• Er is een klein gehucht aan de kust van Dorset, West Bay. Er staan enkele tientallen huizen en een paar boerderijen rond een centrale weg en een dorpspleintje, waar zich ook enkele winkels, een kerk, een paar hotelletjes voor zomer toeristen, en een pub bevinden. Meer is er niet in het dorpje, daarvoor moet je naar de dichtstbijzijnde stad: Dorchester, wat ongeveer anderhalf uur fietsen is. Het is een dorpje waar iedereen elkaar kent en niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Grady
    Vader • • •
    Moeder • Adrianna Louise • 39 • MeganKM
    Kinderen •
    Daniel 'Dan' Cole • 17 • Phxntasia
    Lilith Gaea • 17 • Khronos
    Jordan Alessandra • 17 • Ginoble

    • Familie Miller
    Vader • David Thomas Miller • 47 • Bomer
    Moeder • • •
    Kinderen •
    Benjamin 'Benji' Ismael Miller • 23 • MikeyGClifford
    Esra Karen Miller • 18 • 901FreeAtLast
    • •

    • Familie Rowe
    Vader • • •
    Moeder • Yon-Ki 'Yuki' Foley Rowe • 39 • MikeyGClifford
    Kinderen •
    Lynn Felicia Rowe • 18 • Mirin
    Connor Atwell Rowe • 19 • Dandocal
    • • Constellation

    • Familie Rogers
    Vader • Tyler Jay • 40 • Ginoble
    Moeder • Serena Amber • 41 • Bomer
    Kinderen •
    Genevieve 'Evie' Heaven • 18 • Gunnulfsen
    Dylan Jason • 19 • Hecuba
    • •

    • Familie Murphy
    Vader • Raymond Murphy • 48 • Khronos
    Kinderen •
    Scott Joshua Murphy • 17 • Larkin
    Jessa 'Jess' Grace Murphy • 17 • Hecuba
    Adaline Mae Murphy • 20 • Sociopaths

    • Overige Buurtbewoners
    Jacelyn Iva Williams • 22 • Balloo



    • Lijstje •
    Naam •
    Leeftijd •(Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 15/16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen)
    Uiterlijk •(Met foto)
    Karakter •
    Geheim •
    Geschiedenis •(Baan, status in relatie, jongere leven etc)
    Extra •


    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. Het is een saai dorpje, dus hele evenementen gebeuren er nu eenmaal niet.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen MikeyGClifford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Gebaseerd op: Behind Closed Doors

    [ bericht aangepast op 20 juni 2015 - 20:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Phxntasia schreef:
    (...)

    Fall Out Boy! Love them <3
    Maar het grote probleem is dat ik iemand met licht blond tot gebleekt wit haar (bc of twins) nodig heb die ook nog past bij het karakter wat ik voor ogen heb past, wat dua ontiegelijk lastig te vinden is :/
    En ik zou voor iemand kunnen gaan die zijn haar (constant) verft, maar daar hebben we er al 2 van in dit RPG, dus dat vind ik ook niet helemaal de juiste oplossing.


    How about.... Lucky Blue Smith.. Dat is de enige die ik zo snel kan bedenken :'D


    El Diablo.

    Phxntasia schreef:
    Op zoek naar een goede fc.

    Iemand enig idee?


    Chord Overstreet en Austin Butler zijn ook erg blond, maar ik weet niet of dat blond genoeg voor je is.

    Oja en mag ik een vader?


    Tell me about it, stud.

    MikeyGClifford schreef:
    (...)

    Gerard Way? Patrick Stump? Justin Hills?

    kut ik moet nog steeds kaartjes kopen!!

    Oke oke haha ik ben echt nu al de weg. Kwijt met dit topic. Maar ga straks als ik thuis ben wel even kijken voor me karakter.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Volgens mij is er een PT ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Volgens mij is er een PT ;'D


    Oops, I'm sorry, totaal vergeten :/

    Maar ik heb mijn FC gevonden! Met dank aan Ginoble ga ik voor Lucky Blue Smith (;

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 21:51 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Hm, ik ga eens even heel goed nadenken over een FC.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Iemand een idee voor een FC voor mijn moeder?? #GeenInspiratie

    MeganKM schreef:
    Iemand een idee voor een FC voor mijn moeder?? #GeenInspiratie


    Jill Wagner, Charlize Theron, Kate Winslet, Scarlett Johansson?


    El Diablo.

    Dankjewel!




    Naam:
          Dylan Jason - achternaam -
    Leeftijd:
          Dylan is negentien jaar oud.
    Innerlijk:
          Zorgzaam:
    Door zijn zusje's geschiedenis met depressiviteit, suïcidaal zijn en alles wat hierbij komt kijken, weet Dylan heel goed hoe het is om je slecht te voelen, ongewild en alleen. In plaats van erin te blijven hangen, probeert hij er echter zoveel mogelijk van te leren: Dylan is hierdoor erg beschermend en zorgzaam tegenover zijn vrienden, omdat juist dat de mensen zijn die hij dit het minste toewenst.
          Eerlijk: Dylan vind het moeilijk om tegen mensen te liegen. Natuurlijk zal hij een leugentje om bestwil wel kunnen vertellen, als het echt niet anders kan, maar belangrijke dingen vertelt hij het liefst gewoon, mits hij je vertrouwt, natuurlijk.
          Eigenwijs: Dylan is ontzettend eigenwijs. Als Dylan iets in zijn hoofd krijgt, moet en zal hij dit ook doen. Hij is dus niet alleen eigenwijs, het slaat soms nog wel eens over in koppigheid, wat vaak minder gewaardeerd kan worden.
          Hopeloze romanticus: Hoewel hij zich soms wat stoer voordoet, is Dylan echt een sucker voor romantische dingen. Als je zijn hart dan eindelijk veroverd hebt, zal hij je overspoelen met leuke verassingen, lieve woorden en fijne momenten. Hij zal heus wel eens voor zijn vrienden kiezen boven zijn vriendin, en hij is echt niet de allerliefste, maar hij probeert zo veel mogelijk goed te doen, en zal dit ook laten merken.
          Slordig: Dylan is nogal een rommelig persoon, dit is niet alleen te zien aan zijn huis, maar ook aan hoe hij zijn dingen regelt. Hij is soms wat vergeetachtig en zal meer dan eens een dubbele afspraak in zijn agenda hebben staan.
          Spontaan: Op mensen af stappen is voor Dylan nooit een probleem geweest, het vertrouwen van mensen echter wel. Dylan gaat leuk met jan en alleman om, en maakt gemakkelijk vrienden, maar mensen vertrouwen en over zichzelf vertellen vindt hij nog erg moeilijk, mede door wat er met Julie is gebeurd.
    Geschiedenis:
    Uiterlijk:


          Dylan heeft een paar helderblauwe kijkers, die omrand worden door lange zwarte wimpers. Zijn zwarte haar is niet kort, maar ook niet lang. Dylan is 1.78, dus iets kleiner dan de gemiddelde man. Hij is niet bijzonder gespierd, omdat hij er nooit echt werk van heeft gemaakt om naar de sportschool te gaan. Dylan is niet dik, maar dit is wel iets wat hij graag zou veranderen: het liefst zou hij iets gespierder zijn. Dylan besteedt genoeg tijd aan zijn uiterlijk, omdat hij van zijn ouders heeft geleerd dat je altijd goed voor de dag moet komen. Meestal zie je hem met een 3-dagen baardje of een gladgeschoren gezicht en hij zal nooit het huis verlaten zonder zijn armbanden. Daarnaast heeft hij een sleeve op zijn linker arm en een aantal tattoos op zijn pols/hand aan de rechterkant. Zie hier.
    Seksuele voorkeur:
          Dylan is biseksueel, wat betekent dat hij op beide geslachten valt. Hij komt hier openlijk voor uit.
    Geheim: - moet ik nog bedenken-
    Extra:Dylan heeft een voorliefde voor muziek, en speelt al van kleins af aan gitaar en een klein beetje piano. Daarnaast schrijft hij veel en houdt hij er ook van om af en toe gewoon een stukje te gaan wandelen. Ook zal hij het niet snel toegeven, maar houdt hij erg van kruiswoordpuzzels. Daarnaast heeft Dylan een enorme verzameling armbandjes, die hij heeft gekocht/gekregen in landen die hij bezocht heeft. [/spoiler]


    Spinning around, I'm weightless.




    Connor Atwell [L/N]
    "I don't like bullies; I don't care where they're from."

    NAAM
          Connor • Met sterke wil, wijs
          Atwell • Woont bij de bron
          [L/N] • -


    LEEFTIJD
          19 jaar, geboren op 4 juni.

    UITERLIJK
          [Faceclaim: Drew Roy]

    KARAKTER
         

    GEHEIM
         

    GESCHIEDENIS
         

    EXTRA
         

    De rest komt later, als er nog iets op tegen is hoor ik dat graag (:


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Alleen maar knappe jongens? Niet erg realistisch vinden We niet? - joking, really, joking-


    We've lived in the shadows for far too long.

    Khronos schreef:
    Alleen maar knappe jongens? Niet erg realistisch vinden We niet? - joking, really, joking-



    Dyl is fucking lelijk, kijk naar hem


    Spinning around, I'm weightless.

    Khronos schreef:
    Alleen maar knappe jongens? Niet erg realistisch vinden We niet? - joking, really, joking-


    In mijn echte leven zijn alle jongens anders oerlelijk, dat is ook niet erg realistisch (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Adrianna Louise

    'No point of living if you're not alive'


    Leeftijd •(Hou rekening met elkaar, want kinderen onder de 15/16 zijn ook niet leuk om te spelen, niet voor jezelf en niet voor anderen. Ouders moeten minimaal 20 jaar ouder zijn dan hun kinderen)
    Adrianna is 39 jaar oud.

    Uiterlijk •(Met foto)
    (FC: Charlize Theron)Adrianna heeft licht blonde haren die gekleurd zijn. Van nature heeft Adrianna donkerblonde haren die ze te donker vond dus kleurde ze die maar. Ze doet dit ook omdat ze een paar grijze haartjes zag. Haar haren komen tot ongeveer haar schouders. Die draagt ze altijd op een andere manier. Soms stijl, soms krullend. Ze heeft mooie blauwe ogen en haar huid ziet er nog best goed uit voor haar leeftijd.Zonder veel rimpels. Adrianna is heel ijdel en draagt altijd wel een laagje make-up. Een redelijk dikke laag. Maar dit valt niet zo op. Adrianna is 1.70 meter lang. Ze draagt altijd deftige kleren waar je niet al teveel in kan zien.

    Karakter •
    Aangenaam: Adrianna is een aangenaam persoon om bij je te hebben. Ze is altijd vriendelijk en opgewekt. Ze probeert altijd een slecht humeur te verbergen. Dit werkt wel niet altijd zo goed zoals zij zelf zou willen.
    Behulpzaam: Adrianna is ook een heel behulpzaam persoon. Als ze met iets kan helpen zal ze dit altijd doen. Ze doet alles het liefst zelf. Want wat je zelf doet doe je het best, is haar moto.
    Doorzettend: Adrianna is een doorzetter. Opgeven staat niet in haar woordenboek. Als ze ergens voor gaat, gaat ze er ook echt voor en zal ze niet snel opgeven. Ze zal alleen opgeven als ze echt zeker weet dat het niet zal lukken.
    Kwetsbaar: Ze is een heel kwetsbaar persoon. Adrianna is vrij emotioneel en daardoor is ze dan ook kwetsbaar. Ze is snel gekwetst door iets. Soms is het maar iets kleins maar het zal haar snel iets doen. Het is niet dat ze elke week wel op iemand boos is. Maar ze is wel snel teleurgesteld. Meestal komt dit ook omdat ze altijd teveel verwacht.
    Bezorgd: Soms is Adrianna iets te overbezorgd. Maar haar kinderen zijn het belangrijkste in haar leven en daar doet ze alles voor. Ze wil gewoon een betere moeder zijn dan haar eigen moeder ooit is geweest. Haar kinderen vinden het soms misschien irritant maar Adrianna bedoeld het goed.


    Geheim • Adrianna is alcohol verlsaafd. Al vanaf haar veertiende zit ze aan de drank en dit zijn meestal sterke dranken geweest. Hierdoor heeft ze al veel domme dingen gedaan in haar leven. Als ze maar één druppel alcohol drinkt kan ze er alweer niet meer af blijven. Ze is nu al vijf jaar clean maar hervallen doet ze snel. Adrianna is al 3 keer hervallen. Van de drugs is ze ook helemaal niet vies.


    Geschiedenis •(Baan, status in relatie, jongere leven etc) (Nog niet volledig)
    Adrianna is opgegroeid in een slechte thuis. Haar vader mishandelde Adrianna's moeder. Hij smeet mensen naar haar voor de ogen van Adrianna. Haar ouders waren dan uiteindelijk gescheiden toen ze nog maar zes jaar oud was. Haar vader pleegde zelfmoord toen ze acht was en haar moeder werkte als hoer. Adrianna kreeg de foute vrienden en liep weg van huis. Ze kwam aan de drank en drugs.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2015 - 20:03 ]