• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Dag Sarita,
    Ik vind het een mooi verslag. Helaas mis ik je gehele slot, deze wil ik wel graag zien in je verslag. Zie de feedback voor de verbeterpunten.
    Op dit moment is het verslag nog niet voldoende.


    Wat fijn dat mijn leraar tenminste nog zijn best doet om het een beetje aardig over te brengen dat ik precies helemaal niks kan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    (...)

    Wat fijn dat mijn leraar tenminste nog zijn best doet om het een beetje aardig over te brengen dat ik precies helemaal niks kan.


    Ik zie niets verkeerds ? Hij bedoeld het goed denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Ik zie niets verkeerds ? Hij bedoeld het goed denk ik.


    Toch is het best kut weet je. Als je tering hard je best zit te doen. Je kei trots bent op je verslag en het dan alweer niet goed genoeg is (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    JBarakat schreef:
    (...)

    Toch is het best kut weet je. Als je tering hard je best zit te doen. Je kei trots bent op je verslag en het dan alweer niet goed genoeg is (cat)


    Ah, op zo'n manier. Ja dat is wel klote ja.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    hoe kom ik opeens zo ziek wat als ik doodga ik zou morgen voor het eerst sushi eten help


    i put the fun in funeral

    Larkin schreef:
    (...)

    Ah, op zo'n manier. Ja dat is wel klote ja.


    Klopt. Ik was net zo blij dat ik van dat verslag af was zodat ik mij kon focussen op de andere maar zo groot feest is het niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je weet dat ik verdrietig ben en toch ga je laat reageren. Fijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil gewoon ook dramatisch kunnen doen en zingen en pffffffffsh.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wou dat ik jou nooit, nooit, NOOIT NOOITNOOITNOOIT had leren kennen. Ik haat je bah VAL TOCH DOOD. *cries in a corner*


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Het ging eindelijk beter en kijk waar ik nu ben. Weer kei hard op mijn bakkes gevallen. Ik heb mezelf nog nooit zo wanhopig gevoelt.
    Ik weet haast zeker dat ik niet over ga, wat zouden mijn ouders teleurgesteld zijn zeg, Ik kan ook echt helemaal niks. Ik ben een stom kind,een lachertje. Ik kan echt helemaal niks. Hoe erg ik mijn best nog doe, het is nooit genoeg. Waarom ben ik zo stom?


    "Ignite, my love. Ignite."

    I just need someone to fangirl with :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nul concentratie.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hmmm. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    One day, I swear, I'll do it.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Just fucking kill me already. I'm so done.


    Because I love him, do I need another reason?