• Next Generation
    Same school, new story, new characters; a Next Generation Story.

    Het is 1 september en de volgende generatie komt terug voor hun volgende jaar op Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry.


    R O L L E N
    [Dit mogen zowel bestaande als zelf bedachte rollen zijn.]
    Gryffindor Vol.
    James Sirius Potter || Logan Lerman || 6/16 - Solemnly [1.10]
    Desmond Scott Finnigan-Thomas || Calum Hood || 7/17 - MikeyGClifford [1.13] [24/6]
    Fred Weasley || ? || ? - Beauregard [26/6]
    ? || ? || 7/17 - SiriuslyBlack [26/6]
    ? || Dylan Everett || ? - Philip [26/6]
    Rose Jane Weasley || Holland Roden || 5/15 - Starlord [1.8] [22/6]
    Lily Luna Potter || Ellie Darcey-Alden || 4/14 - Aire [1.13]
    Ruby Sunset Scamander || Lily James || 6/17 - The_Glue [1.3] [27/6]
    Jade Fay Rosewood || Jacy Jordan || 6/16 - JBarakat [1.8]
    Molly Audrey Weasley || Ellen Page || 6/16 - Naoko [1.13] [25/6]

    Slytherin Vol.
    Scorpius Hyperion Malfoy || Lucky Blue Smith || 5/15 - ShallNotPass [1.9] [21/6]
    Avery James Prescott || Tyler Posey || 7/17 - Clarick [1.19] [23/6]
    Vincent Nicholas Ginter || Alexander Ferrario || 6/16 - phoeni [1.13] [24/6]
    Albus Severus Potter || ? || ? - SiriuslyBlack [1.10] [23/6]
    Alex Canopus Black || Johnny Depp || 7/17 - Lizor [1.17] [26/6]
    Bonnie Grace Lisbon || Chloe Bridges || 7/17 - Gunnulfsen [1.6]
    Braeden Emily Zabini || Katerina Graham || 6/16 - 901FreeAtLast [1.7] [25/6]
    ? || ? || ? - Sociopaths [1.10] [27/6]
    Sunset Victoria Bottlebream || Ariana Grande || 5/15 - RousseauOrion [1.11] [25/6]
    Sarah Wolfe || Lyndsy Fonseca || 7/17 - Mignon [1.20] [26/6]

    Ravenclaw
    Daniël Stephan Meriun || Max Schneider || 7/17 - JBarakat [1.7] [22/6]
    Lysander Scamander || Finn Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Hugo Charlie Weasley || Freddie Highmore || 4/14 - Copterus [1.14]


    Victoire Gabrielle Weasley || Magdalena Zalejska || 7/17 - Tumblr [1.8] [21/6]
    Dominique Charlie Weasley || Daria Sidorchux || 7/17 - Naoko [1.4]
    ? || Sarah Hyland || ? - Dumbledore [1.17] [26/6]
    Roxanne Alicia Weasley || Zendaya Coleman || ? - 901FreeAtLast [1.18] [26/6]


    Hufflepuff
    Teddy Remus Lupin || Robert Laby || 7/17 - Lizor [1.2]
    Lorcan Scamander || Jack Harries || 6/16 - SamWinchester [1.13]
    Louis Fred Weasley || William Moseley || 6/16 - 901FreeAtLast [1.13] [24/6]


    Evie Ngaio Robinson || Bindi Irwin || 6/16 - MikeyGClifford [1.3]
    Briana Alice Longbottom || Pyper America || 6/16 - Copterus [1.6]
    Jennifer Colleen Prescott || Shelley Hennig || 7/17 - Clarick [1.10] [23/6]
    Piper May Beauregard || Sophie Turner || ? - Beauregard [1.18] [26/6]


    E X T R A
    Head boy/girl
    Dominique Weasley || 7/17 - Naoko
    ? || ? - MikeyGClifford

    • • •


    Prefects
    [Twee per jaar]
    Twee Prefects (meisje en jongen) van elke afdeling

    Ravenclaw
    Victoire Weasley || 5/15 - Tumblr


    Gryffindor
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord


    Hufflepuff
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    Teddy Remus Lupin || 7/17 - Lizor

    Slytherin
    Sunset Victoria Bottlebream || ? - RousseauOrion
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen


    • • •


    Quidditch Team
    Gryffindor
    Keeper
    Rose Jane Weasley || 5/15 - Starlord
    Chasers
    James Sirius Potter || 6/16 - Solemnly - Captain
    Jade Fay Rosewood || 6/16 - JBarakat
    Alexandra 'Alex' Gabby Thomas || ? - Tumblr
    Beaters
    Molly Audrey Weasley || 6/16 - Naoko
    Lily Luna Potter || ? - Aire
    Seeker
    Ruby Sunset Scamander || 6/17 - The_Glue

    Slytherin
    Keeper
    ? || 7/17 - Lizor - Captain
    Chasers
    Scorpius Hyperion Malfoy || 5/15 - ShallNotPass
    ? || ? - Mignon
    Beaters
    Bobbie Grace Lisbon || 7/17 - Gunnulfsen
    Vincent Nicholas Ginter || 6/16 - phoeni
    Seeker
    Sunset Victoria Bottlebream || 5/15 - RousseauOrion

    Ravenclaw
    Keeper
    Chasers
    Dominique Charlie Weasley || ? - Naoko
    Beaters
    Seeker
    Victoire Weasley || ? - Tumblr - Captain

    Hufflepuff
    Keeper
    Evie Ngaio Robinson || 6/16 - MikeyGClifford
    Chasers
    Briana Alice Longbottom || ? - Copterus
    ? || ? - Beauregard - Captain
    Beaters
    Lorcan Scamander || ? - SamWinchester
    Seeker
    Jennifer Colleen Prescott || 7/17 - Clarick

    Face Claims


    I N V U L L E N
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Bloedstatus
    Afdeling
    Jaar
    Uiterlijk (+ Face Claim)
    Innerlijk
    Geschiedenis
    Relaties
    Vakken
    Speciale positie (prefect/quidditch team)
    Extra

    Wees origineel en realistisch a.u.b.
    Dus geen animagi, weerwolven, vampieren etc. of leerlingen die alles al weten - patronus/geur van amortentia etc. Hetzelfde geld voor haarkleur, niet iedereen kan ginger zijn - behalve natuurlijk de Weasleys.


    T O P I C S
    Speeltopics
    -

    Rollentopics
    Rollentopic 1
    Rollentopic 2

    Praattopics
    Praattopic 1


    R E G E L S
    - Reserveringen blijven vier dagen staan.
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Posts van minimaal 300 woorden.
    - Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de afdeling en geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Leraren worden bestuurd door iedereen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.
    - Sluit niemand buiten en probeer zoveel mogelijk andere posts te lezen!
    - Probeer bij de tijd te blijven die ik aangeef.
    - Denk heel goed na voordat je meedoet. Ik steek hier veel tijd in en het is ook niet leuk voor andere als je niet meer reageert.
    - And above all; have fun!


    N E W S
    • Als je in de whatsapp groep wilt, pb mij je nummer dan!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 22:01 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Yaay ^^ Hebben ze al een relatie of niet?


    Ehm... Mij maakt het niet uit?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Gigil schreef:
    (...)

    Ehm... Mij maakt het niet uit?

    [Hm, let me think, Teddy is in principe 19 volgens het boek, hij zit dus in het laatste jaar als hij met Victiore zoent... (het klopt sowieso niet qua leeftijden, want albus begint pas als Ted in het laatste jaar zit, maar dat vergeten we nu gewoon even). Dus ik denk dat ze wel al een soort van relatie zouden hebben, maar misschien kunnen we gewoon doen dat Ted haar gewoon zoent, maar dat ze -nog- niks hebben, idk haha

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 10:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Hm, let me think, Teddy is in principe 19 volgens het boek, hij zit dus in het laatste jaar als hij met Victiore zoent... (het klopt sowieso niet qua leeftijden, want albus begint pas als Ted in het laatste jaar zit, maar dat vergeten we nu gewoon even). Dus ik denk dat ze wel al een soort van relatie zouden hebben, maar misschien kunnen we gewoon doen dat Ted haar gewoon zoent, maar dat ze -nog- niks hebben, idk haha


    Jaa, is goed! Haha ik kijk er nu al naar uit.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Ik twijfel of ik dan Lorcan zal nemen........


    I just caught the wave in your eyes

    Gigil schreef:
    (...)

    Jaa, is goed! Haha ik kijk er nu al naar uit.

    Hahah me too, ik zet dan wel bij relaties dat Ted een crush op haar heeft c:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 10:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.




    Naam Evie Ngaio Robinson
    Leeftijd 16, 21 November
    Geslacht Vrouwelijk
    Bloedstatus Muggle-born
    Afdeling Hufflepuff
    Jaar 6
    Uiterlijk fc: Bindi Irwin Evie is heeft stralende bruine ogen, die ze normaal omringt met een dun lijntje eyeliner en wat mascara. Haar haren zijn donkerblond en golven een beetje tot halverwege haar bovenarmen. Haar lach is het stralende middelpunt van de ruimte zodra die haar gezicht oplicht. Haar huid is licht getint door de zon, maar wordt vrij bleek in de winter. Ze heeft best wat spieren onder haar huid zitten, maar niets veel opvallend. Ze is maar zo'n 1,54 lang, maar dit houd haar zeker niet tegen in alles wat ze graag wil doen.
    Innerlijk Evie is over het algemeen een lieve, vrolijke, sociale en energieke meid. Ze is goudeerlijk en heeft een hart van goud, dat nooit lang bitter of wraakzuchtig kan zijn. Ze is een professionele mafketel met een grote liefde voor muziek en is altijd in voor de gekste ideeën. Al komt er alleen nog wel eens halverwege de uitvoering van het plan erachter dat het toch een slecht idee is en ze 't niet helemaal leuk vind. Ze staat altijd voor iedereen klaar, wat er ook aan de hand is, vind het fijn om mensen te kunnen helpen en te zorgen dat ze zich goed en vrolijk voelen. Ze weet namelijk zelf maar al te goed hoe het is als je niet zo positief in het leven staat als ze nu doet. Door haar vrolijke en energieke gedrag, zeker rond haar vrienden, is Evie in voor eigenlijk alles en is soms zo enthousiast dat ze echt staat te stuiteren als een kangoeroe, soms zelfs iets te enthousiast. Toch kan ze dingen ook wel erg serieus nemen als het echt moet, of ze het wil, al helpt het wel dat ze meestal tegelijkertijd, of direct erna, wel kan dollen met vrienden. Ze is een vrolijk meisje driekwart van de tijd en haat ruzie of negativiteit. Evie heeft er een handje van zelf de touwtjes in handen te nemen en zich dominant en competitief op te stellen, zonder dat het echt storend of beangstigend wordt, zeker als alles wat onordelijk en chaotisch begint te worden. Zo probeert ze alles positief in te zien en zodra mensen ruzie hebben probeert ze het te sussen. Daarom komen momenten dat er even geen lichtpuntjes lijken te zijn heel hard bij haar aan. Dan wil ze het liefst zich even afsluiten van de wrede wereld, maar vaak moet ze het opkroppen tot later. Ze weet ook wel dat het slecht is en dat haar verleden haar wel heeft geleerd dat er uiteindelijk een bom bast waarvan ze de schade ook niet meer kan overzien, maar ze kan het toch niet helpen dingen op te kroppen. Ze is het grootste deel van de tijd een grote puppy, al leeft ze ook lang genoeg om te weten dat het leven lang niet altijd rozengeur en maneschijn is. Evie is niet een meisje die je zomaar onder de duim krijgt en die alleen maar ja en amen zegt. Ze heeft een duidelijke mening en weet wat ze wil. Ze laat zich niet makkelijk van haar stuk brengen. Ook geldt voor dit meisje 'Demons run when a good man goes to war'. Zodra Evie namelijk boos is kan je je beter bergen. Dan zit je liever op een surfplank tussen scherpe rotskusten in een extreem erge storm dan dat je haar woede en wraak proeft. Dit gebeurt gelukkig maar heel weinig. Eigenlijk alleen als je op een of andere manier aan haar familie of vrienden komt, aan wie ze hondstrouw is. Voor dit meisje is muziek eigenlijk altijd wel de remedie. Zelf drumt en zingt ze in zijn vrije tijd, die ze maar weinig heeft, maar bijvoorbeeld als ze boos is of verdrietig sluit ze zich op en draait keihard de liedjes die bij haar stemming passen. Dit kan haar vaak snel weer veranderen in de vrolijke behulpzame avontuurlijke joey die ze is. Al heeft ze soms ook van die dagen dat ze het liefst gewoon wil knuffelen en meer niet. Dan is ze net een klein kind die te weinig aandacht krijgt en hangt de hele dag rond je nek.
    Geschiedenis Evie is geboren in Melbourne, Australië, als oudste van een gezin van 5. Haar moeder was een Australische uit Melbourne. Ze leerde daar ook haar vader kennen, een Maori uit Wellington. Haar moeder werkte als een stewardess op binnenlandse vluchten, terwijl haar vader een dierenverzorger was in de dierentuin. Evie had een redelijk onbezonnen jeugd, al was die niet helemaal normaal, gezien haar vader haar zeker een paar keer per week meenam naar zijn werk, waar haar broertjes nooit veel zin in hadden, als hij in het weekend moest werken of ze vroeg uit school kwam. Ze werkte altijd hard, maar vaak aan dingen die niets met school te maken hadden. Zo bleek ook al snel dat ze een best heel pienter meisje was, omdat ze toch goede resultaten haalde. Toch was ze meer geïnteresseerd in muziek maken, sporten, en helpen in de dierentuin, dan haar schoolwerk, wat haar vaker dan eens strafwerk heeft opgeleverd, omdat ze geen huiswerk had gemaakt. Toen ze op haar 11e een brief kreeg, was ze erg verward, vooral omdat 1 September normaal bij haar midden in het schooljaar valt, maar gezien ze de eindtoets van haar basisschool had, was ze op 23 Augustus klaar met schoolwerkzaamheden, waarna er alleen maar leuke dingen gebeurden, en ze dus op 1 September in de UK kon beginnen aan Hogwarts. Ze snapte ook niet helemaal wat het inhield, maar kreeg die uitleg in de brief, samen met een notitie dat ze aan Hogwarts mocht beginnen, omdat Australië nog onder Koningin Elizabeth || valt. Het was allemaal erg verwarrend, en ze voelde zich eerst ook echt niet thuis in het koude regenachtige land. Toch maakte ze vrienden, leerde ze mensen kennen, en haar talenten beheersen. Het bleek dat haar vader het voor haar had aangevraagd, omdat die haar talenten had gezien, zeker in communicatie met de dieren in de dierentuin, en hij de verhalen erover kende. Ze is hem inmiddels enorm dankbaar, al mist ze haar thuisland, en dan vooral de warmte en de cultuur. Ze is dan ook heel blij dat ze een klein stukje Australië altijd bij zich heeft in haar huisdier.
    Relaties Victoire Weasley Evie en Victoire zijn samen erg gedreven in sport en dit merkt je in hun relatie. Ze zijn goede vriendinnen en meestal als ze samen zijn, zijn ze wel sportief bezig. Meestal is het voetbal als ze vrij zijn en het quidditchveld niet wordt gebruikt, maar ze gaan ook wel samen hardlopen en als het 'warm' is geeft Evie haar surflessen op het meer, al is dat niet heel vaak, zeker niet omdat de Australische het snel koud heeft hier, en het meer er niet helemaal geschikt voor is.
    Briana Longbottom Briana en Evie slapen samen op een kamer en zijn goede vriendinnen. Ze kunnen het enorm goed met elkaar vinden, maar een ding wat er steeds tussen hen komt: Het voedsel van Evie's huisdier. Dat zijn namelijk deels groentes en deels insecten. Dit vind Briana helemaal niets, terwijl Evie het heel normaal vind. Hier plaagt Evie haar ook wel eens mee, maar ze zou zich geen andere kamergenoot kunnen wensen.
    Vakken Potions, Charms, Transfiguration, Care of Magical Creatures, Astronomy, Ancient Runes, Herbology, Music, Languages.
    Speciale positie Evie is de Keeper van het Hufflepuff Quidditch team. Ze vind het heerlijk, en een geweldige positie, waarin ze alles en iedereen kan overzien. Ze is dan niet de Captain, maar ze geeft wel aanwijzingen door wat ze ziet gebeuren in het veld voor zich.
    Extra Evie heeft een baardagaam genaamd Peanut. Ze weet dat ze hem eigenlijk niet mee mag nemen naar school, maar daar houd ze zich niet aan. Ze verstopt hem gewoon in haar binnenzak, om hem warm en verstopt te houden, en zet hem op school weer in een terrarium.
    Evie is erg gedreven in Quidditch, maar ook in surfen, voetbal en softbal. Ze vind het geweldig om fysiek bezig te zijn, waardoor ze haar energie kwijt kan en lol kan maken met vrienden en teamgenoten. Hiernaast is ze gedreven in drummen, en zingt ze ook wat, maar de meeste algemene instrumenten die je in haar handen drukt kan ze wel iets op spelen. Een gitaar en een piano zeker, maar uit een basgitaar, blokfluit, en mondharmonica kan ze ook een flink aantal riedeltjes krijgen.
    Evie is van kinds af aan al rond allerlei wilde dieren. Hierdoor zijn de eerste magische krachten die ze heeft ontwikkeld, communicatievaardigheden met andere soorten. Parseltongue was hiervan een deel. Onder andere met reptielen, honden, katten, en kangoeroes kan ze inmiddels communiceren, al is het meer aanvoelen, dat vertalen met behulp van magie, en erop kunnen reageren op je juiste manier. Ze heeft wat meer moeite met herkauwers, vogels en magische wezens, maar na 5 jaar op Hogwarts heeft ze dat ook redelijk onder de knie.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 19:54 ]


    Bowties were never Cooler

    Ruby Sunset Scamander




    Leeftijd:
          Op het moment is Ruby 17 jaar oud. Ze verjaard op 24 augustus.
    Geslacht:
          Ruby is een vrouw.
    Bloedstatus:
          Ruby is een volbloed heks.
    Afdeling:
          Ruby is ingedeeld bij Gryffindor.
    Jaar:
          Ruby zit nu in het 6e leerjaar.
    Uiterlijk:
          [Fc: Lily James]
    Innerlijk:
          Ruby zou je in het kort kunnen omschrijven als vriendelijk, vrolijk, leergierig en soms redelijk roekeloos. Hoewel ze, als je haar voor het eerst leert kennen, wat stil is. De kat uit de boom kijkt. Ruby heeft wat moeite met nieuwe mensen, iets wat ze altijd al heeft gehad. Maar als ze je kent, en je vertrouwd, zal je haar echte persoonlijkheid zien. Ze zal al snel vrolijk en druk zijn. Soms wat hyperactief en prettig gestoord. Ze kan soms een beetje op zichzelf zijn, dat zijn wel momenten waarop niemand weet waar ze eigenlijk zit met haar gedachten. Wel. haar gedachten gaan waarschijnlijk niet zo ver als die van haar moeder gingen, maar ze leeft soms wel in haar eigen droomwereld. Vaak zit ze met haar gedachten bij de dieren die ze thuis of op school hebben.
    Geschiedenis:
          Ruby heeft niet zo'n hele interessante jeugd gehad. Ze had een goed verleden, leerde al snel zwerkbal spelen van haar vader en speelde veel met haar broers. Natuurlijk horen bij broer en zus zijn ook ruzies, maar die gingen vaak nergens over en duurden niet lang. Ze gingen met de familie vaak op bezoek naar de vrienden van hun ouders, zoals de Potters, Weaslys en Longbottom. Ook gingen ze vaak naar hun eigen neven en nichten en verdere familie.
    Relaties:
          [list][*]Lovegood family
    [*]Scamander family
    [*]Potter family
    [*]Weasly family
    [*]Longbottom family[/list]
    Vakken:
          Ruby volgt de volgende vakken;
    [list][*]Bezweringen
    [*]Transfiguratie
    [*]Toverdranken
    [*]Verweer tegen de zwarte kunsten
    [*]Verzorging van fabeldieren
    [*]Geschiedenis van de toverkunst[/list]
    Speciale positie:
          Ruby is zoeker in het zwerkbal team van Gryffindor.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 14:08 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    @The_Glue ik zie dat Ruby een Animagus is, maar je moet wel bedenken dat dit heel uitzonderlijk is, meestal kost dit jaren aan studie en dan lukt het nog steeds niet elke tovenaar of heks.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Lizor: Ik haal het er wel uit dan, bedankt voor het melden ;)


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Praattopic 1


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh, awesome! Zou ik Dominique Weasley mogen reserveren? Staat er een stop op Gryffindor? Want zo wel plaats ik haar in Ravenklauw, beiden passen wel bij het beeld dat ik van d'r heb. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Oh, awesome! Zou ik Dominique Weasley mogen reserveren? Staat er een stop op Gryffindor? Want zo wel plaats ik haar in Ravenklauw, beiden passen wel bij het beeld dat ik van d'r heb. (:

    Kan allebei (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik reserveer een jongen uit Ravenclaw. Ik zou ook graag een meisje uit Griffindor maar daar zitten denk ik al te veel meisjes.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    Ik reserveer een jongen uit Ravenclaw. Ik zou ook graag een meisje uit Griffindor maar daar zitten denk ik al te veel meisjes.

    Er is nog één meisje vrij (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Kan allebei (:


    Dan neem ik Ravenklauw. Mag ze Head Girl & Keeper zijn, trouwens? Ik zag dat die nog niet ingenomen was. (:

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 12:02 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried