• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: zaterdag 6 september


    Story: 1
    Praattopic: 123456789
    Speeltopic: 1234

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    1.2 Tyler Luca Santiago • Boschetto
    1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    1.4 Ashton Lucas Merrick • Gaskarths
    1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    1.5 Alexander Clarkson Moore • Jukeboxes
    1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • Necessity

    1.2 Elles Layton • Painkiller
    1.2 Reagan Alana Clapton • Gaskarths
    1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    1.3 Jordan Arabella West • Boschetto
    1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    1.7 Hester Jules Moore • Howland
    1.8 Iliona "Io' Whitt • Somnephilia

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Alexander en Hester/Io
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Io (17) • 29 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 1:04 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Jace schudde zijn hand en knikte. ''Veel plezier met de pizza.'' zei ze lachend en keek daarna Ashton weer aan. ''En ik dacht dat jij de vreetzak was,'' zei ze en trok haar wenkbrauwen op. ''Nee Max, ik waardeer je eetkunsten.'' Een glimlachje verscheen op haar lippen en stopte een vork in de spaghetti om een sliert te pakken en die te proeven. ''Spaghetti is klaar. Wanneer komt Nate thuis?''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Max haalde zijn schouders nonchalant op terwijl hij het deksel van de pizzadoos even optilde. Hij besloot om de lekkernij tot na de spaghetti te houden en begon wat borden te pakken.
    "Geen idee, misschien is hij bezig met iets," mompelde hij als antwoord. Hij besloot niet al te veel te zeggen, aangezien het Ash's meisje was en hij niets verkeerd wilde doen.


    Mhm?

    "Tss ik? Een vreetzak?" vroeg Ash quasi-beledigd en keek haar scheef grijnzend aan. Vervolgens keek hij naar Max die de pizza uit de koelkast haalde en hij schudde even zijn hoofd. Op Jace vraag haalde hij even zijn schouders op en stemde in met Max' antwoord.
    "Ik denk dat ie zo wel komt, anders warmt hij het maar op in de magnetron of iets. Ik stuur hem wel een berichtje." hij voegde de daad bij zijn woorden en pakte zijn telefoon uit zijn zak. Vervolgens begon hij te typen en stuurde een berichtje naar Nathaniel.

    Ey kom je zo? Tenzij je "druk" bent of course, mijn meid heeft spaghetti gekookt... – Ash


    I just caught the wave in your eyes

    ''Jij bent een vreetzak indeed.'' zei ze en prikte in zijn buik. ''Dit appartement heeft alleen maar vreetzakken, en mensen die absoluut niet kunnen opruimen.'' Ze pakte een zeef uit één van de kasten en klikte de plaat uit.
          ''Ach ja, het is maar zo. Anders gaan we alvast eten en dan warmt hij het inderdaad maar op?'' Vroeg ze en gooide alle spaghetti in de zeef, waarna ze weer een groot bord pakte en de spaghetti daarin stopte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    "Schuldig!" riep Max terwijl hij zijn hand in de lucht stak en het bord aanpakte. Hij zette het op tafel neer en richtte zich tot Ash:
    "Heb je de kleding bij de was gezet?" Ash knikte en Max kon zijn lach niet inhouden.
    "Arme Nathan, het is zijn beurt. Poor boy," grinnikte hij. Hij plofte neer op een stoel en kon maar nauwelijks wachten om te beginnen. Hij tikte ongeduldig met zijn voet op de grond, wachtend op de anderen om ook aan te schuiven.


    Mhm?

    Ashton lachte even toen ze in zijn buik prikte en porde haar even terug.
    "Goed, ik geef het toe," lachte hij en keek toen Max' kant op en knikte.
    "Jup, ben ik blij dat het niet mijn beurt is, ik vraag me af of het überhaupt erin past," grinnikte Ashton en besloot Jace even te helpen door een onderzetter te pakken. Deze legde hij op de tafel neer en vervolgens pakt hij de pan vlug met zijn blote handen op en zette hem op tafel voordat hij even met zijn handen wapperde.
    "Auch dat was warmer dan ik dacht," mompelde hij en lachte toen.


    I just caught the wave in your eyes

    Will landde half bovenop haar en rolde snel van haar af voordat hij het heel ongemakkelijk maakte. Hij had alleen misschien eerst even moeten kijken waar hij heen rolde want hoewel Dyana de emner nog net ontweken had, raakte hij de emmer nu wel en gooide hem toch om. Iets te laat probeerde hij nog de emmer te ontwijken maar dat mislukte en een golf water spoelde over hem en Dyana heen en lachend bleef hij op de grond liggen, aangezien er toch weinig te redden was. Nu pas merkte hij dat hij in zijn poging om de emmer te ontwijken weer ontzettend dicht bij Dyana lag maar snel weer opschuiven zou de situatie alleen maar ongemakkelijk maken dus hij bleef liggen waar hij lag.
    "Oeps?" zei hij, verwijzend naar al het water waarna hij in lachen uitbarstte.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jace draaide zich om en pakte twee grote vorken, waarna ze die in kom spaghetti gooide en die daarna op de tafel neerzette. Ze pakte een paar glazen en zette die vervolgens ook op de tafel. ''Wat voor drinken?'' vroeg ze, maar ging daarna weer verder met het bestek op tafel te leggen.
          Ze haalde haar haar uit de knot, om die daarna weer opnieuw te doen en een diepe zucht te laten. ''Dit was best een leuke eerste schooldag moet ik toegeven, al heb ik mijn vrienden nog steeds niet gezien.'' zuchtte ze en plofte neer op een stoel.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zodra de kom op tafel stond en de vorken er in staken, viel Max aan. Hij schepte zijn bord overvol, maar was nog wel zo oplettend om ook de anderen te bedienen. Hij antwoordde niet op de eerste vraag, aangezien hij geen dorst had, maar moest grinniken bij haar volgende zin.
    "Vooral omdat het ook echt heel lang school is geweest." Hij schudde zijn hoofd en keek Jace vrolijk aan. "Al kwam dat brandalarm echt wel op het juiste moment, of niet soms Ash?" zei hij nog steeds lachend. Hij zat goed met zijn meisje, Ash leek het ook niet slecht te doen en hij zou zo zijn honger stillen, zijn dag kon al niet meer stuk en zijn humeur was dan ook opperbest.
    "Ik hoop trouwens dat hij geen al te grote last was," grijnsde hij en hij knipoogde eventjes naar Jace, waarna hij eindelijk iets in zijn mond kon stoppen. De schop die hij tegen zijn schenen kreeg van zijn huisgenoot, nam hij er maar bij.


    Mhm?

    Het water doorweekte haar kleren en ze wist niet zo goed of ze moest zuchten of moest lachen.
    Ze voelde al hoe haar broek vastplakte aan haar benen, haar blouse kleefde aan haar armen en haar haar begon nat te worden, waardoor het nog meer ging krullen.
    "Dat was.....," ze kon een lach niet onderdrukken. "Soepel."
    De afstand tussen haar en de jongen was klein en ze kon hem horen ademhalen. Het was zo verleidelijk om nu gewoon....
    Ze ging rechtop zitten, de stof van haar blouse uitwringend. "Zullen we dan nu maar gewoon gaan opruimen en schoonmaken?"


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ashton stond op en zette een kan met water op tafel, echter schonk hij eerst Jace glas in, maar liet die van hem en Max nog even leeg.
    "Eén uur les, dat is inderdaad geweldig, waren alle eerste schooldagen maar zo," zei Ashton toen. "Een brandalarm komt altijd goed uit, gezien het dan meestal geen les betekent."
    Hij trok even zijn wenkbrauw op naar Max en trapte hem subtiel onder de tafel maar nam vervolgens een hap van het eten. Hij maakte een goedkeurend geluidje en na zijn hap doorgeslikt te hebben keek hij Jace aan.
    "Wauw, dit is erg goed, Romanova," complimenteerde hij haar en glimlachte even. "Die vrienden zie je anders morgen toch nog wel?"


    I just caught the wave in your eyes

    Eigenlijk lag hij wel lekker maar hij kon moeilijk blijven liggen nu ze was opgestaan dus langzaam kwam hij ook overeind. Had hij niet zonet meer moeten doen? Ze waren zo dichtbij geweest, het zou zo simpel geweest zijn.
    Of hij iets had moeten doen, maakte niet uit want het moment was toch voorbij.
    "De grond is in elk geval nat genoeg," zei hij lachend. Hij droop helemaal aangezien hij het grootste deel van het water over zich gekregen had maar de grond was toch al nat dus veel maakte het niet uit.
    "ik heb wel een droog shirt voor je als je wil? Hij is je sowieso te groot maar hij is wel droog," stelde hij voor. Het was ook zijn schuld geweest dat ze nu zo nat was, hij had moeten uitkijken.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ze keek hem uitdagend aan, maar de moed zakte snel in haar schoenen toen hij op haar af kwam en haar begon te kietelen. Regina lachte en probeerde ter gelijker tijd uit zijn greep te komen. "Niet doen alsjeblieft!" smeekte ze hem uiteindelijk toen ze erachter was gekomen dat het een hulpeloze zaak was. Ndat hij eindelijk was gestopt dacht ze na, wat moest ze nu doen om hem terug te pakken. Ze bekeek de jongen voor zich in het water - tenminste, ze bekeek wat ze kon zien en dus boven water was. Regina haalde voor de zoveelste keer een pluk haar uit haar gezicht terwijl ze nadacht over haar 'wraak'.


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    "Hmmmm...," ze lachtte. "Je probeert me nu gewoon uit mijn kleren te praten, of niet?"
    Ze ontknoopte het blouseje, waardoor haar hemd achterbleef.
    "Maar graag... Dit ding is doorweekt."


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Hij grijnsde. "Je hebt me door."
    Vervolgens begon hij richting de deur te lopen naar zijn slaapkamer. "Hij ligt in mijn slaapkamer, dan kan je je daar in alle rust omkleden." Sowieso zou het ook wel handig zijn als hijzelf ook een droog shirt aan zou trekken, aangezien de grond anders nooit droog zou worden.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.