• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor Vol.
    James Sirius Potter || Logan Lerman || 6/16 - Solemnly [1.10]
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || Calum Hood || 7/17 - MikeyGClifford [1.13] [24/6]
    Fred Weasley || ? || ? - Beauregard [26/6]
    ? || ? || 7/17 - SiriuslyBlack [26/6]
    ? || Dylan Everett || ? - Philip [26/6]
    Rose Jane Weasley || Holland Roden || 5/15 - Starlord [1.8] [22/6]
    Lily Luna Potter || Ellie Darcey-Alden || 4/14 - Aire [1.13]
    Ruby Sunset Scamander || Lily James || 6/17 - The_Glue [1.3] [27/6]
    Jade Fay Rosewood || Jacy Jordan || 6/16 - JBarakat [1.8]
    Molly Audrey Weasley || Ellen Page || 6/16 - Naoko [1.13] [25/6]

    Slytherin Vol.
    Scorpius Hyperion Malfoy || Lucky Blue Smith || 5/15 - ShallNotPass [1.9] [21/6]
    Avery James Prescott || Tyler Posey || 7/17 - Clarick [1.19] [23/6]
    Vincent Nicholas Ginter || Alexander Ferrario || 6/16 - phoeni [1.13] [24/6]
    Albus Severus Potter || ? || ? - SiriuslyBlack [1.10] [23/6]
    Alex Canopus Black || Johnny Depp || 7/17 - Lizor [1.17] [26/6]
    Bonnie Grace Lisbon || Chloe Bridges || 7/17 - Gunnulfsen [1.6]
    Braeden Emily Zabini || Katerina Graham || 6/16 - 901FreeAtLast [1.7] [25/6]
    ? || ? || ? - Sociopaths [1.10] [27/6]
    Sunset Victoria Bottlebream || Ariana Grande || 5/15 - RousseauOrion [1.11] [25/6]
    Sarah Wolfe || Lyndsy Fonseca || 7/17 - Mignon [1.20] [26/6]

    Ravenclaw
    Daniël Stephan Meriun || Max Schneider || 7/17 - JBarakat [1.7] [22/6]
    Lysander Scamander || Finn Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Hugo Charlie Weasley || Freddie Highmore || 4/14 - Copterus [1.14]


    Victoire Gabrielle Weasley || Magdalena Zalejska || 7/17 - Tumblr [1.8] [21/6]
    Dominique Charlie Weasley || Daria Sidorchux || 7/17 - Naoko [1.4]
    ? || Sarah Hyland || ? - Dumbledore [1.17] [26/6]
    Roxanne Alicia Weasley || Zendaya Coleman || ? - 901FreeAtLast [1.18] [26/6]


    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || Robert Laby || 7/17 - Lizor [1.2]
    Lorcan Scamander || Jack Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Louis Fred Weasley || William Moseley || 6/16 - 901FreeAtLast [1.13] [24/6]


    Evie Ngaio Robinson || Bindi Irwin || 6/16 - MikeyGClifford [1.3]
    Briana Alice Longbottom || Pyper America || 6/16 - Copterus [1.6]
    Jennifer Colleen Prescott || Shelley Hennig || 7/17 - Clarick [1.10] [23/6]
    Piper May Beauregard || Sophie Turner || ? - Beauregard [1.18] [26/6]


    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Naoko
    ? || ? - MikeyGClifford

    • • •


    Prefects
    [Twee per jaar]
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 5/15 - Tumblr


    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord


    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - Lizor

    Slytherin
    Sunset Victoria Bottlebream || ? - RousseauOrion
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen


    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Alexandra 'Alex' Gabby Thomas || ? - Tumblr
    Beaters
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Naoko
    Lily Luna Potter || ? - Aire
    Seeker
    Ruby Sunset Scamander || 6/17 - The_Glue

    Slytherin
    Keeper
    ? || 7/17 - Lizor - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    ? || ? - Mignon
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Sunset Victoria Bottlebream || 5/15 - RousseauOrion

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || ? - Naoko
    Beaters
    Seeker
    Victoire Weasley || ? - Tumblr - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - MikeyGClifford
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    ? || ? - Beauregard - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || ? - SamWinchester
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick

    Face Claims


    I N V U L L E N
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    Jaar
    Uiterlijk (+ Face Claim)
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Wees origineel en realistisch a.u.b.
    Dus geen animagi, weerwolven, vampieren etc. of leerlingen die alles al weten - patronus/geur van amortentia etc. Hetzelfde geld voor haarkleur, niet iedereen kan ginger zijn - behalve natuurlijk de Weasleys.


    T O P I C S
    Speeltopics
    -

    Rollentopics
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    Praattopics
    Praattopic 1


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    N E W S
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 22:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    En mag Rose ook prefect zijn?


    Happy Birthday my Potter!

    Edward "Teddy" Remus Lupin




    Face Claim; Robert Laby.

    Leeftijd
    17, geboren op 10 April.

    Geslacht
    Mannelijk.

    Bloedstatus
    Volbloed, maar met een muggleborn als opa.

    Afdeling
    Hufflepuff.

    Jaar
    Zeven.

    Uiterlijk
          Teddy is een metamorphus, wat betekend dat hij zijn uiterlijk naar gelieve kan veranderen. Op dit moment heeft hij zijn haar blauw, omdat Victiore - het meisje waar hij verliefd op is - in Ravenclaw zit. Hij heeft echter een lange tijd zijn haar zandkleurig gehad, zoals Remus Lupin, zijn vader. Hij heeft een tijd lang gehad dat hij zijn uiterlijk constant bleef veranderen - zo heeft hij een tijd lang zijn haar veranderd in de kleur van de afdeling van degene met wie hij praatte - maar de laatste tijd heeft hij een vast uiterlijk aangenomen. Zijn ogen hebben dezelfde groene kleur als zijn vader had toen hij nog leefde.
          Teddy heeft een scherpe kaaklijn en een erg lichte huid, hij heeft het nog niet voor elkaar gekregen om zijn huidkleur te kunnen veranderen. Tot nu toe kan hij zijn neus, mond, ogen en haar veranderen en wonden en blauwe plekken verbergen. Het volgende wat hij wil proberen is de contouren van zijn gezicht te veranderen, maar dat zal nog wel wat tijd nemen voordat hij dat onder controle heeft.
          Teddy's blauwe haar is kort en rommelig. Meestal heeft hij zijn haar een beetje "per ongeluk" warrig zitten, maar heel af en toe gebruikt hij gel om de boel een beetje fatsoenlijk te laten lijken. Teddy heeft dikke, donkere wenkbrauwen. Deze zijn donkerbruin - niet donkerblauw want dat zou er apart uit zien - en matchen met zijn oorspronkelijke haarkleur die hetzelfde is als zijn vader.
          Verder is Teddy behoorlijk lang - namelijk één meter vijfentachtig - en niet erg gespierd. Hij heeft een beetje een slungelig figuur en is dan ook absoluut niet gebouwd om sporten te beoefenen. Zijn lange vingers echter zijn perfect voor het spelen van de basgitaar, een hobby die hij een paar jaar geleden opgepakt heeft.

    Innerlijk
          Net zoals zijn moeder is Teddy vreselijk onhandig. Geef hem nooit iets breekbaars, want hij maakt het gegarandeerd kapot. Dit doet hij natuurlijk niet express, maar op de één of andere manier weet hij het altijd wel kapot te laten vallen of te breken. Je zou het bijna een talent kunnen noemen. Hetzelfde geld voor koken. Teddy is een vreselijke kok. Hoewel hij het graag wil proberen, houden Andromeda en Edward hem liever uit de keuken omdat hij al meerdere malen de keuken compleet opgeblazen heeft. Het feit dat hij nu zeventien is geworden en hij magie mag gebruiken, helpt - tegen verwachting - ook niet mee. Nu zijn de ontploffingen en de ongelukken alleen maar groter en meer dan eens verwond Teddy zichzelf ook in deze ongelukken.
          Teddy is een slimme jongen. Hij heeft vrijwel altijd zijn huiswerk af en is ook een behoorlijk goede leerling, maar hij is niet altijd even opletten en soms afwezig in zijn lessen - vooral als Victoire bij hem in de buurt zit. Hij vind lezen op zich wel leuk om te doen, maar is geen boekenwurm. Verder heeft hij er ook niks op tegen om af en toe een prank uit te halen. In dit opzicht lijkt hij enorm op zijn vader. Hij was dan ook erg trots toen hij hoorde, dat hij net zoals zijn vader prefect was. Het enige vak waar Teddy niet goed in is, is Potions, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk samenhangen met zijn gebrek aan talent voor koken. Ook hier gaan zijn drankjes erg vaak mis. Teddy's eigenwijsheid heeft er voor gezorgd dat hij dit vak echter wel gekozen heeft.
          Teddy is een eigenwijze jongen en hij wil ook erg graag zichzelf bewijzen. Hij is redelijk knap, maar hij heeft niet echt de wind met zich mee. Mensen blijven over het algemeen liever uit zijn buurt omdat het algemeen bekend is dat zijn vader een weerwolf is. Soms vindt hij dit erg lastig en vecht hij hiermee. Hij heeft nooit een echte vader gehad - hoewel Harry dicht in de buurt komt - en dat eist soms zijn tol. Hij wil dat mensen trots op hem zijn, bewijzen dat hij evengoed is als de rest, ondanks zijn verleden en zijn "ziekte". Dit is ook de reden dat hij gaat proberen om in het Quidditch team te komen, ook al is hij een vreselijke Quidditch speler. Hier komt ook wel behoorlijk wat doorzettingsvermogen bij en dat heeft Teddy genoeg.
          Teddy wordt niet heel snel boos, maar als de volle maan in de buurt komt, kan hij nog wel eens woede uitbarstingen krijgen en dan kan je maar beter uit de buurt blijven. Vooral omdat hij soms gefrustreerd is over het feit dat hij geen ouders heeft. Hij weet waarom en snapt ook waarom ze zichzelf hebben opgeofferd, maar het is oneerlijk. Hij zou ouders moeten hebben. Dit soort gevoelens uit Teddy echter niet, hij weet dat hij mensen pijn doet als hij hardop zegt dat hij zijn ouders nodig heeft omdat die hem uiteindelijk toch het beste hadden kunnen opvoeden.
          Teddy is een zorgzame jongen, hij geeft veel om andere en doet zijn uiterste best om ervoor te zorgen dat iedereen het naar zijn zin heeft voordat hij aan zichzelf denkt. Hierdoor verwaarloost hij zichzelf af en toe en met zijn slechte gezondheid, is dit niet altijd even goed.
          Hoewel hij zijn ouders niet gekend heeft, is Teddy enorm trots op ze. Natuurlijk mist hij ze, maar hij heeft de verhalen van Harry gehoord en heeft veel boeken gelezen die geschreven zijn over de Second Wizardig War. Hij had zijn ouders liever zelf willen kennen, maar hij weet dat ze gestorven zijn om hem een beter leven te gunnen.
          De jongen speelt bas gitaar sinds een paar jaar en heeft altijd al een interesse getoond in kunst. Hij vind het leuk om te experimenteren met van alles - en vooral veel muggle dingen - en sinds kort heeft hij een enorme passie ontwikkeld voor Graffiti en Street Art. Hij heeft op zich wel talent ervoor, maar het is vooral iets waar hij zich nog verder in wil en gaat ontwikkelen.

    Geschiedenis
          Remus Lupin en Nymphedora Tonks - Teddy's ouders - zijn overleden in de Second Wizarding War, vlak nadat Teddy geboren was. Sindsdien heeft hij bij zijn grootouders gewoond omdat Harry Potter - zijn peetvader - nog maar zeventien was en daarmee te jong was om Teddy in huis te nemen. Teddy komt echter enorm vaak bij de Potters en ziet hen ook echt als een familie. James en Albus ziet hij als zijn broertjes en Lily als zijn jongere zusje. Ook Rose en Hugo Weasley ziet hij als zijn neef en nicht. Ook al zijn ze dit misschien niet. Voor hem is het altijd zo geweest en hij zal ze dan ook niet als iets anders dan familie ziet, behalve natuurlijk Victoire, het meisje waar hij al jaren een enorme crush op heeft.

    Relaties
    Remus John Lupin: vader. †
    Nymphadora Lupin (née Tonks): moeder. †
    Edward Tonks: opa. †
    Andromeda Tonks (née Black): oma.
    • Lyall Lupin: oma. †
    • Hope Lupin (née Howell): opa.
    Harry James Potter: peetvader.
    Ginevra Molly Potter (née Weasley): peetmoeder.
    James Sirius Potter: "broer".
    Albus Severus Potter: "broer".
    Lily Luna Potter: "zus".
    Rose Weasley: "nicht".
    Hugo Weasley: "neef".
    Victiore Weasley: crush.
    Fred Arthur Weasley: vrienden.
    Piper May Beauregard: vrienden via Rose.
    Miller Theodore Kingsley: vrienden.

    Vakken
    • Ancient Runes
    • Astronomy
    • Arithmancy
    • Care of Magical Creatures
    • Charms
    • Defense Against the Dark Arts
    • Potions
    • Transfiguration
    • History of Magic

    Speciale positie
    Prefect.

    Extra
          Metamorphus, dit heeft hij geërfd van Nymphadora Tonks, zijn moeder en hij vind het leuk om te oefenen om zich verder en beter te kunnen veranderen. Hij heeft dan ook een gewoonte om constant zijn haar te veranderen.
          Teddy is geen volledige weerwolf zoals zijn vader, maar tijdens de volle maan heeft hij wel bepaalde kenmerken van lycanthropy. Rond de volle maan wordt hij vaak ziek, de enige keer is het erger dan de andere keer. Hij veranderd nooit in een volledige wolf, maar hij voelt het wel en om er zeker van te zijn, wordt hij wel elke volle maan opgesloten, zodat niemand risico loopt.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 16:05 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Gigil doen we Teddy and Victiore? ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een hufflepuff meisje?


    Bowties were never Cooler

    Is dit een Modern NG RPG? Sounds fun maar tijd en ik heb al veel te veel twitter acc's... Decisions.


    I just caught the wave in your eyes

    Lizor schreef:
    @Gigil doen we Teddy and Victiore? ^^


    Jaa! Damn ik ben echt hardcore shipper ^^


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Nvm

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 6:08 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mag ik Lily? Gryffindor, en een positie in het Quidditch team?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil wel alleen ik moet nog een weekje kei hard werken voor school. Daarna heb ik alle tijd. Is dit een probleem?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Copterus schreef:
    Is dit een Modern NG RPG? Sounds fun maar tijd en ik heb al veel te veel twitter acc's... Decisions.

    Nope, dit is alleen een whatsapp IC

    JBarakat schreef:
    Ik wil wel alleen ik moet nog een weekje kei hard werken voor school. Daarna heb ik alle tijd. Is dit een probleem?

    Dat kan prima, dat heb ik zelf ook (:

    Gigil schreef:
    (...)

    Jaa! Damn ik ben echt hardcore shipper ^^

    Yaay ^^ Hebben ze al een relatie of niet?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik de dochter van Luna Lovegood? In Gryffindor? En als Seeker?


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    The_Glue schreef:
    Mag ik de dochter van Luna Lovegood? In Gryffindor? En als Seeker?

    Luna heeft twee zonen, maar wil je haar dan gewoon als een nieuw karakter erbij? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ja, graag als nieuw dan inderdaad. (Ik wist niet eens of ze wel kinderen had. Met Neville dan? Toch?)
    Euhm, ja, dus graag een dochter erbij :D


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    The_Glue schreef:
    Ja, graag als nieuw dan inderdaad. (Ik wist niet eens of ze wel kinderen had. Met Neville dan? Toch?)
    Euhm, ja, dus graag een dochter erbij :D

    In de film is Neville en Luna idd een soort van canon, maar officieel trouwt en krijgt ze een tweeling met de zoon van Newt Scamander, Rolf Scamander (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, okee. Dat wist ik niet haha. Weer wat geleerd :D


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep