• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 23 juni 2015 - 22:41 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom draait die film alleen laat op de avond in de bioscoop?
    Daar schiet ik toch ook niks mee op, maar dan hoeft het ook niet meer van mij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."


    kindness is never a burden.

    Ik ben het niet meer gewend zo vroeg uit bed te moeten. Hopelijk gaat de dag snel voorbij.

    En wanneer je te zenuwachtig bent om te kunnen eten..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 6:54 ]

    Are you fucking kidding me? Hoe retarded kan een rechtbank reageren? Het is gewoon obvious, het bewijs staat notabene online, dat - dat wijf die kat zo gruwelijk heeft vermoord en dan nog zeggen dat er te weinig bewijs is om haar te laten boeten in de bajes en een geldboete op te leggen. Jezus. Ik hoop echt dat geen enkele plek dat mens ooit nog aanneemt. Dierenmishandeling kan gewoon niet.


    26 - 02 - '16

    I want to scream until the words dry out.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Dude! Again? Je komt hier tegenwoordig íédere dag! Rot op! D:
    Mjah, zo naar Emmen gaan. En ook direct even voor nieuwe oplader kijken xd


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I feel like such a failure.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Gelukkig heb ik progress pictures gemaakt, zeg. Dat is wel motiverend.


    Your make-up is terrible

    Taalkundig vraagje:
    Mag je, als je in de verleden tijd schrijft, het woord 'vanavond' gebruiken (In de keuken, die ook de eetkamer was, hing een ongebruikelijke stilte vanavond) of moet je per se 'die avond' gebruiken? Hoe langer ik erover nadenk hoe minder logisch alles nog klinkt.


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Taalkundig vraagje:
    Mag je, als je in de verleden tijd schrijft, het woord 'vanavond' gebruiken (In de keuken, die ook de eetkamer was, hing een ongebruikelijke stilte vanavond) of moet je per se 'die avond' gebruiken? Hoe langer ik erover nadenk hoe minder logisch alles nog klinkt.

    Het lijkt me dat je de zinsbouw dan wat anders neerzet, want volgens mij klopt ie zo niet helemaal. 'Die avond' kun je gebruiken, maar dan vat ik het meest op als dat het echt in het verleden gebeurd is, dus niet wat er dan op dat moment gebeurd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    "Ik snap niet hoe jij ons daar elke keer van beschuldigt"
    Misschien omdat je net toegegeven hebt dat je geen moer geeft om dingen die ik belangrijk vind. Fuck off.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haat aan de vakantieregeling.


    26 - 02 - '16

    Zijn hier mensen met hollands nieuwe als provider? Kunnen jullie internetten op data en bellen/sms'en?

    En fijn ook dat je uitgebreidt vertelt dat je dunne mensen lelijk vindt en van die "anorexia persoontjes" terwijl ik naast je sta.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2015 - 12:51 ]

    'Waarom doe je alsof je slim bent? Je haalt dit jaar niet eens.'
    Nog een zo'n opmerking en ik sla jou echt heel hard


    "Ignite, my love. Ignite."

    Serieus? Echt, bedankt hoor. Hou gewoon op met er steeds in te wrijven dat ik niets bereikt heb en nooit zal bereiken. Kutwijf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.