• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible


    •

    Neminis schreef:
    (...)
    Please, don't think about yourself that way. Na dag komt nacht, na regen komt zonneschijn, bijt er doorheen en het geluk zal je nog eens toelachen. Ik weet zeker dat jij heel veel goeds in je hebt en een prachtig persoon bent. You can do this.

    Ik kan nooit goed reageren dus ja asdkjlj. Maar het kan allemaal vast wel, ik heb gewoon weinig motivatie voor school en elk klein dingetje dat niet goed gaat, kan mijn hele humeur bepalen. En dan word ik weer sad en denk ik dat ik het niet waard ben en dat het leven het niet waard is en dat sucks. Maar dank je wel. c:

    @Yonggook, mja, het voelt niet zo alsof mensen blij zijn dat ik er zijn. Ik stel toch iedereen teleur. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oja, want het is super normaal dat iemand elk jaar op vakantie gaat. Wát een ramp als je eens niet op vakantie kan door geldgebrek. Ik ben nog nooit op vakantie geweest, dus stel je aan...

    It's going slow, but it's really starting to look like something.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Je moet echt wat minder lief doen, ik probeer over je heen te komen for fucks sake.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ben echt aan het uitstellen.....
    En nu ga je leren voor die verdomde examens!


    Stenenlikker

    Ei-de-lijk gedaan met die examens. Ik kan weer ademhalen.


    kindness is never a burden.

    I miss you.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Pff, wie wil nu uit gaan eten als je gewoon thuis een feestje op je eigen kan houden? Going out for lunch is /so/ overrated.


    kindness is never a burden.

    Ik voelde me beter toen ik er met jou over kon praten, maar nadat je zei dat ik me er niet zo druk over moest maken, durf ik het niet meer. Waarom zou het je ook iets kunnen schelen...


    Your make-up is terrible

    Sloane schreef:



    same


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Woensdag - Kans op regen.
    Donderdag - Gedeeltelijk bewolkt.
    Vrijdag - Merendeels bewolkt.
    Zaterdag & Zondag - Kans op regen.

    Ah, yessh. Mn schatje is terug *-* I can't wait.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil echt wat warmer weer, of in ieder geval mooier weer. Want dit is waardeloos en dit noem ik geen zomer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    What do you think about me, and do you even think about me? It's weird to know that maybe I don't even really take part in your world.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    I'm done trying. You're not the only one who's having a hard time. Get yourself together: no one else is gonna do it for you.


    Feel the fire, but do not succumb to it.