• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Your make-up is terrible

    Larkin schreef:
    (...)

    Nou ja, zij wilde het echt, maar iedereen zegt ook dat zij het niet gaat redden. Ze komt zichzelf denk ik dan ook wel tegen en hopelijk is het dan niet te laat.


    Heeft ze dan wel familie die haar steunt? Ouders waarop ze kan terugvallen ofzo? ;x


    OT. Dit is mijn tweede stuk taart. Ik ben slecht bezig vandaag. De rest van de week dan maar niet snoepen en dergelijke. This is gonna be a tough week D;


    26 - 02 - '16

    Larkin schreef:
    (...)

    Ja echt hé. Er is een vriendin van mij zwanger en die is 19 ... Ze is nog niet eens volwassen genoeg, ik vind de leeftijd van rond de 25 een mooie leeftijd om kinderen te krijgen ^^


    Ik weet niet. Ik vond dat ook altijd wel een mooie leeftijd, maar ik date nu een 26 jarige en die zou nog best wel een jaar of tien mogen gebruiken voordat hij ouder wordt. Dus ik zie wel :Y).


    i put the fun in funeral

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Heeft ze dan wel familie die haar steunt? Ouders waarop ze kan terugvallen ofzo? ;x


    OT. Dit is mijn tweede stuk taart. Ik ben slecht bezig vandaag. De rest van de week dan maar niet snoepen en dergelijke. This is gonna be a tough week D;


    Haar moeder ligt al een paar weten in het ziekenhuis zo plots aan een hartprobleem. Ze heeft haar broer en zus ook nog wel denk ik en vrienden. Ze wordt wel gesteund, dat vind ik wel goed, maar haar moeder zei ook dat ze dat kind niet gaat verzorgen als zij weer eens wegloopt of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Overkill schreef:
    (...)

    Ik weet niet. Ik vond dat ook altijd wel een mooie leeftijd, maar ik date nu een 26 jarige en die zou nog best wel een jaar of tien mogen gebruiken voordat hij ouder wordt. Dus ik zie wel :Y).


    Iemand van 26? o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    (...)

    Iemand van 26? o.O


    Mijn vriend is ook 22 (bijna 23) c;
    En een ex van me was 24. Die kon ook wel wat extra jaar gebruiken om volwassen te worden. Hij maakte echt een rommeltje van z'n leven. (Verslaafd aan wiet, drank etc.) :/

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 20:17 ]


    26 - 02 - '16

    Larkin schreef:
    (...)

    Iemand van 26? o.O


    Hij loopt mentaal een paar jaar achter sooo :Y).
    Maar het heeft niet veel potentie.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    (...)

    Hij loopt mentaal een paar jaar achter sooo :Y).
    Maar het heeft niet veel potentie.


    Leeftijd zegt niet alles inderdaad. Je hebt ook nog een geestelijke leeftijd en daar zit niet echt een nummer aan. Soms matcht de geestelijke leeftijd niet met de lichamelijke leeftijd :"D

    Dat heb ik ook al meegemaakt met die ex dus. Ik heb er veel gedoe van gehad, maar wel een hoop van geleerd.


    26 - 02 - '16

    Larkin schreef:
    (...)

    Ja echt hé. Er is een vriendin van mij zwanger en die is 19 ... Ze is nog niet eens volwassen genoeg, ik vind de leeftijd van rond de 25 een mooie leeftijd om kinderen te krijgen ^^

    De helft van mijn oude klas van de middelbare is getrouwd/verloofd en heeft een kind en/of is zwanger. Like, wtf. Nice way to go. En die zijn begin 20. Ik zou het persoonlijk alleen maar een nachtmerrie vinden :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    De helft van mijn oude klas van de middelbare is getrouwd/verloofd en heeft een kind en/of is zwanger. Like, wtf. Nice way to go. En die zijn begin 20. Ik zou het persoonlijk alleen maar een nachtmerrie vinden :}


    Ja, dat heb ik dus ook. Eww, alleen het idee al om ooit te moeten bevallen, nee, voor mij geen kids :]


    26 - 02 - '16

    Stel. Je. Aan.

    Rebirthing schreef:
    (...)

    Ja, dat heb ik dus ook. Eww, alleen het idee al om ooit te moeten bevallen, nee, voor mij geen kids :]

    Hehe, the same. Ik snap er echt geen kut van. Maargoed, het is maar wat hun willen. Alleen mijn Facebook staat er overvol van. Waar ik ook scroll :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Satisfaction seems to be
    the key that turns, the air we breathe
    It brings us now so confidently crawling on our knees
    so you try to satisfy the hours
    But you're ignorance won't fight the fires
    and your innocence can't kill desire
    So you're not as perfect as you seem to be


    kindness is never a burden.

    OITNB! D: Dat Spaans niet ondertiteld wordt kan ik nog enigszins door de vingers zien. MAAR CHINEES? WTF IK MIS NU TOTAAL WAAR HET OVER GAAT! D:
    stomme online website xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Palinoia schreef:
    OITNB! D: Dat Spaans niet ondertiteld wordt kan ik nog enigszins door de vingers zien. MAAR CHINEES? WTF IK MIS NU TOTAAL WAAR HET OVER GAAT! D:
    stomme online website xd

    '
    Haha precies hetzelfde probleem
    Wat is er met je nummer? :c


    i put the fun in funeral