• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Overkill schreef:
    (...)
    '
    Haha precies hetzelfde probleem
    Wat is er met je nummer? :c


    Mn mobiel is overleden doordat mijn lader dood is gegaan. Dus ik ga morgen nieuwe oplader kopen. Dan moet t als het goed is weer goed zijn. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ben er best trots op. :Y)


    Ik wil een tuin vol egels


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Soms vraag ik me af waarom ik er überhaupt moeite voor doe. Het lukt toch niet.


    ''I'm not apologizing for loving you.'' ~KellyHoranXx

    Ik wist niet dat we in Nederland bekende meninists hadden, maar deze gast heeft blijkbaar een hele dag aan tv zendtijd. Wauw. Ik ben waarachtig sprakeloos. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik wist niet dat we in Nederland bekende meninists hadden, maar deze gast heeft blijkbaar een hele dag aan tv zendtijd. Wauw. Ik ben waarachtig sprakeloos. :')


    Die Maxime of zoiets?
    Die is echt achterlijk.


    i put the fun in funeral

    Square schreef:
    Ik wist niet dat we in Nederland bekende meninists hadden, maar deze gast heeft blijkbaar een hele dag aan tv zendtijd. Wauw. Ik ben waarachtig sprakeloos. :')


    Wacht, wat??


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik moet echt Chinees gaan leren voor OITNB geloof ik... :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Wacht, wat??


    26 - 02 - '16

    Ohh waarom heb ik nou niet gewoon die move gemaakt.. :c

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 21:51 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Serieus, ik ben nooit zenuwachtig voor een wedstrijd, maar ik ben nu al zenuwachtig voor de wedstrijd van 30 augustus.


    take me back to the basics and the simple life

    Square schreef:
    Ik wist niet dat we in Nederland bekende meninists hadden, maar deze gast heeft blijkbaar een hele dag aan tv zendtijd. Wauw. Ik ben waarachtig sprakeloos. :')


    Dan vraag ik me toch wel af wat dat is, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't know if I can yell any louder


    26 - 02 - '16

    Oké. Nu is het echt weer eens tijd voor een aflevering. Nog maar zeven en dan ben ik up-to-date.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Overkill schreef:
    (...)

    Die Maxime of zoiets?
    Die is echt achterlijk.


    Ja, Maxim Hartman. En nog eens ja. :')



    BoromirOfGondor schreef:
    (...)

    Wacht, wat??


    Vanwege vaderdag is er vandaag een marathon van "Nog meer voor mannen" op RTL 7. Ik zou denken dat het een parodie is, als die presentator, ene Maxim Hartman, zichzelf niet zo doodserieus zou lijken te nemen. Ik heb net een stukje gekeken en hij zei onder andere dat mannen het licht hebben uitgevonden en altijd het milieu moeten redden (onder andere van kaarsen, wat onzinnige vrouwelijke dingetjes zijn), riep "dat is waar je hoort, bitch!" toen er een krimpplaatje met een afbeelding van de presentatrice van Boer zoekt Vrouw in de magnetron werd gelegd (wtf is dit programma überhaupt, echt :') ) en beschuldigde wat vrouwen in een winkel ervan dat haarstukjes bedriegerij zijn omdat ze zo "mannen wild maken" met hun grote, neppe haar. Ik heb geen idee waar dit over gaat, serieus, what the hell. In de beschrijving van het programma staat onder andere dat Hartman opkomt voor de rechten van mannen en een blote, mannelijke vuist maakt tegen het feminisme, of iets dergelijks. Dat geeft een goede indruk van het niveau.



    Larkin schreef:
    (...)

    Dan vraag ik me toch wel af wat dat is, hahah.


    Meninists? Dat zijn mannen die denken dat de wereld te "vrouwelijk" aan het worden is en daartegen willen opkomen met een soort beweging die de tegenhanger van feminisme zou moeten vormen, of zo. Andere definitie: volkomen onzin. :'D
    Die Maxim Hartman noemt zichzelf niet letterlijk zo, geloof ik, maar hij voldoet met gemak aan alle eisen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan