• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor Vol.
    James Sirius Potter || Logan Lerman || 6/16 - Solemnly [1.10]
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || Calum Hood || 7/17 - MikeyGClifford [1.13] [24/6]
    Fred Weasley || ? || ? - Beauregard [26/6]
    ? || ? || 7/17 - SiriuslyBlack [26/6]
    ? || Dylan Everett || ? - Philip [26/6]
    Rose Jane Weasley || Holland Roden || 5/15 - Starlord [1.8] [22/6]
    Lily Luna Potter || Ellie Darcey-Alden || 4/14 - Aire [1.13]
    Ruby Sunset Scamander || Lily James || 6/17 - The_Glue [1.3] [27/6]
    Jade Fay Rosewood || Jacy Jordan || 6/16 - JBarakat [1.8]
    Molly Audrey Weasley || Ellen Page || 6/16 - Naoko [1.13] [25/6]

    Slytherin Vol.
    Scorpius Hyperion Malfoy || Lucky Blue Smith || 5/15 - ShallNotPass [1.9] [21/6]
    Avery James Prescott || Tyler Posey || 7/17 - Clarick [1.19] [23/6]
    Vincent Nicholas Ginter || Alexander Ferrario || 6/16 - phoeni [1.13] [24/6]
    Albus Severus Potter || ? || ? - SiriuslyBlack [1.10] [23/6]
    Alex Canopus Black || Johnny Depp || 7/17 - Lizor [1.17] [26/6]
    Bonnie Grace Lisbon || Chloe Bridges || 7/17 - Gunnulfsen [1.6]
    Braeden Emily Zabini || Katerina Graham || 6/16 - 901FreeAtLast [1.7] [25/6]
    ? || ? || ? - Sociopaths [1.10] [27/6]
    Sunset Victoria Bottlebream || Ariana Grande || 5/15 - RousseauOrion [1.11] [25/6]
    Sarah Wolfe || Lyndsy Fonseca || 7/17 - Mignon [1.20] [26/6]

    Ravenclaw
    Daniël Stephan Meriun || Max Schneider || 7/17 - JBarakat [1.7] [22/6]
    Lysander Scamander || Finn Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Hugo Charlie Weasley || Freddie Highmore || 4/14 - Copterus [1.14]


    Victoire Gabrielle Weasley || Magdalena Zalejska || 7/17 - Tumblr [1.8] [21/6]
    Dominique Charlie Weasley || Daria Sidorchux || 7/17 - Naoko [1.4]
    ? || Sarah Hyland || ? - Dumbledore [1.17] [26/6]
    Roxanne Alicia Weasley || Zendaya Coleman || ? - 901FreeAtLast [1.18] [26/6]


    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || Robert Laby || 7/17 - Lizor [1.2]
    Lorcan Scamander || Jack Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Louis Fred Weasley || William Moseley || 6/16 - 901FreeAtLast [1.13] [24/6]


    Evie Ngaio Robinson || Bindi Irwin || 6/16 - MikeyGClifford [1.3]
    Briana Alice Longbottom || Pyper America || 6/16 - Copterus [1.6]
    Jennifer Colleen Prescott || Shelley Hennig || 7/17 - Clarick [1.10] [23/6]
    Piper May Beauregard || Sophie Turner || ? - Beauregard [1.18] [26/6]


    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Naoko
    ? || ? - MikeyGClifford

    • • •


    Prefects
    [Twee per jaar]
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 5/15 - Tumblr


    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord


    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - Lizor

    Slytherin
    Sunset Victoria Bottlebream || ? - RousseauOrion
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen


    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Alexandra 'Alex' Gabby Thomas || ? - Tumblr
    Beaters
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Naoko
    Lily Luna Potter || ? - Aire
    Seeker
    Ruby Sunset Scamander || 6/17 - The_Glue

    Slytherin
    Keeper
    ? || 7/17 - Lizor - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    ? || ? - Mignon
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Sunset Victoria Bottlebream || 5/15 - RousseauOrion

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || ? - Naoko
    Beaters
    Seeker
    Victoire Weasley || ? - Tumblr - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - MikeyGClifford
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    ? || ? - Beauregard - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || ? - SamWinchester
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick

    Face Claims


    I N V U L L E N
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    Jaar
    Uiterlijk (+ Face Claim)
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Wees origineel en realistisch a.u.b.
    Dus geen animagi, weerwolven, vampieren etc. of leerlingen die alles al weten - patronus/geur van amortentia etc. Hetzelfde geld voor haarkleur, niet iedereen kan ginger zijn - behalve natuurlijk de Weasleys.


    T O P I C S
    Speeltopics
    -

    Rollentopics
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    Praattopics
    Praattopic 1


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    N E W S
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 22:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Grohl schreef:
    (...)

    Dan neem ik Ravenklauw. Mag ze Head Girl zijn, trouwens? Ik zag dat die nog niet ingenomen was. (:

    Prima (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou is het laatste meisje mogen? c:


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Mag ik een Slytherin meisje, Lies?


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Jullie staan erbij! c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Er is nog één meisje vrij (:

    \
    Dan wil ik dat meisje zijn! Mijn rol komt morgen denk ik pas. Maar het meisje gaat Jade Fay Rosewood heten en de jongen gaan Daniël Stephan Meriun heten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    (...)
    \
    Dan wil ik dat meisje zijn! Mijn rol komt morgen denk ik pas. Maar het meisje gaat Jade Fay Rosewood heten en de jongen gaan Daniël Stephan Meriun heten.

    Is prima hoor en dat pas ik dan aan als je de rol invult (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Overigens -- als ze head girl is, mag ze dan ook in het Zwerkbalteam of niet? Lijkt me wel een fijne combinatie, maar als het niet realistisch is, laat ik dat wel zitten. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Overigens -- als ze head girl is, mag ze dan ook in het Zwerkbalteam of niet? Lijkt me wel een fijne combinatie, maar als het niet realistisch is, laat ik dat wel zitten. c:

    Ja, James was ook head boy en chaser/team captain (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is er nog plaats in het Quidditch team voor Jade?


    "Ignite, my love. Ignite."


    Dominique "Do" Charlie Weasley
    "Fear cuts deeper than swords."






          Naam
    Dominique "Do" Charlie Weasley.

          Leeftijd
    Zeventien jaar oud, ze verjaart op twee mei.

          Geslacht
    Vrouw.

          Bloedstatus
    Volbloed, maar ze heeft ook wat Veela kenmerken van haar overgrootmoeder. Dit is ze voor één achtste.

          Afdeling
    Ravenklauw.

          Jaar
    Zevende.

          Uiterlijk
    [FC: Daria Sidorchuk]
    Dominique heeft vrij lange, vuurrode haren met daartussen wat bruine haartjes verscholen, die matchen met haar kleur ogen. Ze is niet uitermate klein of uitermate groot voor haar leeftijd: Ze is een meter 67 groot en daar is ze blij mee. Ze is ook niet het type gespierde breinaald: Ze heeft rondingen, maar is niet dik te noemen. Ze is een mooie verhouding tussen gespierd, brede botten en toch iet wat massa. Hier zou ze blij mee moeten zijn, maar dat is ze niet altijd, jammer genoeg.

          Innerlijk
    Do heeft ernstig last van een minderwaardigheidscomplex ten opzichte van haar paar minuten oudere zus. Ze wil in alles beter zijn, maar voelt zich in alles minder. Ze wil slimmer zijn, mooier, beter in zwerkbal, beter in vrienden maken en zo kunnen we nog wel een tijdje bezig blijven. Ze wil in alles beter zijn, maar wat ze niet beseft is dat ze in sommige dingen ook daadwerkelijk beter is. Er zijn maar heel weinig mensen die van die probleem weten -- zelfs Tori weet er niet van. Enkel haar beste vriendin en haar vriendje weten ervan. Binnen de familie wordt ze ook als de vertrouwenspersoon, de sterke persoon die naar iedereen kan luisteren, gezien, maar in principe luistert ze enkel naar andere mensen hun verhalen om haar eigen miserie te vergeten. Dit maakt het echter alleen nog maar erger: Ze kropt alles op en huilt het dan uit als ze alleen is, maar durft er met niemand over te spreken -- uit angst dat ze dan niet sterk genoeg is, niet sterker dan Victoire. Dit gevoel wordt er niet beter op gemaakt door de constante ruzies met haar moeder. Do is alternatief, houdt ervan statements te maken en ze is mooier dan haar moeder -- ze is stikjaloers op haar dochter. De heimwee naar Frankrijk is bij Dominique verbazingwekkend groot. Ze wil dolgraag terug naar het land, maar dat gaat niet, volgens haar ouders, totdat ze haar school afgewerkt heeft.
    Als noch haar zus, noch haar moeder in de buurt is, is Dominique echter wel een vrij positief meisje. Op zo'n momenten hoeft ze zich niet schuldig te voelen voor wie ze is of hoeft ze geen zorgen te maken over het beter zijn. Zo heeft ze de laatste tijd zelfs niet te veel plezier meer in Zwerkbal -- omdat ze vindt dat Victoire beter is. Als zij beter geweest was, was zij toch benoemd geweest tot aanvoerder? Wat ze echter niet ziet, is dat zij wel hoofdmonitor geworden is -- dat is voor haar niet belangrijk. Hoe dan ook, bij haar vriendinnen is Dominique één en al fun, daar kan ze zich echt ontplooien. Met hen doet ze waar ze zin in heeft: Ze sport veel, vooral zwemmen, lopen en zwerkballen, maar ze doet ook al eens aan andere bezemsporten, ze leest in haar vrije tijd en ze maken samen hun huiswerk. Met hen kan dwaalt ze 's nachts door de gangen en is ze gelukkig, iets dat ze thuis enkel kan zijn bij Louis en haar vader.
    Dominique is dan ook meer een jongen dan een meisje -- ravotten doet ze graag, ze, ze vindt het fantastisch om zich vuil te maken. Ze heeft dan ook een tijdje in een jeugdbeweging gezeten, maar het viel teveel op dat ze dingen kon die anderen niet konden en haar moeder heeft haar eruit gehaald. Nog zo'n reden waarom ze haar ma niet mag. Wat betreft Victoire -- Do ziet haar zus doodgraag, maar ze kijkt te veel naar haar op, wat het minderwaardigheidscomplex stimuleert.
    Om haar onzekerheid en verlegenheid te verbergen, doet Do heel sociaal tegen mensen die ze niet kent. Gefakete spontaniteit gaat haar goed af, maar het doet haar geen goed. Het liefst zou ze de rest van haar leven met haar vrienden doorbrengen en dingen doen die ze leuk vindt -- bij één van de twee of beiden voelt ze zich goed en kan ze lachten, dan hebben andere factoren nog weinig invloed op haar.
    Uiteraard is het niet zo omdat Do's leven op vlak van presteren een rommeltje is, dat het helemaal flut is. Zo kan ze Zwerkbal spelen, zo lang ze niets fout doet. Ze kan zichzelf heel mooi maken en voor zichzelf zeggen 'nu denk ik even niet aan dat zij mooier is' -- maar dat lukt haar nu eenmaal niet altijd. Er zijn echt wel dingen die compenseren, maar het is niet omdat dingen compenseren dat je de anderen dingen opeens vergeet.

          Geschiedenis
    Dominique heeft zich nooit thuis gevoeld bij haar thuis. Ze heeft de eerste vier jaar van haar schoolcarrière op Beauxbatons gezeten en heeft zich daar rot geamuseerd. Ze had zeer goede vrienden en ze vond het super fijn om naar school te gaan. Dit veranderde echter in haar vierde jaar, toen er een ongeluk gebeurde met Victoire waardoor haar moeder haar zus dwong naar Zweinstein te gaan. Omdat Do haar zus niet op haar eentje naar Zweinstein wilde sturen, waar ze amper iemand kende, ging ze mee, maar toen werden de rollen wat omgedraaid. Vic voelde zich thuis en werd gerespecteerd op Zweinstein, maar hoewel Do ook gerespecteerd werd en zich na verloop van tijd ook thuis voelde, heeft ze nooit hetzelfde Beauxbatons-gevoel gehad. Doordat die rollen omgedraaid werden, is Do's gevoel dat ze minderwaardig was aan haar zus begonnen. Ze wilde weer zijn zoals vroeger: Veel vrienden, zelfzeker enzoverder. Ze gunt het haar zus vanharte dat ze zich thuis voelt op Zweinstein, maar zelf verlangt ze op bepaalde momenten meer naar Beauxbatons dan voor zichzelf goed is.
    Meestal blijft ze in de vakanties op school, want met haar ma ligt ze elke dag wel eens in de clinch. Als ze weet dat haar ma weg is, keert ze echter wel terug naar huis, dan voelt ze zich ook goed.
    Hoewel Dominique zich niet helemaal thuis voelt op Zweinstein, heeft ze ook wel heel goede vrienden waar ze op kan rekenen en die het haar doen vergeten, waardoor ze zich een (al dan niet groot) deel van de tijd niet ongelukkig voelt. De ongelukkige momenten steken de laatste jaren wel nog eens de kop op, maar ze zijn erg verminderd -- gelukkig.

          Vakken
    • Astronomie
    • Kruidenkunde
    • Verweer tegen de Zwarte Kunsten
    • Bezweringen
    • Gedaanteveranderingen
    • Leer der Oude Runen
    • Voorspellend Rekenen
    • Toverdranken


          Relaties
    • Bill Weasley • Vader
    • Fleur Delacour • Moeder
    • Victoire Weasley • Tweelingzus
    • Louis Weasley • Broer

    • Briana • Beste vriendinnen
    • Emily • Zeer goede vriendinnen
    Iemand?

          Speciale positie
    • Hoofdmonitor
    • Wachter Ravenklauw zwerkbalteam

          Extra
    • Do is bezig aan haar patronus. Ze kan hem nog niet geheel oproepen, maar in haar vrije tijd is ze er vaak mee bezig - gewoon om het te kunnen, dat zou ze super tof vinden.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2015 - 22:00 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh fuck, ik zoek wel een andere FC. (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja, James was ook head boy en chaser/team captain (:


    Superbe, mag ze dan keeper zijn?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag Evie de Hufflepuff Keeperzijn?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 12:47 ]


    Bowties were never Cooler

    JBarakat schreef:
    Is er nog plaats in het Quidditch team voor Jade?

    Ja hoor, welke positie? (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik claim Logan Lerman als faceclaim voor James.


    Spoiler alert: you will save yourself