• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Emma keek de jongen verontschuldigend aan, het was zeker niet haar bedoeling geweest om zijn shirt vol te gooien met Cola. Ze voelde zich weer het kleine lompe meisje dat ze was. "Het spijt me echt." had ze nog gemompeld, de cola vlek was gelukkig amper te zien op zijn zwarte shirt maar toch voelde ze zich er niet fijn bij. "Misschien heb ik nog wat doekjes zitten of iets om het mee af te drogen." zei ze bedenkelijk en zocht vlug een papieren doekje in haar handtas en wilde hem helpen zijn shirt droog te deppen, maar net optijd realiseerde ze zich dat het misschien raar zou zijn dus stak ze de tissue naar hem uit. "Ik kan toch zo lomp zijn, echt sorry van je shirt." zei ze beschaamd en keek de jongeman even aan. Hij had een licht accent dat ze niet meteen kon plaatsen, maar echt veel had hij nog niet gezegd, verder had hij donkere haren en merkte Emma een tattoo op in zijn nek. "Ik ben trouwens Emma." stelde ze zich voor met een zwak glimlachje. Hij zag er cool uit, maar Emma was bang dat hij haar maar een rare meid zou vinden


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    'Net,' zei Helen. 'Can't miss the party hè?' Ze knipte met haar vingers en wierp de schattige barman een verleidelijke blik toe. Zijn jongensachtige grijns bezorgde haar een onderbuik gevoel en ze zou hem zeker in gedachten houden.
    'Van het huis,' zei hij met een prachtig Spaans accent.
    Ze wierp hem een kushandje toe en ging bij Ashlee en Gail staan. 'De barman is yummie,' zei ze met een hongerige blik.
    'Pas maar op voor je vriendje Ashlee, Helens libido staat heel hoog deze zomer.' Gail keek Helen met een hatelijke grijns aan.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Verbaasd volgden Dylan's ogen het meisje dat bij hen weg liep. "Nou doet ze het weer!" Riep hij verbaasd uit. Hij nam nog een slokje en keek naar Finn, niet zeker wat hij nu moest doen.


    Spinning around, I'm weightless.

    Finn keek even grijnzend naar Emma en de onbekende jongen, dit zou nou het perfecte moment zijn om weg te sneaken. Hij keek even naar Dylan en glimlachte weer.
    "Ik denk dat we haar maar even alleen moeten laten met Mr. Cola," zei Finn in zijn oor, gezien de muziek in de club redelijk hard stond. Hij keek Dylan lachend aan en pakte zijn hand vast voordat hij hen een eindje wegleidde bij Emma en de jongen vandaan. Vervolgens liet hij zijn hand weer los en nam een slok van zijn bier voordat hij weer glimlachend begon te dansen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 23:53 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Hij kon het niet laten om flauwtjes te glimlachen toen ze zo haastig op zoek ging naar een tissue om de colavlek op te vegen, aangezien de meeste mensen zich gewoon droogjes zouden verontschuldigen en zich verder niet meer druk zouden maken over diegene die ze hadden besmeurd. Als ze al sorry zeiden. Hij had het eerlijk gezegd niet erg gevonden als zij hem had drooggedept, maar ze bedacht zich duidelijk en gaf de tissue maar aan hem, waardoor hij deze met een bedankje aannam. Met zijn andere hand trok hij zijn t-shirt wat naar voren en veegde over de vlek, waardoor het wel een beetje droger werd, maar veel scheelde het niet. "Ach, maak je er maar niet druk om. Dat gooi ik straks wel weer in de was." probeerde hij haar wat minder schuldgevoel te geven en schonk haar een glimlach. "Ik ben Caspar." stelde hij zichzelf voor nadat ze haar naam had verteld en liet het roerstokje in zijn lege glas heen en weer gaan tussen zijn vingers. "Wil je nog wat drinken? Ik was net van plan om wat bij te halen." stelde hij voor terwijl hij zijn glas iets hoger hield, met zijn blik op haar glas, waar niet veel meer in zat. Hij keek haar even terug afwachtend aan.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    De jongen die zich later voorgesteld had als Caspar nam haar doekje aan en probeerde zijn shirt wat droog te deppen maar Emma wist niet echt of het hielp of niet. Gelukkig stelde hij haar gerust dat hij het echt geen probleem vond waardoor ze zich ook meer op haar gemak voelde. Hij glimlachte vriendelijk naar haar en vroeg of ze nog wat wilde drinken. Emma blikte even naar haar glas waar er nog een klein kliekje cola te vinden was en daarna keek ze even achterom naar haar vrienden, die er helemaal niet meer stonden. Haar ogen werden even groot. Dit konden ze toch niet menen! Emma keek weer naar Caspar en glimlachte dan. "Eh, ja klinkt goed!" stemde ze dan in. Ze had geen zin om alleen op de dansvloer te blijven en nu had ze de kans om misschien vrienden te worden met Caspar. Ze liep mee met de jongen richting de bar en even kort haalde Emma een hand door haar roze haren. "Kom je hier vaker ? Op het eiland bedoel ik of woon je hier?" vriendelijk en ook nieuwsgierig keek ze hem even aan en dacht dan kort even na wat ze zou bestellen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hij zag haar achterom kijken, waarschijnlijk kijkend of haar vrienden hier ergens te bespeuren waren, wat blijkbaar niet zo was aan haar gezichtsuitdrukking te zien. Ze herstelde zich echter snel en stemde in, waardoor hij eventjes lachte. "Hebben ze je achtergelaten?" vroeg hij aan haar terwijl ze samen naar de bar liepen en trok vervolgens een wenkbrauw op naar haar, waarbij er een zweem van een glimlach om zijn lippen speelde. Hijzelf was immers ook alleen, aangezien zijn vrienden het zo nodig moesten afblazen. Achja, hij wist zichzelf ook wel te amuseren, zeker als hij een meisje vond als Emma die het blijkbaar niet erg vond om in zijn gezelschap te zijn. Hij knikte op haar vraag. "Ik woon hier al enkele jaren." vertelde hij haar waarna hij zich draaide naar de barman en zichzelf een vodka-cola bestelde. "Wat wil jij?" vroeg hij aan Emma waarbij hij zijn hoofd terug even naar haar draaide.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Pascual kwam teruggelopen met de drankjes. "Kijk eens aan. Heb zelf toch maar een biertje genomen," zei hij lachend en hij overhandigde Bertha en Samuel hun drinken. "Beetje zin in vanavond?" Vroeg hij nadat hij een slokje van zijn bier had genomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    "Ja dat hebben ze inderdaad." zei Emma quasi sip en trok even een pruillipje maar glimlachte algauw weer. "Ah erg vind ik het niet, ik heb het daarnet ook bij hen gedaan. Karma denk ik." vervolgde ze schouderophalend met lichte blosjes op haar wangen. Het was zo typisch voor Fin om haar een koekje van eigen deeg te geven. Caspar vertelde haar dat hij hier op het eiland woonde en ze knikte even als teken dat ze luisterde. "Hier wonen lijkt me echt geweldig, iedere dag zon, zee alles is zo knus op elkaar..." Emma droomte even maar schudde haar gedachten vlug weg en keek weer naar Caspar die een vodka-cola bestelde. Bedenkelijk beet ze op haar lip. Langs de ene kant wilde ze geen alcohol drinken omdat ze nogal gauw tipsy werd, maar langs de andere kant ze was hier om haar te amuseren. "Doe maar een pasoa" was haar uiteindelijke beslissing geweest. "Ben je hier met je vrienden?" was haar volgende vraag, ze zou niet weten waarom hij niet bij zijn vrienden zou zitten in de plaats van met haar. Niet dat ze het erg vond, integendeel maar ze was wel nieuwsgierig naar zijn antwoord. Dankbaar nam ze haar drankje en haalde wat geld uit haar tasje om te betalen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dylan grinnikte om de woorden van de andere jongen. Glimlachend en een beetje blozend liet hij zich wegleiden door Finn, waarna hij vrolijk verder ging met dansen. Hij nam nog een slokje van zijn bier, en goot vervolgens het laatste restje ook achterover. Dylan kon niet zo goed tegen alcohol, en hij was moe, dus het kwam iets harder aan dan normaal. Vrolijk lachte hij en keek naar Finn.


    Spinning around, I'm weightless.

    Finn moest even blozen bij Dylan's glimlach en sloeg ook het laatste restje bier dat in zijn glas zat achterover. Hij kneep even zijn ogen dicht voordag hij weer normaal kon kijken, drie alcoholische drankjes hakte er toch wel in. Finn keek even Dylan's kant op en zag dat hij de alcohol ook al duidelijk begon te voelen. Hij boog wat naara hem toe om in zijn oor wat te kunnen zeggen.
    "Zullen we even wat water drinken? Voordat we dadelijk op de grond liggen?" Finn lachte even en keek Dylan vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    Caspar moest eventjes lachen bij het zien van haar pruillipje en luisterde naar de uitleg die ze ervoor klaar had, waardoor hij een schouder ophaalde. "Waarschijnlijk." stemde hij in en zocht alvast in zijn achterzak naar wat geld om de barman zometeen te kunnen betalen. Caspar kon goed tegen drank, aangezien hij van thuis uit niet anders gewend was dan tijdens het eten wodka te drinken, of dat het in gerechten was in verwerkt of iets dergelijks. Daarbij was het nadeel wel dat sommige dingen veel te flets smaakten naar zijn mening, maar hij had zich de laatste jaren wel goed kunnen aanpassen. Bij haar woorden over het eiland knikte hij begrijpelijk. "Het is inderdaad fijn hier te wonen, alleen mis ik mijn thuisland wel af en toe.. zeker in de winter." In de winter was het hier nog steeds snikheet, en Caspar was gewend aan koude temperaturen. Daarom snakte hij in de winter wel eens naar wat sneeuw, of gewoonweg al temperaturen onder de nul graden celcius. Daarom probeerde hij tijdens de winterperiode wel even op vakantie te gaan, al was het maar voor een week. Hij keek terug naar de barman die hun drankjes op de bar zette, waarna hij hem bedankte en betaalde. "Nee." had hij met een zucht gezegd wanneer Emma vroeg of hij hier met zijn vrienden was. "Normaal gezien wel, maar er kwam iets tussen.." zei hij duidelijk geïrriteerd vanwege dat flauwe excuus dat ze hem hadden gegeven.



    Samuel nam met een glimlachje het drankje aan dat Pascual hem had overhandigd en knikte vervolgens op zijn vraag. "Zeker! Het is te lang geleden dat ik nog naar een feest als dit ben geweest." zei hij met een flauwe glimlach erachter en nam vervolgens enkele slokken van zijn glas. "Jij moet hopelijk morgen niet werken, of wel soms?" vroeg hij aan Pascual, waarbij hij een wenkbrauw optrok waarbij hij naar hem grijnsde.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    "Ik wil best wel samen met jou op de grond liggen." Het was eruit voor hij het doorhad, en Dylan voelde zijn wangen rood kleuren. "Ehm. Ja. Bedoel ik. Goed plan." Schaapachtig glimlachte hij naar de jongen, en keek toen naar de grond. stom stom stom


    Spinning around, I'm weightless.

    - HAHAHAAHHA omg xd -
    Finnegan keek Dylan even perplex aan voordat hij knalrood werd en niks wist uit te brengen. Gelukkig veranderde Dylan van onderwerp en Finnegan knikte voordat hij zijn hand vastpakte en hierin even zachtjes kneep gezien Dylan zich nogal leek te schamen. Vervolgens glimlachte Finn geruststellend naar hem.
    "Laten we dan gaan."


    I just caught the wave in your eyes

    -Hehe. Ik ga het erger maken. Dylan heeft er meer last van dan -ie dacht.-

    "Gaan we op de grond liggen?" Vroeg Dylan verward. De alcohol en de verwarring door zijn gevoelens voor deze jongen, zo snel al terwijl hij normaal de 'coole' was, waren hem een beetje te veel geworden. Man, hij moest water drinken. "Oh. Ja. Ja. Laten we gaan." Hij glimlachte voorzichtig naar Finn, en kneep dankbaar in zijn hand.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Spinning around, I'm weightless.