• La Isla Milagro.. Onder velen jongeren ook wel bekend als simpelweg Milagro, is hét eiland om je vakantie door te brengen. Het Spaanse eiland bied alles voor een geweldige vakantie... Witte stranden met een blauwe zee.. Gezellige winkeltjes.. Prachtige hotels.. En natuurlijk een geweldig uitgaansgebied. Elk jaar komen hier honderden jongeren voor de vakantie van hun leven. De een is nieuw, de ander is al bekend op het eiland. Maar één ding is zeker en dat is dat er elk jaar nieuwe avonturen staan te wachten. Nieuwe liefdes, relaties die worden gebroken, ongelukken, geweldige feesten en natuurlijk een hoop fun met je vrienden... Wordt dit de beste vakantie ooit? Of eindigt het in een complete hel... Dat is aan jou..




    • Meisjes
    1.1 ~ Alexis Lucia Ramos - Ginoble
    1.2 ~ Lynn Elisa Alvarez - Mirin
    1.1 ~ Alégria Bryony Gomez - Copterus
    1.1 ~ Clardonnae Alexandra Cavali - Sociopaths
    1.5 ~ Emma Cathelynn Mills - Raccoon
    1.4 ~ Celeste Eleonora Lordin - MeganKM
    1.3 ~ Ashley Jane Valentine - Frenchcore
    1.6 ~ Esra Katherine Özdemir - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Mara van Es - Athelstan
    1.8 ~ Bertha Isabella Van Zalen-Gotha - AlbusDumbledore
    1.8 ~ Ashlee Doren - Athelstan
    1.8 ~ Rachel Adams - AlbusDumbledore
    1.9 ~ Marije Leeuwens - Kern
    1.9 ~ Ilse Keuring - Kern
    1.9 ~ Helen Beekman - Cordeliae
    1.9 ~ Gail Lommers - Cordeliae


    • Jongens
    1.1 ~ Tyler Damario Lopéz - Ginoble
    1.1 ~ Finnegan Maxwell Johnson - Copterus
    1.2 ~ Valentino Roman Amello - Raccoon
    1.3 ~ Jayden Michael West - Mirin
    1.5 ~ Samuel Gordan Abbey - Rabidkiller
    1.5 ~ Dylan Wilkinson - Hecuba
    1.6 ~ Mozart de Waal - OakenshieId
    1.8 ~ Cyrith Evans - OakenshieId
    1.8 ~ Kane Evans - OakenshieId
    1.7 ~ Pascual Telmo - Larkin
    1.7 ~ Jared Noah Christian - 901FreeAtLast
    1.8 ~ Jelle Ala - AlbusDumbledore


    Omgeving:
    ~ Eiland



    ~ Strand



    ~ Hotel



    ~ Cafés en restaurants



    ~ Bars en clubs




    Regels:
    ~ Algemene regels
    ~ Geen perfecte rollen
    ~ Hou de jongens en meisjes gelijk!
    ~ Er is geen maximum personages, zolang je ze maar allemaal onderhoud
    ~ Geen ruzie OOC, in de MSV mag dit natuurlijk wel.
    ~ 16+ is toegestaan
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic.


    Begin:
    Iedereen komt aan, per vliegtuig of per boot. Het is vier uur 's middags. Voor de inwoners is het eigenlijk een gewone dag, al is het bekend dat de komende dagen weer veel nieuwe mensen aankomen. Vanavond is er een groot feest op het strand, om de start van een geweldige zomer te vieren. En natuurlijk om te laten zien dat de beste feesten hier gegeven worden...

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:27 ]


    El Diablo.

    Samuel keek naar Izzy die alvast ging rechtstaan om te gaan kijken, waarop hij knikte en alvast ging rechtstaan. Hij had niet echt iets specifieks aangetrokken om te kunnen feesten, maar zijn bordeaux t-shirt en zijn donkere jeans konden ook wel dienen. Zijn blik ging even naar Pascual en Izzy terwijl hij zijn stoel onder de tafel schoof. "Zullen we maar?" Het leek hem wel fijn om wat rond te kijken, zeker als er een feest te doen was. Toen hij aankwam zag het er alleszins erg gezellig uit, dus hoopte hij op een aangename avond.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Jayden keek even met opgetrokken wenkbrauwen naar Tyler die hem nogal koeltjes had begroet. Daarna richtte hij zich weer op Alégria en lachte hij even zachtjes.
    'Ach, ik kan hier natuurlijk niet aan komen met een bierbuikje,' zegt hij, 'Dus ik heb wel wat getraind.' vervolgt hij glimlachend.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    "Ja is goed," zei Pascual en hij stond ook op. "Party time," grinnikte hij. Hij had het gevoel dat het een gezellig avond zou worden. Zeker met al die gasten die vandaag aan waren gekomen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alégria keek Tyler vragend aan toen hij heel koeltjes Jayden had begroet – die twee waren toch goede vrienden? Bij Jayden's opmerking moest ze even lachen.
    "Dan had ik ook niet naast je kunnen zitten hoor," lachte ze en knipoogde naar hem. "Wil je wat te drinken? Kan ik het nu even snel voor je maken voordat het druk wordt."


    I just caught the wave in your eyes

    'Wodka Redbull is prima.' antwoordde Jayden op Alégria's vraag. Hij keek even om zich heen. Het was inderdaad nog niet druk, maar dat zou vast nog wel komen.
    Hij had dan ook wel het gevoel dat het een leuke avond zou worden, en zeker als er veel drank en meiden in het spel waren.


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    'Schiet een beetje op!'
    'Rustig aan, ik ben kotsmisselijk, ja?'
    'Dus? Dat ben jij altijd. Ik hou al genoeg rekening met je.' Helen streek haar blonde, dikke lokken over haar schouders en klikte het handvat van haar koffer omhoog. Gail wierp haar een vuile blik toe en stak haar middelvinger even op.
    'Doos. Een beetje begrip zou op zijn plaats zijn,' brieste ze.
    Helen stak haar hand achteloos omhoog en bleef ongeduldig staan wachten tot Gail eindelijk eens klaar was om te gaan. De bus was al vijf minuten, maar Gail had zo nodig op een muurtje moeten zitten omdat ze misselijk was van de vlucht en de busreis. Had zij weer.
    Gail kwam kreunend omhoog en keek met een geergerde blik naar Helen. Zelfs na een hele dag reizen zag ze er nog uit alsof ze zo in een modeblaadje kon poseren. De bitch.
    Helen zag haar staren en grijnsde breed. 'Ja Gailtje, kijk maar goed. Ik kan niet wachten om deze afgetrainde benen aan het zonlicht bloot te stellen.'
    Gail stak haar vinger in haar keel en gaf Helen een duwtje. 'Lopen nou maar.'
    Helen schaterlachte en duwde haar koffer voort, richting het prachtige hotel.

    Het inchecken was snel gebeurd en Gail was blij toen ze eindelijk plat op haar bed lag. Ze spreidde haar armen en benen en ademde diep in en uit.
    'Wauw, dat schreeuwt "neem me",' zei Helen met een diepe frons. 'Te lang geleden snoes?'
    'En of,' zuchtte Gail. 'Jij hebt zeker nog kilometers gemaakt in het vliegtuig?'
    'Wat denk je wel niet van mij,' zei Helen met grote ogen, en ze gooide een kussen naar Gails hoofd. 'Dat is al jaren geleden dat ik zoiets heb gedaan.'
    'Dat zal wel,' bromde Gail. Helen ging op haar eigen bed zitten en sloeg haar lange, slanke benen over elkaar.
    'Ik mis hem.'
    'O nee. Nee, nee nee. Dit gaan we niet doen. Ik wil geen gejammer meer horen over die rockster. Die is nu getrouwd.'
    'Ik weet het, maar hij was zo... van mij.'
    'Dat was hij niet, en dat weet je dondersgoed. Deze discussie hebben we vaak genoeg gevoerd nu. Tijd om je op andere jongens te focussen.'

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 19:45 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    "Wodka Redbull komt eraan," glimlachte ze terwijl ze haar arm achter zijn nek vandaan haalde. Terwijl ze opstond haalde ze een hand plagend door zijn haren en keek nog even lachend om voordat ze richting de bar liep en een glas pakte. Vervolgens pakte ze de fles Wodka, Redbull, ijsklontjes en limoen voordat ze de twee vloeistoffen over het ijs heen in het glas schonk. Vervolgens versierde ze het glas met een limoen schijfje en liep er mee terug naar Tyler en Jayden.
    "Voilà," glimlachte ze en plofte weer naast Jayden neer. "Dus, hoe was je jaar? Ik neem aan dat je Milagro wel hebt gemist," glimlachte ze en draaide zich een beetje naar hem toe.
    [miss moeten we nu ook even op Ty wachten anders sluiten we hem zo buiten :').]

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 20:25 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Samuel lachte even om wat Pascual zei en liep alvast naar buiten, waarbij hij wel rustig wandelde om de andere twee niet alleen achter te laten. Het was drukker op straat geworden, aangezien het nu wel minder warm was dan vanmiddag. Hij vond dat wel fijn, omdat te warm echt niet zo geweldig aanvoelde en hij zichzelf binnen in de koelte zou moeten opsluiten. Hopelijk zou het de volgende dagen iets minder warm worden zoals het vandaag was geweest. Hij zag twee dames met hun koffers nog richting het hotel lopen, lachend en klooiend tegen elkaar, waardoor hij wel dacht dat het twee vriendinnen waren die, net als hij en Izzy, op vakantie waren.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Celeste komt kwam eindelijk aan. Typisch dat weer haar vlucht vertraging moest hebben. Ze had altijd zo'n soort pech. Celeste keek verwonderd rond zich:"Dit is hier zo mooi" . Hier zal ze het wel goed hebben. Ze wandelde dit prachtige hotel binnen en checkte zichzelf in daarna zocht ze haar hotelkamer. Die was al zo mooi als deze plaats en het hotel. Ze ploft zichzelf neer op het bed. Dat wachten vond ze zo vermoeiend. Uiteindelijk staat ze recht om zichzelf naar de badkamer te verplaatsen. Snel nam ze een douche en daarna zal ze eens de omgeving gaan verkenning. En wanneer kan je beter een stad verkennen dan in de nacht.

    Lynn zuchtte even toen ze de hotelkamer binnenliep en om zich heen keek. Het was prachtig en verbazingwekkend groot voor een éénpersoons-kamer. Ze zette haar koffer op haar bed en begon het ding uit te laden.
    Even vroeg ze zich af waarom ze zoveel kleding meegenomen had. Toen ze eindelijk alles in de kast had liggen besloot ze om toch de stad nog maar even te verkennen. Gezien de temperatuur die nog in de lucht ging trok ze een hot pants van jeansstof aan en daarboven besloot ze een zwarte, strakke croptop aan te trekken. Haar voeten schoten in de witte Adidas Superstars die ze onderuit de kast had gehaald en tevreden haalde ze haar handen even door haar haren.
    Ze checkte nog even of ze alle belangrijke spullen bij had voordat ze de hotelkamer verliet, en even later het hele hotel, het nachtleven van Milagro in.

    [Lynn is free to be talked to!]


    Don't judge my choices without understanding my reasons.

    (Mag ik Celeste naar haar sturen?)

    Iedereen klaar om te skippen naar het feest?


    El Diablo.

    Goed voor mij, nog even laatste hoofdstuk leren en dan ben ik er ^^


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    [Ik ben er klaar voor ^^]


    I just caught the wave in your eyes

    [soooorryyyy, druk druk druk haha,]


    Spinning around, I'm weightless.