• Nog steeds rollen gezocht!


    “In Hollywood, no one knows anything.”



    “Hollywood is a door leading to a thousand doors”


    Iedereen droomt als kind (en misschien nog steeds ) van een rijk luxe leventje in LA. Wat als je droom nu eens uitkomt? Wat als je dit leventje echt ma leiden. Deze mensen krijgen de kans. Maar hier blijven is het moeilijkste! Ze spelen allemaal samen in een nieuwe populaire serie. Sommigen worden heel bekend anderen hebben het moeilijk,maar één ding is zeker deze wereld is lastiger dan verwacht!




    Rollen

    ~ LittleNinja |Quinn Foyer
    ~Balloo| Louise Elizabeth Rowe
    ~ Complexes | Jenna Leda Muir
    ~HummingBirdx| Kieren Evans
    ~ DormiVeglia
    ~ MeganKM| Eléonore Gabriella Adams~
    ~ Robind19 | Jack Zuko
    ~ Recentia
    ~ RousseauOrion
    ~Lunacy|Alice LaFleur
    ~ Amoare

    Face Claims

    ~ Jennifer Lawrence
    ~ Taylor Momsen
    ~ Zac Efron
    ~ Danielle Campbell

    Social Media
    Twitter (Hashtag: #LivingInHollywoodQ)

    Louise Elizabeth Rowe - @Louise2Rowe
    Jenna Leda Muir - @IdkJennaM
    Eléonore Gabrielle Adams - @Adams_Eleonore

    Facebook
    Louise Elizabeth Rowe - Louise Rowe
    Jenna Leda Muir - Jenna Muir
    Eléonore Gabrielle Adams - Eléonore Adams

    Snapchat

    Louise Elizabeth Rowe - RoweXLouise
    Eléonore Gabrielle Adams - EleAdams


    Informatie

    Topics;
    Rollentopic 1
    Praattopic 1



    Invullen
    Naam
    Leeftijd
    Geslacht
    Twitter Account
    Facebook Account
    Instagram Account
    Snapchat Naam
    Uiterlijk (+ Foto)
    Innerlijk
    Rol in de serie (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan)
    Extra

    Voor de Social Media:
    Social Media is niet verplicht.
    Snapchat naam is alleen de naam van een snapchat account, je hoeft het account niet werkelijk te maken, maar die kan je wel fake maken via Deze Site


    Regels
    Alsjeblieft lezen voordat je je inschrijft!
    - Reserveringen blijven vier dagen staa
    - Er is een maximaal aan drie personage's, waarvan minstens één jongen als je er drie neemt.
    - Alleen ik maak topics aan.
    - Of topic in het speeltopic graag tussen haakjes of in het praattopic.
    - Houdt de geslachten gelijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Zonder toestemming mag je de personage's van anderen niet besturen.
    - Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.


    News
    • Als je in de Facebook groep wilt, stuur me even een link van je account!
    - Idee Social Media door Lizor (Bedankt hiervoor)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2015 - 13:45 ]

    Hij is al goed hoor!

    MeganKM schreef:
    Hij is al goed hoor!


    Oke

    Weetje ik denk dat ik mezelf uit schrijf, want ik haal het gewoon echt niet ;c


    I am not as think as you drunk I am

    Oké

    Nog steeds rollen gezocht zie ik? Zo ja, dan maak ik mijn personage morgen :)

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 0:02 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Jep jongen of meisje :)?

    MeganKM schreef:
    Jep jongen of meisje :)?


    Misschien best een jongen? We hebben er niet zó veel (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Inderdaad!

    MeganKM schreef:
    Jep jongen of meisje :)?


    Een jongen voor mij :)
    BTW, ik zal over 2 weken waarschijnlijk een hele week niet reageren. Ik zit dan bij mijn vriendin op de camping. Ik zal na die week direct reageren, zodra ik online ben.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Dit is mijn personage voor zover, ik hoor het graag als er iets niet goed is :)


    ___________________
    Jaden Joël Adams
    ___________________

    Leeftijd
    19 jaar

    Geslacht
    Man

    Twitter account
    @JadenJoelAdams

    Innerlijk
    Vriendelijk
    Jaden is vriendelijk naar andere mensen toe en wil niet arrogant gevonden worden. Veel mensen denken dat Jaden arrogant en egoïstisch is, vanwege hoe hij eruit ziet. Maar Jaden is erg vriendelijk naar andere mensen toe en wil dat iedereen inziet dat hij niet altijd zo is als dat zijn look soms zegt.

    Behulpzaam
    Jaden is een persoon die enorm behulpzaam is. Hij zet daarom ook altijd zichzelf op de laatste plaats, omdat hij vindt dat de mensen om hem heen het prettiger hebben. Het maakt niet uit wie hulp nodig is, Jaden is er altijd om te helpen. Daardoor krijgt Jaden in zijn buurt ook een betere waardering, beter dan de overige jongeren in zijn buurt. Door zijn behulpzaamheid is Jaden anders dan anderen.

    Eerlijk
    Jaden is altijd eerlijk naar anderen toe en houdt geen dingen geheim wat belangrijk is om te delen. Jaden heeft geen geheimen voor anderen, want iedereen weet alles al over hem wat hij gedeeld heeft met anderen. Hij zet druk op anderen als er dingen zijn die gedeeld moeten worden, omdat Jaden er niet tegen kan dat mensen met geheimen leven. Dat hij zo eerlijk is, komt ook van zijn vroegere jaren. Jaden moest altijd eerlijk zijn en mocht nooit de schuld aan een ander geven als hij het had gedaan.

    Teruggetrokken
    Jaden is heel erg teruggetrokken als hij ergens geen zin in heeft. Het liefst zit hij de hele dag op z’n kamer en zorgt hij wel dat hij zichzelf vermaakt. Volgens Jaden mogen mensen een hele goede reden hebben als ze hem tot z'n kamer uit willen krijgen, anders blijft hij daar gewoon de hele dag zitten. Als Jaden teruggetrokken is, is Jaden ook erg bang. Jaden is vooral erg bang dat hem iets aangedaan zal worden.


    Snel boos
    Jaden kan erg snel boos en opgefokt raken, zelfs over de kleinste dingen. Dat heeft ook te maken met zijn verleden. Jaden heeft namelijk kort in een adoptie centrum gezeten, samen met zijn broer. Voor zijn eigen vader hun daar weer weg haalde, heeft Jaden te maken gehad met seksueel misbruik. De mensen die hem misbruikten, waren altijd boos op Jaden en dat is altijd een grote invloed op hem geweest. Een tweede reden, is dat Jaden vroeger op zijn 13de is gepest. Jaden liet nooit merken dat het een invloed op hem was, maar het pesten was echt wel een invloed op hem. Je moet geen ruzie uitlokken met Jaden, want dan komt het stoom tot z’n oren uit.

    Verlegen
    Jaden is behoorlijk verlegen en niet zo’n klein beetje ook. Jaden komt over als een zelfverzekerde jongen, maar hij is eigenlijk ontzettend verlegen. Daardoor maakt hij ook heel slecht contact met mensen in het begin, maar hij wordt wel meer open als hij mensen wat beter kent. Jaden is door zijn verlegenheid ook geen grote prater, hij zegt heel weinig. Alleen als hem wat gevraagd wordt, dan zegt Jaden wat. Jaden is altijd al het meest verlegen van de familie geweest, daarom noemen zijn vrienden hem ook wel ‘Shy Guy’.

    Drama Queen
    Jaden kan ,als hij behoorlijk in paniek raakt, een behoorlijke Drama Queen zijn. Hij kan dan een grote ergernis voor anderen zijn, omdat hij mensen gek kan maken als hij een drama queen is. Van zijn familie en vrienden, is Jaden de enige die ze echt een drama queen kunnen noemen. Het maakt niet uit in wat voor situatie Jaden terecht komt, hij kan een gigantische drama queen worden als hij niet weet wat hij in bepaalde situaties aan moet. Met behulp van mensen om hem heen, van zijn familie en van zijn vrienden weet Jaden zichzelf weer tot bedaren te kunnen brengen.

    Rol in de serie
    (dit is pas in te vullen wanneer duidelijk is waarover de serie zal gaan)

    Extra
    Jaden valt op jongens vanaf zijn tienerjaren, maar hij is daarvoor uit de kast gekomen toen hij 16 was. Jaden praat hier niet graag over, omdat Jaden bang is dat hem wat zal overkomen als hij het verteld. Jaden is daarnaast 90% Amerikaans en 10% Noors en spreekt daardoor een aantal Scandinavische talen als Noors, Zweeds en Deens. Jaden experimenteert graag met zijn uiterlijk, waardoor hij soms z’n haar zilvergrijs verft.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2015 - 22:00 ]


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Hij is helemaal goed :)

    Tadatatam
    Tadatatam
    Adams family

    MeganKM schreef:
    Hij is helemaal goed :)


    Mooi zo :)


    "A star has no meaning without a starlight" - Ravi

    Hij heeft wel de zelfde achternaam zoals Eléonore

    Daarom zei ik de Adams family

    Weet ik bedankt ik had het nog niet opgemerkt :)