• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Pascual liep achter Samuel aan en sloeg zijn arm om zijn schouder.
    "Meneertje wil zeker snel naar het strand?" grinnikte hij en hij kneep even in zijn schouder. "Zo jammer dat er alleen maar feesten worden gehouden in het hoogseizoen," zei Pascual zuchtend en grinnikte even. "Anders kon je vaker over komen, hé, Samsam." Die bijnaam gaf hij Samuel wel vaker, al was dit vandaag pas de eerste keer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zijn blik ging naar Pacual bij het voelen van zijn arm om zijn schouder en hij lachte even om wat hij zei. "Zeker, weet je hoe lang het geleden is dat ik hier ben geweest?" grinnikte hij waarna hij even knikte bij het volgende wat hij zei, zijn wenkbrauwen optrekkend bij het horen van zijn bijnaam. "Awh, je kan me blijkbaar niet lang missen." zei hij met zijn meest onschuldige gezicht en porde hem vervolgens plagend in zijn buik. Eerlijk had hij Pascual wel gemist. Hij had een goede vriend aan hem gehad de momenten dat hij hier was, en hij vond het eigenlijk wel jammer dat ze elkaar niet vaker konden zien.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Zoo ik heb al veel gemist! Maar ik zet 'm nu in mijn topics, dus ik ga straks beginnen :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Intussen had Caspar zich begeven naar het strand, waar al heel wat mensen, waaronder toeristen, waren aangekomen voor het verwelkomingsfeest. Dit deden ze elk jaar wel en gedurende de vakantieperiode was er wel constant wat te beleven, en daar hield Caspar wel van. Hij had er gedurende het jaar naar uit gekeken, om al zijn zorgen te vergeten en gewoon plezier beleven, en daarbij misschien iemand tegen te komen die hem daarbij kon helpen. Zijn vrienden kwamen later, maar hij wilde alvast iets drinken, dus daarom begaf hij zich naar een van de tenten waar ze een bar voorzien hadden.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Pascual zijn lach schoot even de hoogte in toen Samuel hem in de buik porde.
    "Hé man, niet chill," grinnikte Pascual en hij gaf Samuel een duwtje. "Vind je het gek, je bent een toffe gozer. Jou missen is echt niet leuk hoor." Hij glimlachte naar de jongen naast hem en trok zijn wenkbrauwen even op. "Kan je niet gewoon hier komen wonen?" hij knipoogde even naar Samuel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Celeste droogt zich af en doet haar outfit aan. Daarna wandelde de hotelkamer uit. Ze keek t even in een brochure die aan de balie ligt wat je hier allemaal kan doen. De meeste dingen waren dingen om te doen met kinderen overdag. Dat had zij natuurlijk niet nodig. Haar hakken deden nu al pijn. "Oh, ik had beter mijn Vans aangedaan", mompelde ze tegen zichzelf. Dat deed ze wel vaker. Als ze buiten kwam en al een paar meter had gewandeld ziet ze een meisje staan. "Hey! Weet jij misschien waar ik leuke clubs of zo kan vinden?",vraagt ze hopend dat dit meisje dezelfde taal spreekt zoals Celeste. Het meisje had waarschijnlijk ongeveer dezelfde leeftijd als Celeste en daardoor hoopte ze dan ook dat zij iets over het nachtleven hier zou weten.

    Even schrikt Lynn als ze ineens aangesproken wordt door een meisje die ze voorbij was gelopen. Een meisje met lange blonde haren keek haar vragend aan en Lynn schudde verontschuldigend haar hoofd.
    'Ik heb geen idee, ik ben pas voor de eerste keer hier op vakantie.' zei ze glimlachend tegen het meisje tegenover haar.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    Marije was moe na de reis en had niet heel erg veel zin om nog van alles te ondernemen. Het liefst kroop ze haar bed in en sliep ze heerlijk bij, maar ze wilde haar vriendinnen niet beperken en gaf daarom niet direct haar mening. Dat had ze beter wel kunnen doen, want ze had kunnen weten dat Ilse direct enthousiast zou reageren.
    'Ja! Zullen we dat doen?' Ilse klapte in haar handen. 'Het is hier zo mooi, ik weet zeker dat er hier hartstikke leuke discotheken zijn!'
    Marije haalde toch maar haar schouders op. 'Ik vind het niet erg om vanavond vroeg op bed te kruipen zodat we morgen weer fit zijn, maar als jullie gaan, ga ik natuurlijk mee.' Ze glimlachte om te laten zien dat ze dat laatste echt niet erg zou vinden.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Ik heb geen idee, ik ben pas voor de eerste keer hier op vakantie.' , zei het meisje vriendelijk tegen Celeste. "Oh ja ik ook, sorry als ik je lastig viel", glimlacht Celeste om vriendelijk over te komen. Dat vond ze namelijk heel belangrijk. 'Ik ben Celeste, by the way', lach ze dan. Waarom stelde ze zichzelf voor aan een random persoon. Typisch Celeste. Ze deed soms de domste dingen.

    MeganKM schreef:
    'Ik heb geen idee, ik ben pas voor de eerste keer hier op vakantie.' , zei het meisje vriendelijk tegen Celeste. "Oh ja ik ook, sorry als ik je lastig viel", glimlacht Celeste om vriendelijk over te komen. Dat vond ze namelijk heel belangrijk. 'Ik ben Celeste, by the way', lach ze dan. Waarom stelde ze zichzelf voor aan een random persoon. Typisch Celeste. Ze deed soms de domste dingen.


    Zou je de post ervoor niet willen overnemen? (: Het is niet echt nodig om te herhalen wat er door de andere persoon gezegd wordt (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    - ok sorry duurde lang maar stresssss -

    Dylan knikte vrolijk, ze zaten immers allemaal in hetzelfde hotel. Ze zouden misschien ietwat laat aankomen op het feest, maar dat was niet erg. Hij glimlachte nog even naar de twee toen ze in de lobby stonden. "Zien we elkaar zo dan hier?" Zei hij met een glimlachje.


    Spinning around, I'm weightless.

    'We hoeven toch niet tot superlaat te blijven?' opperde Rachel die een lolly pakte van het schaaltje waar ook de rekening op lag.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Izzy luisterde met een half oor naar de jongens en keek ondertussen om zich heen. Het zag er allemaal al gezellig uit en ze was benieuwd naar wat voor mensen hier nog meer zouden zijn, maar ze wilde deze avond best wel met Pascual en Samuel doorbrengen. Zeker die eerste praatte veel en dat vond ze wel gezellig. Er waren immers nog een heleboel andere dagen waarop ze nog meer mensen kon ontmoeten.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    De drie waren terug naar het hotel gekeerd, omdat Dylan zich nog moest klaarmaken. "Is goed, we wachten hier wel." glimlachte Emma en keek met een grijnsje naar Finn. Ze wilde hem erg veel vragen en ook had ze erg veel kriebels. Zo gingen ze naar het strandfeestje, dus erg veel mensen doe ze kon leren kennen en misschien wel leule jongens. Ze hoopte vooral op leuke jongens maar ze was wel onzeker. Zou ze wel interessant genoeg zijn om naar te luisteren? Zou er iemand wel vrienden met haar willen worden? Licht begon ze te stressen wat misschien ook wel kwam doordat ze haar drankje te snel op had.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    "See ya soon raccoon," glimlachte Finnegan en keek Dylan na voordat hij zich tot Emma richtte.
    "Jij bent zo'n stiekeme trut eh," zei hij hoofdschuddend maar liep toen op haar af en trok haar in een knuffel. "Maar ik ben je wel dankbaar," grinnikte hij toen en wreef even wild door haar roze haren.


    I just caught the wave in your eyes