• Heey,

    Ik vind een jongen leuk, hij zit in de derde we praten sinds kort best vaak.
    Ik zit in een speciale klas, waar hij ook in zit. Hierdoor hebben we elkaar leren kennen.
    Volgend jaar gaat hij naar de bovenbouw, dus zie ik hem niet meer.
    Ik heb zijn nummer niet en kan hem ook niet bereiken.
    Morgen (vrijdag) is de laatste dag dat ik hem zie voor dit jaar.
    Waarschijnlijk denk je nu wel "Waarom vraag je dat nu en niet eerder", dat is het hem nou juist.
    Ik heb hem daar pas net leren kennen.


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Je kunt zijn nummer misschien morgen vragen? Als jullie vaak praten zal hij het vast geen probleem vinden om jou z'n nummer te geven!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 15:53 ]


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    Quiver schreef:
    Je kunt zijn nummer misschien morgen vragen? Als jullie vaak praten zal hij het vast geen probleem vinden om jou z'n nummer te geven!


    wat was dit ookalweer

    Heb je hem net pas leren kennen? Hoe praten jullie dan vaak? - Of snap ik het nou niet?

    Je kan vragen of hij een keer iets met je wil drinken of ergens met vrienden hangen.

    Amirite schreef:
    Heb je hem net pas leren kennen? Hoe praten jullie dan vaak? - Of snap ik het nou niet?

    Je kan vragen of hij een keer iets met je wil drinken of ergens met vrienden hangen.


    Ja ik heb hem pas net leren kennen. We praten over allerlei dingen, hij zit op golf dus ik vraag er dan ook naar.
    Zo'n beetje alle normale dingen maar het is altijd wel gezellig. Ik ben niet echt een typ die dat eigenlijk durft te vragen of hij iets wilt drinken...
    Hij vraagt ook naar mij, dus we zijn volgensmij best geïnteresseerd naar elkaar toe. Ik had laatst bijna een aanval (epilepsie). Hij ging de hele tijd bij me zitten, hij is heel lief in ieder geval :)

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 16:24 ]


    Never say goodbye, because goodbye means going away and going away means forgetting ~ Peter Pan

    Vraag gewoon naar zijn nummer. Dadelijk heb je er spijt van dat je het niet hebt gedaan. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fabsel schreef:
    Vraag gewoon naar zijn nummer. Dadelijk heb je er spijt van dat je het niet hebt gedaan. (:


    Dit dus.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Het is niet vreemd om iemand zijn nummer te vragen waarmee je goed overweg kunt, en waarvan je weet dat je anders geen contact meer zult hebben. Perfect normaal. Ik denk dat je wat geremd bent doordat je hem leuk vindt, maar zet eens een meisje/vriendin/of vriend in zijn plaats. Het kan heel gewoon. Er is niets vreemd aan.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.