• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1234567
    Speeltopic: 123

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    1.2 Elles Layton • Qingsel
    1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    - Gereserveerd Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 23:36 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze hield hem vast alsof haar leven er vanaf hing - en dat terwijl ze niet hield van menselijk contact, of in ieder geval niet op deze manier.
    Ondanks de helm voelde ze haar haren heen en weer blazen door de wind en ze kneep zo af en toe haar ogen dicht, zodat ze niet zag hoe snel ze gingen en hoe dichtbij ze bij het asfalt waren. Één verkeerde beweging...
    Haar handen klemden zich aan zijn schouders, en zo af en toe betrapte ze zich erop dat ze bijna kneep.
    Ze was dan ook ontzettend blij toen ze eindelijk in het centrum aangekomen waren. Vanaf hier was het maar een minuut of drie lopen naar het restaurant van haar vader, Adyzem, vernoemd naar haar en haar broertje.
    Ze verlangde naar klouikloui en sfenj, zoete Afrikaanse gerechten deden het altijd goed bij haar - hoewel een van haar vader's beroemde kebab of tajines er ook wel in ging.
    Zonder dat ze het doorhad, ging ze al sneller lopen. Met een glimlach stak ze haar hand uit naar Will, als een teken dat hij mee moest komen. Het water liep haar in de mond bij de gedachte aan eten, een kop verse munt thee en de geweldige koekjes die daarbij hoorden.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Tyler hoorde haar wel, maar zijn blik was nog steeds gericht op de man. ''Jij bent degene die tegen haar aanloopt, asshole.'' zegt hij dan ook tegen hem waardoor hij zich weer omdraait. Tyler schiet hem een korte, dreigende blik waardoor hij snel doorloopt, al klagend over 'de jeugd van tegenwoordig'. Tyler zucht diep en richt zich weer op Rae. ''Hmh, zal ik dat nou wel doen?'' plaagde hij en hij sloeg nonchalant een arm om haar schouders. ''Als jij dat wil, pretty girl.'' lachte hij en hij knipoogde snel naar haar.


    El Diablo.

    "Graag gedaan, " grinnikte hij, al wist hij niet zo goed waarvoor ze hem bedankte.

    Omdat hij de deur openhield xd #NoHate <3


    Ze schrok even van zijn stemmingswisseling en besloot het niet meer over pranks ze hebben, was duidelijk niet zijn favoriete onderwerp. Ze glimlachte even om zijn wraakactie, ze kon haar de kamer al inbeelden, vol omgevallen bekertjes, drijvind in water.
    "Ik ben niet zo goed in pranks verzinnen," zei ze jammer. Elisa is altijd het meesterbrein bij de pranks.
    Ze stapte uit de auto en sloeg deze weer dicht, ze kon ze koffie al ruiken die afkomstig was uit de Starbucks-winkel.
    "Wat ga jij nemen?"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Regina glimlachte en vertelde rustig wat meer over zichzelf, maar het was niet dat Nathan nieuwe informatie binnen kreeg. Ze leek zichzelf wat ongemakkelijk te voelen waardoor Nathan haar vragend aankeek maar haar bemoedigend toelachte. "Je mag me vertellen wat je wilt, zolang je je daar prettig bij voelt." zei hij vriendelijk en nam een slokje van zijn koffie, net toen hij dat deed zag hij ook de bekende blauwe sportauto van Max buiten staan. Als dat nou niet eens toevallig was. "Dus hoe vind je de smoothie?" vroeg Nate aan Regina maar kon het niet laten om af en toe eens te gluren door het raam of hij Max niet zag. Daarna haalde Nathan het koekje die hij gekocht had uit de verpakking en schoof het naar Regina toe. "Deze moet je echt eens proberen, je zult er geen spijt van hebben." grijnsde hij nam en nam nog een slokje van het oppeppende drankje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ''Oh, en wie heeft gezegd dat ik toestemde met de date?'' Ze trok haar wenkbrauwen op en kruiste haar armen. ''Ik zeg het maar en ik citeer mezelf 'als vrienden', 'ik doe niet aan relaties' oh en 'als vrienden'.'' Jace haalde enkel haar schouders op en keek hem daarna aan.
          ''Vond je mijn geneurie mooi?'' zei ze lachend en schudde haar hoofd. ''Je kan me blijven complimenteren en als je me gewoon in je bed wilt, ga dan straight to the point.'' Ze rolde haar ogen even en glimlachte, waarna ze hem recht in zijn ogen aankeek.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Reagan zag hoe Tyler de man uitschold en ze kon het niet laten even te glimlachen.
    "Thanks," zei ze dan ook toen hij zich weer tot haar richtte. Vervolgens glimlachte ze naar hem en schudde haar hoofd en voelde hoe hij zijn arm om haar heen sloeg, wat, ondanks dat ze hem zo'n korte tijd kende, erg prettig aanvoelde. Ze leunde dan ook wat tegen hem aan terwijl ze hem verder liepen.
    "Als je het leuk vind om te onthouden houd ik je niet tegen," glimlachte ze toen en keek hem even aan.
    "Hoe dan ook, vertel nog eens wat meer over jezelf, verjaardag, guilty pleasures, heb je echt geen speciale afkomst?"


    I just caught the wave in your eyes

    Jordan glimlachte ook even naar hem en leunde toen weer terug tegen de kussens. ''En ja, je was onder andere het onderwerp van de dag.'' begon ze. ''Samen met like... Acht andere, blijkbaar leuke, nieuwelingen..'' vervolgde ze en ze nam nog een slok van haar redbull. ''Blijf je daar staan?'' glimlachte ze, aangezien er nog een aantal plekken over waren.


    El Diablo.

    "Je kan ook gefriendzoned daten hoor," lachte hij en trok zijn wenkbrauw naar haar op. "Dus we gaan koken, als een date, en als vrienden, nu tevreden?" hij keek haar een beetje sarcastisch aan maar moest wel grijnzen.
    "Ja ik vond het mooi," zei hij maar keek haar toen even raar aan en moest toen hard lachen. Vervolgens keek hij haar echt in haar ogen aan. "Als ik dat had gewild had ik dat allang gedaan, en gezien ik dat niet heb gedaan ben ik daar ook niet op uit." eigenlijk loog hij nu verschrikkelijk erg tegen haar maar hij was altijd al goed geweest in acteren dus hij had geen probleem ermee dit met een uitgestreken gezicht te zeggen. Hij trok even zijn wenkbrauw uitdagend naar haar op.
    "Jouw beurt weer," merkte hij droog op met een glimlach en dronk zijn glas water leeg.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 21:00 ]


    I just caught the wave in your eyes

    ''Ah, leuk.. Denk ik?'' probeerde hij en krabde aan de achterkant van zijn hoofd. De andere acht nieuwelingen waren zijn vrienden en zaten allemaal in het complot, maar dat hoefde zij niet te weten. ''Oh ja,'' Zach plofte neer op een willekeurige stoel, soort van naast Jordan, maar dan ook weer niet. ''En, is dit jullie gewoonlijke bar?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hij deed de auto op slot en ging naast haar stappen. In een automatisme wilde hij zijn arm over haar schouders slaan, maar bedacht zich toen dat ze dat misschien niet zo aangenaam zou vinden. Dus haalde hij zijn hand door zijn haar.
    "Vind je het erg als ik een koekje neem? Ik heb best wel honger." Hij pauzeerde even. "Eigenlijk heb ik altijd honger," grinnikte hij vervolgens. "Wat wil jij? Ik betaal!" Ze liepen samen het gebouw binnen, waarbij hij de deur netjes voor haar openhield. Zijn moeder had veel moeite gehad om hem manieren aan te leren, maar het was haar toch gelukt. Eenmaal binnen zag hij Nate met een meisje aan een tafeltje aan het raam zitten. Hij grijnsde even en trok Elles mee.
    Hij tikte zijn makker op de schouder en ging aan de andere kant staan. Nate keek verstoord op van zijn gesprek, en daarna naar de andere kant.
    "Dat je daar nog steeds in trapt," lachte Max plagerig. "Ash heeft pizza restjes, maar die zijn voor mij."


    Mhm?

    Tyler keek haar aan en dacht even na. ''Nou ja, mijn verjaardag is op zeven augustus. Dus die heb je net gemist.'' zei hij met een klein lachje. ''Echt geen speciale afkomst en guilty pleasures... I don't know... Ik heb ooit de hele Gossip Girl serie gezien in een weekend omdat ik ziek was en niks beters te doen had. Niet slecht. En ik rook soms, al probeer ik compleet te stoppen..'' zei hij vervolgens met een kleine grijns. Dat laatste was niet helemaal waar, hij rookte inderdaad niet vaak maar was ook niet van plan om te stoppen. ''Nog enige guilty pleasures aan jouw kant?'' vroeg hij terwijl hij de Walmart in liep..


    El Diablo.

    "De smoothie is echt heel lekker, ik was plan plan ze soms ook zelf te gaan maken maar daar ben ik eigenlijk veel te lui voor," grinnikte ze en nam nog een slokje. Voor ze het wist lag de koek voor haar, ze keek even naar Nathaniel en toen weer terug naar de koek. Eigenlijk moest ze er van afblijven maar een heel klein stukje kon vast geen kwaad. Daarbij was het lang geleden dat ze had gezondigd dus mocht het vast wel weer een keer. Voorzichtig brak ze een klein stukje af en schoof de rest weer terug naar Nathaniel. Ze nam een hap en glimlachte tevreden. "Het is inderdaad erg lekker," gaf ze hem zijn gelijk nadat ze haar stukje ophad. "Eigenlijk ben ik niet zo heel interessant, er is weinig te vertellen," kwam ze nog even terug op het vorige onderwerp. Ze had geen idee wat ze zou moeten vertellen, het belangrijkste wist hij nu al en om nou meteen met een levensverhaal te komen leek haar ook niet alles.
    Opeens kwam er een andere jongen bij Nate staan, ze kende hem niet, maar het meisje die hij bij zich had kende ze toevallig wel. Ze glimlachte even naar haar en keek toen weer naar de jongen die Nate zojuist op zijn schouder had getikt.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2015 - 20:51 ]


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Jordan knikte. ''Jup, al zijn we hier meestal niet zo vroeg te vinden..'' zei ze met een kleine lach. Ze zette het lege blikje op tafel en keek hem weer aan.
    ''En... Hoe beviel je eerste, zeer korte, dag hier.'' vroeg ze hem maar en ze haalde een hand door haar haar.


    El Diablo.

    "No!" riep ze verontwaardigd uit en trok een pruillipje. "Feestjes zijn juist zo leuk." ze keek hem teleurgesteld aan maar moest toen toch wel lachen na zijn vorige opmerking.
    "Gossip Girl eh?" ze schudde lachend haar hoofd en dacht toen na.
    "Ik heb de bizarre gewoonte dat wanneer ik een gebroken hart heb, gekwetst ben of iets anders een horror film te gaan kijken met een enorme bak ijs op mijn schoot," ze bloosde even en keek hem toen een beetje verlegen aan terwijl ze Walmart inliepen. Alsof ze een getrouwd stel waren liepen ze supermarkt binnen en Reagan nam het initiatief door een boodschappenkar te pakken en glimlachend liep ze weer naar hem terug.


    I just caught the wave in your eyes

    ''Gefriendzoned daten, sure thing.'' zei ze met een lichte lach. ''Maar we gaan dat echt doen? Dan wil ik wel dat het bij mij is, daar is het tenminste wel netjes.'' Ze stak haar tong naar hem uit en schudde haar hoofd.
          Jace keek hem serieus aan bij zijn volgende woorden en knikte langzaam. ''Alsof niet alle jongens uit zijn op seks, maar ach. Ik bedoel, waarom zou je me anders naar je huis uitnodigen?'' Ze trok haar wenkbrauwen licht op en dronk daarna weer van haar cola. ''En niet iets cliché als 'ja, ik wilde je beter leren kennen. Je leek me een leuk meisje', want dan doel je ook op seks.'' Ze keek hem serieus aan, maar barstte daarna in lachen uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.