik vind het nogal creepy :W
    Ik bedoel; *iemand gebruikt mijn naam* I DON'T EVEN KNOW YOU D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Omfg, please. :W


    Caution first, always.

    Barrow schreef:
    (...)

    Ik vind het nogal creepy :W
    Ik bedoel; *iemand gebruikt mijn naam* I DON'T EVEN KNOW YOU D:


    Haha, dat herken ik. (krul)
    Maar aan de andere kant probeer ik zelf ook altijd mensen met hun naam aan te spreken als ik die weet of gemakkelijk kan vinden, want dat voelt wat persoonlijker dan de username.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Haha, dat herken ik. (krul)
    Maar aan de andere kant probeer ik zelf ook altijd mensen met hun naam aan te spreken als ik die weet of gemakkelijk kan vinden, want dat voelt wat persoonlijker dan de username.


    Ik vind dat zo weird :')
    Ik doe dat pas als mensen zelf hun naam zeggen :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik voel mijn wangen gloeien en mijn buik doet pijn waardoor ik misselijk ben, nee toch D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.