• Er is een klein gehucht aan de kust van Dorset, West Bay. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, een paar hotelletjes voor zomer toeristen, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: Dorchester, wat ongeveer anderhalf uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Grady
    Vader • • •
    Moeder • Adrianna Louise • 39 • MeganKM
    Kinderen •
    Daniel 'Dan' Cole • 17 • Phxntasia
    Lilith Gaea • 17 • Khronos
    Jordan Alessandra • 17 • Ginoble

    • Familie Miller
    Vader • David Thomas Miller • 47 • Bomer
    Moeder • • •
    Kinderen •
    Benjamin 'Benji' Ismael Miller • 23 • MikeyGClifford
    Esra Karen Miller • 18 • 901FreeAtLast
    • •

    • Familie Rowe
    Vader • • •
    Moeder • Yon-Ki 'Yuki' Foley Rowe • 39 • MikeyGClifford
    Kinderen •
    Lynn Felicia Rowe • 18 • Mirin
    Connor Atwell Rowe • 19 • Dandocal
    • • Constellation

    • Familie Rogers
    Vader • Tyler Jay • 40 • Ginoble
    Moeder • Serena Amber • 41 • Bomer
    Kinderen •
    Genevieve 'Evie' Heaven • 18 • Gunnulfsen
    Dylan Jason • 19 • Hecuba
    • •

    • Familie Murphy
    Vader • Raymond Murphy • 48 • Khronos
    Kinderen •
    Scott Joshua Murphy • 17 • Larkin
    Jessa 'Jess' Grace Murphy • 17 • Hecuba
    Adaline Mae Murphy • 20 • Sociopaths

    • Overige Buurtbewoners
    Jacelyn Iva Williams • 22 • Balloo



    • Lijstje •
    Naam •
    Leeftijd •(Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 15/16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen)
    Uiterlijk •(Met foto)
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis •(Baan, status in relatie, jongere leven etc)
    Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MikeyGClifford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Gebaseerd op: Behind Closed Doors

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Volgens mij ben ik in de war, aangezien Hecuba's personage bij 'mijn' familie staat, maar dat klopt volgens mij niet?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik heb nog een zoon, dus dat kan kloppen haha


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Ik heb nog een zoon, dus dat kan kloppen haha


    Oh wel? Dan heb ik daar overheen gekeken. Never mind. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Liever zaterdag om 6 uur of zondag om 5uur de deadline voor de rollen, met beide rond 7uur het topic open als alles rond is?

    's Avonds dan wel, hè. Niet 6 of 5 uur 's ochtends...

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 0:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Vrijdag en zaterdag ben ik er waarschijnlijk niet, meld ik dan nu even. Verjaardagen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Zaterdag ben ik er ook niet

    Dan hou ik daar rekening mee


    Bowties were never Cooler

    Name •
    Daniel 'Dan' Cole Grady

    Age •
    Dan is net zoals zijn beide zussen zeventien jaar jong.

    Appearance • (FC: Lucky Blue Smith)
    Je zou kunnen stellen dat Dan zeker geen lelijke jongen is. Het eerste wat zou opvallen, zijn waarschijnlijk zijn bijna zilverkleurige haren. Zijn soms wat lange bleke plukken heeft hij meestal in een rommelige kuif zitten, wat vaak komt door het feit dat hij er een gewoonte van heeft gemaakt om zijn handen er meerdere malen per dag door heen te halen. Hoe onnatuurlijk zijn haarkleur er ook uit ziet, het is toch echt de haarkleur waar hij mee geboren is. Door deze lichte haarkleur vallen zijn fel blauwe kijkers die zich daar onder bevinden ook heel erg goed op. Zijn brede wenkbrauwen benadrukken zijn ogen ook nog eens, waardoor ze er echt uitspringen. Het laatste wat deze twee uiterlijke kenmerken er ook nog zwaar laten uitspringen. is zijn niet al te donkere huid. Voor een bruine kleur moet hij al snel een week achter elkaar in de zon liggen, en zelfs in deze gevallen zal hij eerder verbranden dan echt bruin worden. Zijn strakke kaaklijn en volle lippen maken zijn uiterlijk compleet.
    Dan is een lange jongen van zo'n 1,90 meter die van zichzelf al geen slecht figuur heeft, maar toch houdt hij zich graag met sporten bezig om zo ook zijn conditie op peil te houden. Qua kleding zal je hem vaak in casual sweaters en shirts zien, die meestal dan ook zwart/wit gekleurd zijn.

    Personality •
    Komt.

    Secret •
    Komt.

    History •
    Komt.

    Extra •
    Komt.

    Even een klein beginnetje, de opmaak komt zodra ik bij mijn computer kan.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 22:26 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Naast de geschiedenis is Esra af! :3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik denk dat ik dinsdag het eerste topic open. Kan iedereen dan klaar zijn met zijn/haar personage?


    Bowties were never Cooler

    MikeyGClifford schreef:
    Ik denk dat ik dinsdag het eerste topic open. Kan iedereen dan klaar zijn met zijn/haar personage?


    Komt voor de bakker!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell



    Naam:
    Scott Joshua Murphy
    Leeftijd:
    Zeventien.
    Uiterlijk:
    Scott heeft zijn haar nu ruim een anderhalf jaar zwart geverfd, sinds zijn vader wat losser is geworden. Hij heeft lichtbruine ogen welke niet altijd zichtbaar zijn, omdat zijn haar er meer en deels overheen zit. Mensen denken vaak dat hij zich er achter verstopt, maar dit is gewoon hoe hij er van houd het te dragen. Scott is altijd gekleed in dit soort kleren. Zijn kast hangt vol verschillende shirts met opdruk en bandlogo's. Hij heeft ongeveer acht paar verschillende schoenen, waar hij er elke dag wel weer eentje van draagt. Scott heeft een snakebite in zijn onderlip en hij draagt het liefst zijn ringetjes hier in. Ook heeft hij een tongpiercing en een smiley piercing.
    Karakter:
    Scotts wil is wet. Zo vindt hij dat zelf echter. Andere denken daar wel anders over en hierdoor ontstaan er vaak wel discussies. Hij neemt ook niet snel raad van mensen aan. Hij beslist zelf wat goed is voor hem en heeft hier andere ook niet voor nodig, vindt hij zelf. Hij is gewoon enorm eigenwijs.
    Scott kan heel oppervlakkig reageren op mensen, zonder dat hij het zelf door heeft. Hij merkt er echt niets van, maar hij kan zichzelf wel corrigeren als hij er aan denkt, al gebeurd dat niet vaak. Hij kan droge opmerkingen maken, maar kan ook korte antwoorden geven in een gesprek, waardoor het lijkt of hij bot reageert.
    Ondanks alles is Scott een vrolijke jongen. Of dit nou door het dagelijks gebruik van drugs komt, of dat het zijn karakter echt is of dat hij zijn pijn en verdriet wil verbergen, is niet duidelijk, maar vrolijk is hij altijd. Hoewel het makkelijk is om Scott boos te maken (geef hem zijn zin niet en kijk maar wat er gebeurd) is hij toch vaak optimistisch.
    Scott houd er van om buiten te zijn. Hij is daar vaak de hele dag wel te vinden met wat vrienden van hem. Hij komt vaak alleen thuis om te eten en te slapen en dat zelfs niet altijd.
    Geheim:
    Scott gebruikt drugs en rookt wiet. Ook dealt hij hier in om een zakcentje bij te verdienen.
    Geschiedenis:
    Scott is als klein kindje altijd netjes naar school gegaan en luisterde altijd netjes naar zijn ouders. Jessa en hij konden goed met elkaar opschieten en met Adaline ging ook alles gesmeerd. Sinds een paar jaar gaat het wat minder thuis. Sinds de dood van hun moeder is hij flink achteruit gegaan met zijn gezonde levenswijze en gedrag flink achteruit gegaan. School is niet meer belangrijk voor hem, hij is in een sleur van emoties terechtgekomen en heeft zichzelf niet zo goed op de rails. Feesten zijn voor hem bijna een dagelijkse bezigheid en hij trekt zich niet zoveel meer aan van zijn toekomst.
    Extra:
    Scott is openlijk homoseksueel en heeft ook een vriend waar hij dagelijks mee te vinden is. Door zijn vriend is hij in de drugswereld terecht gekomen, maar hij ziet het niet echt in dat dat heel slecht is.




    Done ^^

    [ bericht aangepast op 15 juni 2015 - 15:04 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gaat dit eigenlijk nog wel door, aangezien het zo stil is, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dinsdag gaat t open


    Bowties were never Cooler

    Iedere familie zonder achternaam krijgt er morgen tegen 12 uur een toegewezen, is dat goed?


    Bowties were never Cooler