• Ik kwam vandaag een leuke poster voor een prima prijs tegen op http://www.allposters.nl. Nu heb ik er al wat over opgezocht, maar ik weet nog steeds niet echt of de site nou wel of niet betrouwbaar is. Heeft iemand van jullie ervaring?

    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 17:06 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Geen idee, ik ken de site niet, zelfs nooit gehoord.


    16 - 09 - '17

    Hij ziet er in elk geval betrouwbaar uit. Er is ook een internationale versie, dus ik denk dat hij wel veilig is.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zou even bij google kijken. Als de site al wat langer bestaat en er staan geen verhalen over oplichterij, dan vertrouw ik het meestal wel.


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Je kan je bestelling volgen via de site, dus dan zal het wel betrouwbaar zijn denk ik.
    Er staat ook heel veel telefoonnummers op de "Wie wij zijn" pagina, van alle internationale sites, dus ik denk dat het wel betrouwbaar is. Ik zat te zoeken naar een KVK-nummer, maar die kon ik niet vinden. Het is een internationale site, dus dan is het misschien ook wel logisch.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Betrouwbaar. Ik heb er al shirts gekocht.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dylazing schreef:
    Geen idee, ik ken de site niet, zelfs nooit gehoord.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij heeft mijn zus er een poster voor me besteld en die poster heb ik gekregen haha! Als het goed is komt hij van die site.


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.