• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Ik heb zo hard inspiratie nodig... Ik kan niet met mijn eigen brein brainstormen.

    Same here.
    Proces van het ouder worden of zoiets, want vroeger bezat ik over genoeg inspiratie. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Alles zelf opgegeten of gedeeld? Hehe. Yesh, als ik maar op een moment kom dat jij ook thuis ben haha.

    Ik heb er al in geen tijden van gegeten eigenlijk. (cat) Mijn moeder kocht het voor één van haar culinaire toetjes. Ik heb het chocolade ijs maar opgegeten, hahaha. En ik ben er altijd, joh.


    Your make-up is terrible

    Vivid schreef:
    I'm worthless, useless and annoying so it'd be better if I was not alive.

    No, you are not. People are glad you are alive.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Same here.
    Proces van het ouder worden of zoiets, want vroeger bezat ik over genoeg inspiratie. :'D

    IKR! Ik heb gewoon allerlei mensen lastig gevallen tot iemand me kon helpen, haha. Dat helpt echt.


    Your make-up is terrible

    Ik vond de film Michiel de Ruyter ontzettend leuk tot de afslachtig van de gebroeders De Wit. Hoe zij zijn vermoord is afschuwelijk en ik heb geen behoefte om daar een minutenlang, minitieus en tot de verbeelding sprekende afslachting te zien. Ik pas daarvoor.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Furiosa schreef:
    (...)
    IKR! Ik heb gewoon allerlei mensen lastig gevallen tot iemand me kon helpen, haha. Dat helpt echt.

    Dat zal best, meer inspiratie als mensen de koppen bij elkaar steken.
    Dus je probleempje is voor nu opgelost? Anders wil ik ook wel helpen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh. Ik weet nog steeds niet of ik hem nou wel of niet leuk vind. Maar ik mag hem niet leuk vinden. Ik heb al iemand.
    En hij gaat over twee maanden naar Eindhoven om daar te gaan wonen voor zijn studie. Dus waarom zou ik hem dan leuk vinden? Dat is hartstikke onhandig door die lange afstand binnenkort.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Al jouw karakters vinden één iemand leuk, en dat in verschillende verhalen. Hoe bedoel je je bent voorspelbaar (cat)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Yonggook schreef:
    (...)
    Dat zal best, meer inspiratie als mensen de koppen bij elkaar steken.
    Dus je probleempje is voor nu opgelost? Anders wil ik ook wel helpen.


    Groot en deels wel. 8D Nu nog inspiratie vinden om te beginnen...
    Ik wil jou ook wel helpen als je hulp nodig hebt.


    Your make-up is terrible

    En dan lees je dat achter het huis van je tante een vrouw is neergeschoten. Wat ben ik blij dat mijn lieve aapjes al op bed lagen en niet buiten aan het spelen waren. Jezus.


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Aisslin schreef:
    En dan lees je dat achter het huis van je tante een vrouw is neergeschoten. Wat ben ik blij dat mijn lieve aapjes al op bed lagen en niet buiten aan het spelen waren. Jezus.


    Hoofddorp?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan heb je ineens enorme inspiratie voor iets, ben je lekker aan het schrijven - verwijdert je iPhone de hele notitie. What the fuckkkk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Vivid schreef:
    I'm worthless, useless and annoying so it'd be better if I was not alive.

    Please, don't think about yourself that way. Na dag komt nacht, na regen komt zonneschijn, bijt er doorheen en het geluk zal je nog eens toelachen. Ik weet zeker dat jij heel veel goeds in je hebt en een prachtig persoon bent. You can do this.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Markiplier, je bent een held. <3


    Caution first, always.

    Larkin schreef:
    (...)

    Hoofddorp?


    Ja, ik schrok me echt kapot toen ik dat las...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.