• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    And I'm so alone again.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Overkill schreef:
    (...)

    School...
    zou ik zelf toch echt doen.


    This


    26 - 02 - '16

    Omg, yes, vanavond eindelijk naar Mad Max. (;


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Omg, yes, vanavond eindelijk naar Mad Max. (;


    Neem mij mee! :3 Ik heb er een hoop goede dingen over gehoord.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Scoundrel schreef:
    School < > baby < > school < > baby .... wat eerst...


    Is degene met wie je samen bent dan ook degene met wie je kinderen wilt, is hij ook echt geschikt van je kinderen te zijn en de rest van je leven mee door te brengen, of neem je genoegen met hem ómdat je kinderen wilt? Een gelukkig gezin is namelijk belangrijker dan school. :Y)


    Your make-up is terrible

    Square schreef:
    (...)

    Neem mij mee! :3 Ik heb er een hoop goede dingen over gehoord.

    Ja ik ook, dus ik ben zo nieuwsgierig geworden. c:


    Caution first, always.

    Noblezada schreef:
    And I'm so alone again.


    Houd je kop. Ik wil zo graag naar dat concert en Amsterdam is al uitverkocht. Doe niet zo moeilijk en laat me gewoon gaan.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Noooo help, het scherm van m'n gsm is gebroken. Dat wordt sparen voor een lange busrit en reparatie in de stad. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geweldig dit. Nu voel ik me fucked up schuldig


    26 - 02 - '16

    Tja, ik kan niet klagen, maar het is zo kort!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb zolang gedacht dat het mijn schuld was, maar ik ben er eindelijk achter dat je geen recht had om mij zo te behandelen. Dit maakt jou echt niet zoveel beter. Je vertelde me dat je mij vervangen had, maar hoe kun je ooit iemand vervangen als je diegene nooit had? If I really was your sea, then you would've at least listened to me - and you didn't. Your loss.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 21:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BoromirOfGondor schreef:
    Tja, ik kan niet klagen, maar het is zo kort!


    Oeh, het is gelukt? :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Furiosa schreef:
    (...)

    Is degene met wie je samen bent dan ook degene met wie je kinderen wilt, is hij ook echt geschikt van je kinderen te zijn en de rest van je leven mee door te brengen, of neem je genoegen met hem ómdat je kinderen wilt? Een gelukkig gezin is namelijk belangrijker dan school. :Y)

    Ja, mn vriend is wel de persoon waarmee ik de rest van mijn leven wil samenzijn, ondanks alle ups en downs. En geld zal ook geen probleem zijn, gezien mijn vriend twee banen heeft en ik ook de eerste tijd wel kan werken. Maar ik ga het toch proberen nog 2,5 jaar uit te stellen voor school.


    // Wáárom heb ik altijd zoveel zin in eten!?



    Hoe kan het dat Madonna even oud is als mijn moeder en zich kleedt en gedraagt als mijn leeftijdgenoten.


    i put the fun in funeral