• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    I'm bouncing, flouncing; falling all around the show.


    kindness is never a burden.

    Sloane schreef:


    "Ignite, my love. Ignite."

    Don't "honey" or "baby" me. Je hebt al iemand en je weet wat ik voor je voel, stomme trut. Ik ben al non-stop aan het huilen door jou sinds gisteravond, dus stop alsjeblieft met me op de neus te drukken wat had kunnen zijn.


    Because I love him, do I need another reason?

    Sinds wanneer is 5 euro voor een boek niet goedkoop? There are some crazy people in the world.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik voel mezelf echt eenzaam. Overal wordt mijn bestaan genegeerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik voel me niet gesteund. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahhh, de drie kilometer gehaald (plus nog eens anderhalf daarvoor voor ik even moest stoppen door een steek), 100 sit-ups, 10 keer pompen, dertig seconden zijlings en voorwaarste steun en 10 keer pompen, ik ben trots op mezelf nu.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ius in bello, ius ad bellum, nobody cares.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ah yes, one sided conversations. My favorite kind of conversations. *cough cough*


    kindness is never a burden.

    Vanavond sushi (again) met mijn dans/zang groepje. Zo'n zin in.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Verbatum maken it is...


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oei, grote brand in Amsterdam centrum. Volgens mij gaat al die brandweer van hier vandaan er ook heen xd

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 17:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel so sick :[. Gelukkig was hij ook al verkouden en konden we samen ziek zijn.


    i put the fun in funeral

    Geen zin in een discussie over deze uitspraak, dus als je niets aardigs te zeggen hebt zeg dan niets;

    Nu zou ik best wel naar Anna Palowna willen, because kleine aardbevingen! Ik wil dat zo graag een keer meemaken. Niet zoals in die landen waar mensen sterven er voor, maar tot 3 in schaal van Richter, zoals in NL dus is. Ik wil gewoon het gevoel een keer ervaren.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 17:09 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb echt alles verpest. Voorgoed. Waarom moet ik alles waar ik dichtbij kom kapot maken?


    -