• Nog steeds rollen gezocht!


    “In Hollywood, no one knows anything.”



    “Hollywood is a door leading to a thousand doors”


    Iedereen droomt als kind (en misschien nog steeds ) van een rijk luxe leventje in LA. Wat als je droom nu eens uitkomt? Wat als je dit leventje echt ma leiden. Deze mensen krijgen de kans. Maar hier blijven is het moeilijkste! Ze spelen allemaal samen in een nieuwe populaire serie. Sommigen worden heel bekend anderen hebben het moeilijk,maar één ding is zeker deze wereld is lastiger dan verwacht!




    Rollen

    ~ LittleNinja |Quinn Foyer
    ~Balloo| Louise Elizabeth Rowe
    ~ Complexes | Jenna Leda Muir
    ~HummingBirdx| Kieren Evans
    ~ DormiVeglia
    ~ MeganKM| Eléonore Gabriella Adams~
    ~ Robind19 | Jack Zuko
    ~ Recentia
    ~ RousseauOrion
    ~Lunacy|Alice LaFleur
    ~ Amoare

    Face Claims

    ~ Jennifer Lawrence
    ~ Taylor Momsen
    ~ Zac Efron
    ~ Danielle Campbell

    Social Media
    Twitter (Hashtag: #LivingInHollywoodQ)

    Louise Elizabeth Rowe - @Louise2Rowe
    Jenna Leda Muir - @IdkJennaM
    Eléonore Gabrielle Adams - @Adams_Eleonore

    Facebook
    Louise Elizabeth Rowe - Louise Rowe
    Jenna Leda Muir - Jenna Muir
    Eléonore Gabrielle Adams - Eléonore Adams

    Snapchat

    Louise Elizabeth Rowe - RoweXLouise
    Eléonore Gabrielle Adams - EleAdams


    Informatie

    Topics;
    Rollentopic 1
    Praattopic 1



    Invullen
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Twitter Account
    Facebook Account
    Instagram Account
    Snapchat Naam
    Uiterlijk (+ Foto)
    Innerlijk
    Rol in de serie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan)
    Extra

    Voor de Social Media:
    Social Media is niet verplicht.
    Snapchat naam is alleen de naam van een snapchat account, je hoeft het account niet werkelijk te maken, maar die kan je wel fake maken via Deze Site


    Regels
    Alsjeblieft lezen voordat je je inschrijft!
    - Reserveringen blijven vier dagen staa
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen als je er drie neemt.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.


    News
    • Als je in de Facebook groep wilt, stuur me even een link van je account!
    - Idee Social Media door Lizor (Bedankt hiervoor)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 13:45 ]

    Zou ik uitstel kunnen krijgen ivm school?


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Is goed! En een meisje is goed hoor

    Complexes schreef:
    Naam
    Jenna Leda Muir.
    Leeftijd
    Twintig
    Geslacht
    Vrouwelijk
    Twitter Account:
    IdkJennaM
    Facebook Account
    Jenna Muir
    Instagram Account
    - Komt.
    Snapchat Naam
    - Komt
    Uiterlijk (+ Foto)
    Innerlijk
    Rol in de serie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan)
    Extra

    Opzetje - Ik heb een heel leuk idee, maar daarvoor zou ik mijn FC naar een youtubester (?) moeten veranderen en haar filmpjes gebruiken, maar of course alleen als jij dat okay vindt. @meganKM


    Is dit okay? c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Even een vraagje over de social media, een twitteraccount is zo te maken van je personage enzo, maar een Facebookpagina of instagramaccount is al een stuk lastiger om bij te houden enzo. Dus wilde ik vragen, kan je zeg maar ook doen alsof ze dat hebben maar er niet écht eentje aanmaken?
    Overigens wil ik wel een twitteraccount voor haar aanmaken, das lachen c:


    I am not as think as you drunk I am

    Complexes schreef:
    (...)

    Is dit okay? c:


    Ja hoor :)

    Top! Maak ik r vanmiddag denk ik aan


    Spinning around, I'm weightless.

    Struggeling if I would take a guy...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Denk maar rustig na :)

    Mag ik een jongen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hey, er is mij al eerder gemeld dat jouw rpg erg op mijn rpg off the stage lijkt, maar echter is het mij nu pas echt gaan opvallen. Ik weet niet of je mij hebt nagedaan of dat je het helemaal zelf bedacht hebt, maar dat zou ik dan wel erg toevallig vinden.
    Overigens zal ik er nu geen probleem van maken, maar misschien is het nog wel even handig om toestemming te vragen voor de social media aan degene die ermee begonnen is; Lizor. Dit heb ik ook gedaan.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Quinn Foyer




    •Naam•
    Quinn Foyer

    •Leeftijd•
    17

    •Geslacht•
    Vrouw

    •Twitter Account•
    @QuinnFoyer

    •Snapchat Account•
    Quinn_Foyer

    •Uiterlijk•
    Quinn is in feite roodharig maar ze zou bijna voor blond kunnen doorgaan, ze heeft doordringende lichtblauwe ogen omring door een reeks lange zwarte wimpers, sproetjes (maar die bedekt ze meestal met een laagje make-up), mooie volle lippen en een schattig neusje. Haar haar heeft een zachte en natuurlijke krulling aan de uiteinden en verder is Quinn 1m75 groot.
    (verder, zie fc Jennifer Lawrence)

    •Innerlijk•

    Competitief
    Quinn is een zeer competitief type, ze ziet elke uitdaging aan als iets dat ze moet winnen, koste wat het kost. Quinn kan hier heel ver in gaan, maar ze let wel op, ze heeft ook haar limieten. Om haar doeleinden te bereiken speelt ze niet altijd eerlijk en kan ze soms met heel sluwe plannetjes uit de hoek komen, want dat is ze ook, sluw. Quinn kan ook zeer overtuigend overkomen, zowel als ze de waarheid spreekt als dat ze liegt.

    Slim
    Quinn is een snugger type. Zowel op mentaal als sociaal vlak. Ze weet wat ze moet zeggen of wat ze moet achterhouden en gaat er dus niet snel iets uitflappen. Meestal wendt Quinn de dingen in haar voordeel en zet ze zichzelf vaak op de eerste plaats. Maar dat is niet altijd zo, wanneer ze voordeel kan trekken uit iets voor meerdere personen gaat ze dat natuurlijk wel doen. Verder kan Quinn ook goed de reacties van mensen lezen en ziet ze snel in hoe de ander zich voelt, dat heeft als gevolg dat Quinn heeft geleerd om daar goed op in te spelen.

    Flirterig
    Nog een karaktereigenschap van Quinn is dat ze zeer flirterig is, het is een soort van tweede natuur geworden. Het is niet zo dat Quinn het expres doet, (wel, niet altijd) maar toch zit er in alles wat ze doet een flirterige ondertoon. Als ze dan echt iemand op het oog heeft gaat ze haar 'gave' wel volop gebruiken aan maximum capaciteit.

    Sociaal
    Quinn is heel spontaan en heeft het niet moeilijk met nieuwe contacten te leggen of vriendschappen te sluiten, ze staat open voor veel en kan gemakkelijk gesprekken starten of meepraten. Kortom, verlegen is ze dus niet. Maar het is wel een feit dat ze de belangrijkste dingen achterhoud en alleen verteld aan de personen met wie ze close is, diegene die ze vertrouwt. Verder is Quinn ook een durver, ze deinst niet terug voor nieuwe ervaringen en is niet bang voor het onbekende. Quinn zou eigenlijk de perfecte eigenschappen hebben om een bitch te zijn, maar dat is ze niet. Het boeit haar gewoonweg niet en ze ziet niet in wat ze daarmee in haar zak zou steken.

    •Rol in de serie•
    (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan)

    •Extra•

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 12:42 ]


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Eléonore Gabriella Adams


    Leeftijd Eléonore is geboren op 19 december en word dan 18 jaar.
    Geslacht Vrouw
    Twitter Account Eléonore Adams
    Facebook Account Eléonore Adams
    Instagram Account komt
    Snapchat Naam EleAdams
    Uiterlijk (+ Foto) Elé heeft halflange bruine haren die altijd wel wat krullen. Maar natuurlijk doet ze er altijd wel nog eens haar krultang door. Je ziet haar, haar zelden of nooit stijl. Eléonore's ogen hebben een groenachtige kleur. Haar kledingstijl kan je beschrijven als 'girly'. Ze draagt veel kleedjes en rokjes. Niet dat ze nooit een broek of short draagt. Qua make-up overdrijft ze niet echt maar ze zal ook nooit buiten komen zonder. Ze is heel ijdel. Verder heeft ze een normale van 1m65, zelf vind ze zichzelf te klein.
    Innerlijk
    ~ Aangenaam
    Eléonore is een aangenaam persoon om bij te zijn. Ze is altijd opgewekt en goedgezind. Dat schijnt ze toch uit. Elé leeft zich snel in,in een situatie. Hierdoor kan je heel gemakkelijk over van alles met haar praten.
    ~ Eerlijk
    Eléonore haat liegen. Dit kan ze ook helemaal niet net als iets verzwijgen. Als ze iets moet verzwijgen heeft ze het gevoel dat ze moet liegen en van die gedachte houdt ze niet. Dus je zou beter niet veel dingen die niet mogen geweten worden vertellen tegen haar.
    ~ Doorzetter
    Opgeven staat niet in Elé's woordenboek. Ze gelooft erin dat alles kan dus opgeven is geen optie. Alleen als ze ziet dat iets echt niet zal lukken geeft ze op. Maar dit gebeurd zelden.
    ~ Ongeduldig
    Eléonore haat wachten en kan echt irritant zijn als ze dit moet doen. Veel mensen ergeren zich aan deze karaktereigenschappen. Want wacht maar eens een met Elé bij je.


    Rol in de serie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan)
    Extra Eléonore is geboren op het Spaanse eiland Mallorca en woonde ook haar hele leven daar. Daardoor spreekt ze ook veel beter Spaans dan Engels.

    [ bericht aangepast op 5 juli 2015 - 10:57 ]



    Kieren Evans

    Naam Kieren Evans

    Leeftijd 19

    Geslacht Mannelijk

    Twitter Account @Kieren_Evans

    Facebook Account Kieren Evans

    Instagram Account -

    Snapchat Naam KierEvans

    Uiterlijk (+ Foto) [FC: Ashton Irwin] Kieren heeft een redelijk normale lengte voor een 19 jarige jongen. Hij is 1.82 m en vindt het allemaal wel goed. Kieren sport best veel en dat is dan ook te zien. Kieren heeft donkerblond en warrig haar. In zijn haar zit een beetje een slag waardoor zijn haar over het algemeen warriger lijkt. Zijn ogen hebben zowel de oogkleur hazelnootbruin als groen, het is een soort mengelmoes. Als Kieren glimlacht ontstaan er kuiltjes in zijn wangen. Ook daar heeft hij geen problemen mee, het enige wat hem eraan irriteert is als mensen in zijn wangen willen knijpen of iets in die richting. Kieren heeft niet zulke geweldige ogen en draagt soms dan ook een bril, hoewel hij liever voor zijn lenzen kiest. Zijn kledingstijl loopt uiteen van nette kleding tot kleding richting de hipster kant aan.

    Innerlijk
    ~ Avontuurlijk: Kieren is super nieuwsgierig en houdt dan ook wel van spanning. Deze twee eigenschappen + zijn lak aan regels leiden soms dan ook tot grote problemen, maar dat kan hem niet zo veel schelen.
    Doordat Kieren graag bezig is kan het voorkomen dat hij zich snel gaat vervelen. Dit geld ook voor zijn aandacht. Je zult het snel kwijtraken tenzij je heel speciaal voor hem bent of iets heel fascinerend aan het doen/vertellen bent. Als je hem gewoon bezig houdt dan zul je verder nergens last van hebben.
    ~Opstandig: Kieren is echt iemand die de regels die voor hem zijn opgesteld niet zal opvolgen. Hij doet veel liever zijn eigen ding ook al is dat tegen andermans wil in. Het is zijn leven, zo ziet hij het. Echter kent hij wel heel goed de grenzen. Die overschrijdt hij dan ook niet. Verder is hij ook nogal koppig, soms wilt hij namelijk écht niet toegeven dat hij hulp nodig heeft, sterker nog hij heeft er echt ene hekel aan. Hij probeert dan ook alles zelf op te lossen en mocht dat hem niet lukken dan kan hij behoorlijk gefrustreerd worden.
    ~ Speels: Erg serieus bekijkt Kieren het leven niet, in zijn ogen is het enkel iets om zo veel mogelijk plezier te hebben wat deels eigenlijk ook waar is. Hij is wel vaak vrolijk en plagen zal hij ook wel vaak doen, op een positieve manier natuurlijk.
    ~ Slim: Hoewel je Kieren niet vaak met zijn neus in de boeken zult vinden is hij wel degelijk slim.Hij laat het alleen liever niet merken dat hij het best interessant vindt om op te letten in de lessen. Zijn cijfers houdt hij dan ook erg voor zichzelf aangezien hij er heilig van overtuigd is dat het anders zijn 'reputatie' zou beschadigen.
    ~ Egoïstisch: Aangezien Kieren aan het typische 'Mij-boeit-niets'gedrag leidt, boeien hem de gevoelens van anderen ook niet. Natuurlijk is hij niet compleet harteloos alleen zal hij eerst aan zichzelf denken voordat hij aan anderen denkt. Soms moet hij gewoon even leren dat zijn roekeloze acties ook een impact kunnen hebben op anderen en dat hij dat gewoon moet gaan voorkomen.
    ~Gedreven: Dingen die hij echt leuk vindt bijvoorbeeld alles dat te maken heeft met muziek is voor hem heel belangrijk. Hij kan er helemaal in opgaan als hij ermee bezig is en zal dan ook serieus en hard zijn best doen. Soms kan hij wel ietsjes té fanatiek worden.

    Rol in de serie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan)

    Extra -

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 23:37 ]


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home

    Het spijt me, ik schrijf me toch uit... Ik hoop dat het niet erg is..


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Geen probleem!