• Ik weet niet wanneer jullie begonnen zijn, maar ik begin morgen met biologie en het leek me wel leuk om een topic te hebben waar we elkaar kunnen aanmoedigen om verder te leren en te praten over hoe het gegaan is. Sorry als ik een dergelijk topic over het hoofd heb gezien trouwens (volgens mij was er enkel nog maar één over de Nederlandse Centrale Examens, maar dat zit toch nog anders ineen)


    In elk geval: Veel succes, iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Cordon schreef:
    (...)

    Toegepaste Economie.
    Oftewel de Economie in het toerisme.:p


    Oh, daar mag ik me volgend jaar mee gaan amuseren. :Y) Ik zie best wel op tegen dat economie. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nooit economie gehad en ik ben er blij om. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Morgen laatste examen... finally!


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Orvieto schreef:
    Nooit economie gehad en ik ben er blij om. ^^


    Het was dat of wiskunde-wetenschappen en gezien ik sowieso weer 49 of een 49 afgerond naar vijftig ga hebben op mijn jaarrapport, leek me economie een beter plan, haha. Nou is het niet dat ik geen wiskunde kan, maar ik heb er vorig jaar en ook en het jaar daarvoor zo met mijn klak naar gesmeten dat ik die achterstand heb moeten inhalen en dat duurt wel een tijdje.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    RabidKiller schreef:
    Morgen laatste examen... finally!


    Succes!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    *aan het sterven*


    whyyyyyyy oh whyyyyyyyyy MOETEN DE PUNTEN ER IN DE NAMIDDAG OP KOMEN
    Ik moet straks gaan werken en ik ben me nu al dood aan het stressen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb een herexamen van economie. :'c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    Ik heb een herexamen van economie. :'c


    Aw Xanthieeee. :c Veel succes, in elk geval.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik krijg mijn resultaten volgende week donderdag pas .-.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naoko schreef:
    (...)

    Aw Xanthieeee. :c Veel succes, in elk geval.

    Dat wil zeggen ofwel blokken op vakantie ofwel NIET op vakantie gaan.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Dat wil zeggen ofwel blokken op vakantie ofwel NIET op vakantie gaan.


    Wat. Dat vind ik echt sneu. :c Je kan het! Ik geloof in je. :c


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben geslaagd op alle vakken van dit jaar, zelfs voor dat laatste rampvak. The lord still loves meh.


    Take me to wonderland

    Naoko schreef:
    (...)

    Het was dat of wiskunde-wetenschappen en gezien ik sowieso weer 49 of een 49 afgerond naar vijftig ga hebben op mijn jaarrapport, leek me economie een beter plan, haha. Nou is het niet dat ik geen wiskunde kan, maar ik heb er vorig jaar en ook en het jaar daarvoor zo met mijn klak naar gesmeten dat ik die achterstand heb moeten inhalen en dat duurt wel een tijdje.


    Nja, dat is wel kut. :/ Hopelijk bevalt het je een beetje. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    @Xanthe, dat is echt jammer. :c

    Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan mensen die op Facebook statussen plaatsen zoals: 'A-attest is binnen! Op naar het vierde'? Ik vind het echt irritant eerlijk gezegd. Sinds wanneer is het niet meer evident om een A-attest te halen? Zelfs bij zesdejaars vind ik het raar, aangezien het echte studeren dan pas begint. :')
    Misschien ben ik wel de enige met die mening, maar ik moest het toch even zeggen. :'D

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 0:09 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    @Xanthe, dat is echt jammer. :c

    Ben ik trouwens de enige die zich ergert aan mensen die op Facebook statussen plaatsen zoals: 'A-attest is binnen! Op naar het vierde'? Ik vind het echt irritant eerlijk gezegd. Sinds wanneer is het niet meer evident om een A-attest te halen? Zelfs bij zesdejaars vind ik het raar, aangezien het echte studeren dan pas begint. :')
    Misschien ben ik wel de enige met die mening, maar ik moest het toch even zeggen. :'D

    Omdat studeren niet voor iedereen even makkelijk is?
    Vind het raar dat je enkel over grootse dingen trots mag zijn.


    Take me to wonderland