• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Such perfection. Srsly. So blessed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Spanning voor die punten morgen! Ben benieuwd..


    Ik wil een tuin vol egels

    Ik heb zoveel stress. Ik wil huilen en series kijken. Blergh.


    Pretty is just a pretty word.

    OH wat is het toch geweldig dat mijn twee beste vriendinnen eerst elkaars beste vriendinnen waren en nu niet meer en dat het dan voelt alsof ik de oorzaak daarvan ben en dat ze over elkaar gaan zeuren tegen mij terwijl ik niet weet wat ik ermee aan moet. Dat zijn nou echt de beste momenten van het leven.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Je hebt geen idee hoeveel pijn dit me heeft gedaan. En dat zal je ook nooit weten want je zal nooit dit bericht lezen en ik ben te laf om het tegen je te zeggen.


    -

    Glad to be of service. * sarcasm *


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nu weet ik echt niet wat ik moet zeggen omg

    Hmn toen kwam ik er achter dat ik mijn piercing niet durf te verwisselen o.o fuck... en nou?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop dat ik vannacht beter slaap.


    Your make-up is terrible

    Ik kan niet eens haken en iedere keer dat ik het probeer gaat het fout. Mijn hele situatie is gewoon kut op dit moment, ik wil huilen ugh.


    26 - 02 - '16

    Let's get drunk.


    kindness is never a burden.


    26 - 02 - '16

    Furiosa schreef:
    Ik hoop dat ik vannacht beter slaap.


    i put the fun in funeral

    Ik wil zo graag Game of Thrones kijken, maar het mag niet D:


    --

    Dit soort dingen wil ik helemaal niet via whatsapp zeggen stop