• Zeiktopic, yay
    Ik maak me echt zorgen over hoe vaak ik de zin in de titel moet zeggen, of in ieder geval moet verduidelijken dat het niet mijn intentie was om te flirten. Ik ben al jarenlang goed bevriend met jongens dus ik ben vaak heel losjes bij jongens in de buurt, zeker als ik het met ze kan vinden. En schijnbaar vertoon ik gedrag wat gezien wordt als flirten. Normaal vond ik dat niet zo'n probleem, maar ik ben nu twee jaar in een relatie.
    Afgelopen zaterdagavond werd me regelmatig gevraagd of ik een relatie had met de jongen die naast me stond. Meestal niet waar de jongen bij stond, maar één keer, maar wel door mensen die wisten dat ik een relatie had met iemand anders.
    Ik kan gewoon mijn gedrag schijnbaar niet herkennen als flirten en dat frustreert me. Ik heb een vriend for f*ck's sake. Hij weet gelukkig dat ik nogal naïef ben en dat ik er heilig van overtuigd ben dat die ene jongen me een half jaar geleden mee naar de film vroeg omdat we bevriend zijn en we beiden die film wilde zien. Sindsdien sla ik alles af, het was dus níét vriendschappelijk bedoelt en het eindigde super awkward.

    Weet iemand welk gedrag door jongens vaak wordt gezien als flirten? Want ik word er nu wel een beetje gek van. Misschien kan ik het dan in ieder geval zelf ook beter inzien wanneer ik aan het "flirten" ben en er mee stoppen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Nou, ik heb het niet eens door als er met mij geflirt word, dus ik zou het niet weten.='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Uit mijn vervelende ervaring zien jongens vaak 'aardig doen' en 'losjes gedragen' als flirten :\. Ik heb meerdere keren gehad dat jongens verliefd op mijn waren of dachten dat ik verliefd op hun was, omdat ik aardig was. Ik was gewoon beleefd, maar dat werd gezien als flirten (cat).


    Seasons will change, but I shall remain

    Serenata schreef:
    Uit mijn vervelende ervaring zien jongens vaak 'aardig doen' en 'losjes gedragen' als flirten :\. Ik heb meerdere keren gehad dat jongens verliefd op mijn waren of dachten dat ik verliefd op hun was, omdat ik aardig was. Ik was gewoon beleefd, maar dat werd gezien als flirten (cat).

    Ik was ook altijd heel gemakkelijk met jongens in de omgang en wat ik zag als vriendschap, zagen zij dan weer als geflirt. En jah, dan krijg je van die awkward moments dat je 'bestie' je probeert te zoenen en jij enkel vriendschap voelt :'D
    Het is inderdaad dat jongens algauw aardigheid en 'losjes gedragen' verwarren met flirten, en dat is zo frustrerend omdat je het zelf totaal niet zo bedoel.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Er zijn jongens die zeggen dit:Hey lekkerding wil je neuken. Dat is geen flirten, zo zijn gewoon jongens.
    Maar als een jongen dit zegt:Mooie ogen heb je ofzo dan meestal wel ;)


    tiptoe through the tulips...

    Dat is zo irritant, hahaha. Ik heb dat ook al heel vaak gehad en dan snappen ze het niet als je probeert uit te leggen dat je het niet zo bedoelde :W


    26 - 02 - '16

    SadisticElz schreef:
    Er zijn jongens die zeggen dit:Hey lekkerding wil je neuken. Dat is geen flirten, zo zijn gewoon jongens.
    Maar als een jongen dit zegt:Mooie ogen heb je ofzo dan meestal wel ;)


    Dan ken jij heel andere jongens dan ik :')
    Het is meer dat we een beetje tegen elkaar lopen te hangen/te duwen etc of dat hij me plaagt door m'n haar door de war te halen Niet dat het niet altijd warrig zit maar goed en dat zie ik als vriendschappelijk maar als ik 't zo uitschrijf twijfel ik of het wel vriendschappelijk bedoelt was ;x

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 9:08 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Tja, het probleem is een beetje dat mensen vriendschappen tussen mannen en vrouwen gewoon meteen als "een relatie" zien. Men kan blijkbaar niet begrijpen dat je ook bevriend kunt zijn met een ander geslacht, dus wordt het direct bestempelt flirtgedrag, heb ik het idee


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik heb ook geen idee wanneer wat ik doe wordt gezien als flirten. Laatst toen ontmoette ik een 'bijna" vriend van een vriendin van mij, en ik deed gwn normaal en een beetje gezellig enzo. En toen later zag ik aan haar dat ze dat niet leuk vond. Zij dacht dus dat ik dik met hem aan het flirten was, terwijl ik dat naar mijn idee helemaal niet deed. Zeker omdat ik ook wist dat zij bijna een relatie hadden. Dus tja. Je bent niet de enige hoor!
    Maar als tip: als je merkt dat de jongen waar je zogenaamd mee aan het "flirten" bent, daar wel op in gaat en echt iets van je wil, dat je het op tijd aangeeft dat je bijv een vriend hebt.


    “I like nonsense, it wakes up the brain cells. Fantasy is a necessary ingredient in living.” Dr. Seuss

    Vasilisa schreef:
    (...)

    Dan ken jij heel andere jongens dan ik :')
    Het is meer dat we een beetje tegen elkaar lopen te hangen/te duwen etc of dat hij me plaagt door m'n haar door de war te halen Niet dat het niet altijd warrig zit maar goed en dat zie ik als vriendschappelijk maar als ik 't zo uitschrijf twijfel ik of het wel vriendschappelijk bedoelt was ;x

    Dit deed ik dus ook altijd, gewoon zo van die broer-zus achtige dingen van plagen en fysiek contact, waar wij meiden/vrouwen totaal niks achter zoeken, maar jongens/mannen des te meer, helaas. En dat besef je pas achteraf :'D
    Tja, het enige om dat te veranderen, is om meer fysieke afstand te nemen en minder 'plagen', I guess.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik denk dat fysiek contact al heel snel door de meeste jongens wordt gezien als flirten. Net zoals Justine al zegt, eigenlijk.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Ik denk dat fysiek contact al heel snel door de meeste jongens wordt gezien als flirten. Net zoals Justine al zegt, eigenlijk.


    Wat alles misschien nog erger maakt is dat t zich aan de rand van een zwembad afspeelt, wat inhoudt dat hij geeneens een shirt droeg omdat het zo warm was -.-


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Jongens zien 'aardig doen' en 'losjes gedragen' als flirten. Het ligt dus niet aan jou, want jij bedoelt het niet zo. Het ligt ook niet geheel aan de jongens, naar mijn mening, het is gewoonweg een misverstand. Het is wel vervelend though.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SPECS schreef:
    Nou, ik heb het niet eens door als er met mij geflirt word, dus ik zou het niet weten.='D


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    SadisticElz schreef:
    Er zijn jongens die zeggen dit:Hey lekkerding wil je neuken? Dat is geen flirten, zo zijn gewoon jongens.
    Maar als een jongen dit zegt:Mooie ogen heb je ofzo dan meestal wel ;)


    Ennn zo is iedereen op me school -_-

    [ bericht aangepast op 9 juni 2015 - 15:13 ]